Соціальні мережі в 2018 році: глобальне дослідження

  1. Найпопулярніші соціальні платформи
  2. А що ж в Росії?
  3. Соціальні мережі, які ростуть швидше за інших
  4. Як користувачі взаємодіють з брендами в соцмережах
  5. Соцмережі з найактивнішою аудиторією
  6. Коефіцієнти залучення в різних соцмережах
  7. Загальна статистика використання соціальних мереж по всьому світу
  8. Популярність соціальних мереж по країнам
  9. Демографічна статистика використання соціальних мереж
  10. Стратегії взаємодії з аудиторії соціальних мереж
  11. Цінність соціальних мереж для брендів у 2018 році

Сьогодні соцмережі настільки міцно вкоренилися в нашому житті, що склад п'ятірки найпопулярніших соціальних майданчиків практично не змінюється з року в рік. Проте, масштаби проникнення і використання цих соцмереж відрізняються в залежності від географії і демографічних чинників. Розуміння цих відмінностей грає велику роль при націлювання на конкретну аудиторію. Порівнюючи найпопулярніші соцмережі, важливо звертати увагу не на кількість зареєстрованих акаунтів, а на число активних користувачів. З огляду ви дізнаєтеся, які соцмережі ростуть швидше за інших, а які зараз знаходяться в занепаді.

Найпопулярніші соціальні платформи

Діаграма, підготовлена ​​аналітичним агентством Statista, дає чітке уявлення про кількість активних користувачів (в мільйонах) в найпопулярніших соціальних мережах світу. Очолює список Facebook. Навряд чи це може когось здивувати. Facebook займає більшу частину ринку завдяки більш 2 млрд активних користувачів. У січні 2017 року найбільш найближчим конкурентом гіганта був WhatsApp, який також належить корпорації Facebook. Тоді він перебував на другому місці. Сьогодні ж на другій сходинці з 1,5 млрд активних користувачів розташувався YouTube. Facebook Messenger і WhatsApp займають третє і четверте місця відповідно.

За ними слідують платформи, велика частина аудиторії яких знаходиться на території Азіатсько-Тихоокеанського регіону. Це QQ, WeChat і Qzone (з понад 600 млн активних користувачів). Це показує, що в країнах АТР є цілий ряд популярних соціальних медіа. Після них ми бачимо кластер популярних переважно на Заході майданчиків - Tumblr, Instagram і Twitter.

А що ж в Росії?

У Росії проникнення соцмереж оцінюється в 47%, акаунти в них мають 67,8 млн росіян. За даними Statista, найактивніше в РФ використовують YouTube (63% опитаних), на другому місці ВКонтакте - 61%. Глобальний лідер Facebook лише на четвертій сходинці з показником в 35%. Серед месенджерів домінують Skype і WhatsApp (по 38%).

Соціальні мережі, які ростуть швидше за інших

Маркетологи зазвичай відводять на SMM не дуже багато часу. В який же соцмережі сконцентрувати зусилля? Twitter, яким з 2010 по 2017 рік вдалося зібрати аудиторію в 313 мільйонів користувачів, показав самі повільні темпи зростання в порівнянні з його найбільшими конкурентами Facebook, WhatsApp і китайської WeChat. Заснований в 2013 році Instagram вже до 2014 року переплюнув Twitter за розміром аудиторії.

Нове дослідження від Statista показало, що в 2017 році Twitter сильно відстав від суперників. Він продемонстрував найнижчий приріст щомісячної активної аудиторії, який з 3 кварталу 2015 року з 3 квартал 2017 року склав всього 23 мільйони. Facebook між тим розрісся на 461 мільйон.

Як користувачі взаємодіють з брендами в соцмережах

Знати, як поводитися і які публікації робити в соцмедіа, також важливо, оскільки це формує образ вашого бренду і, як наслідок, стимулює користувачів купувати ваші продукти або навпаки відписуватися від ваших груп. Соціальні мережі все більше використовують як платформи для роботи з клієнтами, де клієнти, існуючі та потенційні, хочуть отримати відповіді на свої питання в режимі реального часу. З діаграми, взятої зі звіту Sprout Social, видно, що 48% користувачів можна схилити до покупки, швидко відповідаючи на питання в групі. 46% позитивно реагують на акції, а 42% можуть вибрати товар бренду, якщо на його сторінці представлений освітній контент. 27% з опитаних користувачів зізналися, що захочуть зробити покупку, якщо їм показати матеріали, що зазвичай залишаються за кадром.

Половина учасників опитування Sprout Social заявили, що вони одпишуть від спільноти бренду, якщо там опублікую викликають у них роздратування матеріали, а 27% повідомили, що відзначать бренд і його сторінку як спам і заблокують її. Саме тому для охоплення і залучення ваших потенційних клієнтів так важливо публікувати релевантні і цікаві матеріали, які знаходять відгук у вашої цільової аудиторії.

Соцмережі з найактивнішою аудиторією

Важливим фактором, який впливає на те, скільки часу нам слід приділити SMM в певній соціальній мережі, є рівень залученості аудиторії. Тут знову домінує Facebook, де також спостерігається найвища залученість за часом, якщо вірити даним, отриманим аналітичною компанією comScore в результаті вивчення групи споживачів з США.

Успіхи Facebook вражають. На додаток до того, що соцмережа сама по собі займає верхній рядок, інші платформи, що належать корпорації, також окупували друге і третє місце. Рівень проникнення Facebook Messenger становить 47%, а Instagram слід прямо за ним.

Зі свіжих даних від Pew Internet, наведених на діаграмі нижче, ми можемо бачити, що Facebook лідирує і за кількістю активної аудиторії в добу. 76% користувачів заходять в соцмережа кожен день, в Instagram цей показник дорівнює 51%. Тільки 42% користувачів Twitter заглядають туди щодня, що майже наполовину менше, ніж у Facebook.

Тільки 42% користувачів Twitter заглядають туди щодня, що майже наполовину менше, ніж у Facebook

Середня денна тривалість користування соцмережами в США складає 2 години 1 хвилину, в Росії користувачі проводять на соцплощадках трохи більше часу - 2 години 19 хвилин.

Коефіцієнти залучення в різних соцмережах

Аналітична маркетингова компанія TrackMaven проаналізувала 51 мільйон постів різних компаній з 130 галузей, щоб дізнатися, в яких соціальних мережах найвищий коефіцієнт залучення. Результати показали, що абсолютним лідером по залученості на 1000 передплатників є Instagram. Це настільки вище показників інших соцмереж, що довелося скласти окрему діаграму, щоб проілюструвати різницю між Facebook, LinkedIn і Twitter.

Як видно з другого графіка, Facebook значно випереджає Twitter і LinkedIn. Причиною тому є більшою мірою те, що в Twitter публікують більше постів, тому що тут немає алгоритму, що дозволяє демонструвати контент лише невеликої частини аудиторії. Через це брендам доводиться засипати свої стрічки постами, щоб пробитися через інформаційний шум. Це, в свою чергу, знижує рівень відгуку на публікації. Нижче представлено середньодобова кількість постів на рахунок у трьох соціальних мережах.

Нижче представлено середньодобова кількість постів на рахунок у трьох соціальних мережах

Загальна статистика використання соціальних мереж по всьому світу

Щороку WeAreSocial оновлює свій всеосяжний статистичний звіт Global Digital Report, в якому зібрані корисні дані про соціальні медіа по всьому світу. З нього можна дізнатися, наскільки по-різному соціальними площадками користуються в різних частинах світу. Подив викликає той факт, що західні країни серйозно відстають за темпами проникнення соцмереж.

Нижче наведені основні висновки проведених досліджень.

  • Кількість інтернет-користувачів в 2018 році досягло 4,021 млрд людей, що на 7 відсотків більше в порівнянні з даними минулого року.
  • Аудиторія соціальних мереж в 2018 році налічує 3,196 млрд людей - на 13% вища за минулорічну цифри.
  • Число користувачів мобільних телефонів становить 5,135 млрд людей, це означає плюс 4% до значення минулого року.

Число користувачів мобільних телефонів становить 5,135 млрд людей, це означає плюс 4% до значення минулого року

Цифри стрімко ростуть, особливо це стосується активних користувачів соцмереж з мобільних пристроїв - рівень проникнення 39%, що на 5% більше, ніж в 2017 році.

Якщо говорити про структуру веб-трафіку в залежності від типу пристроїв, то найбільше трафіку генерують мобільні користувачі (52%, що на 4% вище, ніж в минулому році). З десктопів відвідують лише 43% всіх веб-сторінок, це на 3% нижче торішнього значення.

Північна, Західна і Південна Європа, а також Північна Америка можуть похвалитися найвищим рівнем проникнення інтернету - 74% -94% всього населення користуються всесвітньою мережею. У Росії інтернетом користуються 110 млн осіб - 76% всього населення.

Приріст глобальної аудиторії соцмереж з січня 2017 року склав 13%. Найшвидше зростання кількості користувачів відзначається в Саудівській Аравії. З січня 2017 року їхня кількість збільшилася на 32%, середній загальносвітовий показник - 17%. Серед інших країн з найвищими показниками приросту Індія, Індонезія і Гана. Причиною стрибка стало розвиток технологій, що спростило населенню доступ до соціальних майданчиків. Найповільніше соцмережі росли в ОАЕ, Південної Кореї і Великобританії - <5%. У Росії користувачів соцмереж стало на 8 826 000 чоловік більше (+ 15% до минулорічного значенням).

Оскільки найбільша частка користувачів припадає на Facebook, було б корисно знати, як публікується вами контент проявить себе в цій соцмережі і які функції використовувати, щоб збільшити його охоплення. За статистикою соцмережі середній охоплення публікації становить 10,7%, при цьому органічні пости мають 8% (органічний охоплення в Росії становить 11,3%), а у платних постів це значення дорівнює 26,8% (27,4% в Росії) . Органічні і оплачувані посади в Facebook мають величезний потенціал. Важливо грамотно зорієнтувати публікації, щоб отримувати якісні ліди.

Більш повне уявлення про стан глобального цифрового ринку в 2018 році ви можете отримати, вивчивши наш огляд Інтернет 2017-2018 в світі і в Росії: статистика і тренди , Який ми підготували на основі дослідження Global Digital 2018.

Популярність соціальних мереж по країнам

Графік зі звіту GlobalWebIndex нижче, складений на підставі опитування інтернет-користувачів, прекрасно відображає популярність різних соцмереж країнами. Індонезія, Філіппіни, Мексика, Індія і Бразилія входять в десятку найактивніших аудиторій кожної з соцмереж, і значно випереджають США, Великої Британії та країн Європи.

З чотирьох представлених соцмереж (Facebook, YouTube, Twitter і Google+) росіяни найактивніше заходять в відеосервіс. Twitter і Google+ порівняно часто використовують лише 20% наших співвітчизників, а Facebook регулярно переглядають трохи більше 40%.

Демографічна статистика використання соціальних мереж

Як видно з графіка, в різних вікових групах спостерігається схожа структура використання соціальних мереж. Це говорить про те, що соцмережі досягли тієї стадії зрілості, коли з їх допомогою можна достукатися до всіх демографічних груп незалежно від віку і статі. Винятками є Instagram і Tumblr з більш молодою аудиторією.

Стратегії взаємодії з аудиторії соціальних мереж

За даними дослідження The State of Social 2018, 96% брендів мають представництво в Facebook.

При цьому тільки у половини опитаних є задокументована SMM-стратегія. Великий бізнес трохи відповідальніше ставитися до цього питання, ніж невеликі компанії (60% заявили, що такий документ у них є).

Якщо говорити про типи контенту, опублікованого брендами, то лідирують зображення, посилання і тексти. Незважаючи на те, що відеопости, як правило, отримують найбільший відгук, відео-контент займає тут лише четверту сходинку. Це пов'язано перш за все зі складністю створення таких матеріалів.

В кінці 2017 року Smart Insights спільно з Clutch провели опитування серед представників бізнесу, в якому поцікавилися, які з соцмереж представляють для них найбільшу цінність. З'ясувалося, що серед B2C-компаній найефективнішою вважається Facebook (93% респондентів), а більшість компаній сегмента B2B воліють LinkedIn (93%).

Цінність соціальних мереж для брендів у 2018 році

  1. Якщо ви вважаєте, що ваша ЦА не сидить в соцмережах, ви помиляєтеся.

Через соціальні мережі можна достукатися до будь-якої аудиторії, незалежно від статі, віку, соціального стану. 98% відсотків онлайн-споживачів зареєстровані в соцмережах, досить велика їх частина - це дорослі люди 55-64 років.

  1. Третина всього часу в інтернеті люди присвячують соціальних мереж.

Середньостатистичний користувач проводить 2 години 15 хвилин на добу, гортаючи стрічку і спілкуючись на соціальних майданчиках, а молодь 16-24 років - майже три години. Якщо ви не розглядаєте SMM в якості каналу для залучення клієнтів, то ви добровільно поступаєтеся конкурентам увагу вашої цільової аудиторії.

  1. Половина всіх користувачів соцмереж підписані на сторінки брендів.

4 з 10 інтернет-користувачів підписані на сторінки улюблених компаній в соціальних мережах, а чверть підписуються на бренди, коли планують щось купити. Люди позитивно ставляться до такого контенту, тому активна присутність в соцмедіа представляє велику цінність для компаній.

  1. Соціальні мережі - головне джерело інформації для споживачів.

Люди у віці 16-24 років вважають за краще шукати інформацію про бренди в соцмережах, а не в пошукових системах. Чверть користувачів цієї вікової групи зізнаються, що велика кількість лайків на сторінці бренду може схилити їх до покупки. У групі 35-44 років про те ж заявили 20% опитаних. Соціальна комерція може вважатися одним з основних каналів отримання прибутку, а значить, важливо диверсифікувати зусилля, а не робити ставку лише на рекламу.

  1. Перегляд відео - улюблене заняття в соцмережах.

Facebook - найбільша соціальна мережа за чисельністю користувачів, але по відвідуваності перше місце займає YouTube і причина саме в відео. Відеопости отримують самий активний відгук, і саме тому передові бренди постійно публікують ролики на своїх сторінках.

При підготовці статті використані наступні матеріали:

  1. Огляд Global Social Media Research Summary 2018, складений компанією Smart Insights
  2. Звіт The State of Social 2018, підготовлений Social Media Week
  3. Стаття The Biggest Social Media Trends Shaping 2018, опублікована в блозі GlobalWebIndex
  4. Дослідження Social Networks Study: How social networks were used in 2017 аналітичного агентства Metricool
  5. Пакет звітів Global Digital 2018, складений аналітичним агентством WeAreSocial

Хочете замовити ведення спільнот вашої компанії в соціальних мережах? Зв'яжіться з нами по телефону: 8-800-200-94-60 , Доб. 321 або залиште запит на електронну пошту [email protected] .

Похожие

... оціальні мережі - що більш прийнятним для просування сайту або каналу в ютубі? Та і навіщо все ц...
... оціальні мережі - що більш прийнятним для просування сайту або каналу в ютубі? Та і навіщо все це потрібно, можливо резонне питання. Однак, виходить що потрібно. Тому і потрібні соціальні мережі список яких буде представлений нижче. Тут я постараюся розмістити тільки працюючі соціальні закладки та соціальні мережі, розміщення в яких інформації обходиться користувачеві безкоштовно. Щоб довго не затягувати весь процес, нижче відразу ж буде представлений список соціальних мереж.
... знаваності вашого бізнесу і вирішення інших бізнес-завдань. За останні сім років сучасне співтовариство не м...
... знаваності вашого бізнесу і вирішення інших бізнес-завдань. За останні сім років сучасне співтовариство не може існувати без соціальних мереж. Це інтернет-сервіси, які допомагають взаємодіяти з різними людьми, спільно створювати і використовувати контент через онлайн-спільноти. Просування в соціальних мережах - це комплекс заходів, спрямований на підбір цільової аудиторії для просування бізнесу і компаній будь-яких розмірів. Вам це необхідно, якщо Ви
... вання сайтів та інтернет ресурсів. Саме для цього існує сео-оптимізація, яка дозволяє вивести ресурс ...
... вання сайтів та інтернет ресурсів. Саме для цього існує сео-оптимізація, яка дозволяє вивести ресурс на лідируючі позиції. На ринку представлена величезна кількість компаній, які надають свої послуги в даному напрямку. Кращий варіант для вибору - якісне співвідношення ціни і якості.
... альних мережах. Ці два пункти тепер йдуть рука об руку. Участь соціального маркетингу, наприклад, ...
... альних мережах. Ці два пункти тепер йдуть рука об руку. Участь соціального маркетингу, наприклад, подібні до вподобань, посади, акції та твіти, використовуються основними пошуковими системами як рейтингові сигнали для якісного вмісту. Ми все частіше живемо в світі соціальної платформи в Інтернеті, а це означає, що побудова та підтримка вашої соціальної присутності та взаємодії є обов'язковою умовою для створення цінної аудиторії та підвищення обізнаності про бренд. На щастя, для налаштування
Починаючи просування сайту, багато веб-майстри стикаються з серйозними труднощами. Деякий з них пов'язані ...
Починаючи просування сайту, багато веб-майстри стикаються з серйозними труднощами. Деякий з них пов'язані з термінологією, з неможливість зрозуміти, про що йде мова. Непідготовленій людині такі терміни, як «SEO», «ранжування», «перелинковка», «семантичне ядро», ні про що не говорять. Але як же просувати сайт, не знаючи базової термінології? Що це таке взагалі - SEO-оптимізація?
SEO (з англійської - search engine optimization) - це комплекс заходів щодо внутрішньої і зовнішньо...
SEO (з англійської - search engine optimization) - це комплекс заходів щодо внутрішньої і зовнішньої оптимізації для підняття позицій інтернет-магазину в результатах видачі пошукових систем по певних запитах користувачів. Мета SEO - збільшення кількості потенційних клієнтів і подальша монетизація цього трафіку. Чим вище позиція сайту в результатах пошуку, тим більше зацікавлених
... зень, паважаныя чытачы, у гэтай невялікай нататцы хачу расказаць пра тое, як увайсці ў blogspot адм...
... зень, паважаныя чытачы, у гэтай невялікай нататцы хачу расказаць пра тое, як увайсці ў blogspot адмінку блога. Так як многія пачаткоўцы блогеры трапляюць у тупіковую сітуацыю, калі ў іх не атрымліваецца аўтарызавацца на дадзеным сэрвісе. У папярэдняй артыкуле па сэрвісе Blogger я пісаў пра тое, як стварыць блог на Blogger . Гэта даволі проста і зойме ў пачаткоўца не больш за 30 хвілін. Асабіста я рэкамендую
... від Хлої Мейсон Грей (Chloe Mason Gray) спеціалізується на онлайн-маркетингу та стратегії зр...
... від Хлої Мейсон Грей (Chloe Mason Gray) спеціалізується на онлайн-маркетингу та стратегії зростання для малого бізнесу і приватних підприємців. Її можна знайти в Twitter і в Google+ . Нещодавно Quicksprout опублікував нову цікаву інфографіку
Можливо, ви бачили ці маленькі помаранчеві зображення, які відображаються на багатьох веб-сторінках ...
Можливо, ви бачили ці маленькі помаранчеві зображення, які відображаються на багатьох веб-сторінках (якщо ні, Поглянь у нижній лівій частині сторінки індексу
... мережах? Якщо вас там немає, то радимо виправитися! Якщо ваша аудиторія користується соцмережами, зна...
... мережах? Якщо вас там немає, то радимо виправитися! Якщо ваша аудиторія користується соцмережами, значить і ви неодмінно повинні бути там. В середньому сучасні інтернет-користувачі заходять перевірити свої профілі по 17 раз в день, за даними досліджень Protoplan. Безперечно, зараз соціальні мережі представляють величезну кількість сервісів і можливостей в залежності від контенту, тенденцій і прийомів. Розібратися в них буває непросто навіть професіоналу. Якщо ви часто
Читайте про симптоми, які сигналізують про наявність на комп'ютері вірусу. Як на віруси реагує комп'ю...
Читайте про симптоми, які сигналізують про наявність на комп'ютері вірусу. Як на віруси реагує комп'ютер, антивірусна програма або браузер. шкідливі програми або віруси
А що ж в Росії?
В який же соцмережі сконцентрувати зусилля?
?оціальні мережі - що більш прийнятним для просування сайту або каналу в ютубі?
?оціальні мережі - що більш прийнятним для просування сайту або каналу в ютубі?
Але як же просувати сайт, не знаючи базової термінології?
Що це таке взагалі - SEO-оптимізація?
Мережах?
Мережах?