Тег заголовка

  1. Що таке тег заголовка? Коли люди посилаються на теги заголовків, вони часто означають елемент заголовка...
  2. Велике правило для довжини тега заголовка
  3. Синоніми для тега заголовка
  4. Як написати ідеальний тег заголовка?
  5. Приклад: юридична фірма Нью-Йорк
  6. Велика читабельність
  7. Релевантні ключові слова
  8. Включіть виклик до дії
  9. Приклади:
  10. Хороша довжина
  11. Символи проти пікселів
  12. Довжина тега заголовка в Google
  13. У підсумку: довжина тега заголовка для Google
  14. Довжина тега заголовка у Bing
  15. Довжина тега заголовка в Yahoo
  16. Довжина тега заголовка в DuckDuckGo
  17. Оптимізуйте, промийте і повторіть
  18. Чому пошукові системи не показують мій тег заголовка?
  19. Пошукова оптимізація
  20. Досвід користувача
  21. Назви сильно впливають на CTR
  22. Використання тегів заголовків у браузерах
  23. Часті запитання щодо тегів заголовків
  24. 2. Як змусити пошукові системи використовувати мітки з назвою?
  25. 3. Я оновлював свій тег заголовка, чому пошукові системи все ще показують старий?
  26. 4. Чи можуть пошукові системи використовувати назву, що використовується в Yahoo! Каталог?

Що таке тег заголовка?

Коли люди посилаються на теги заголовків, вони часто означають елемент заголовка . Елемент заголовка визначає заголовок сторінки.

Приклад

Давайте подивимося на назву домашньої сторінки ContentKing. На сторінці результатів пошукової системи Google (SERP) назва відображається як рядок у верхній частині, позначений червоним квадратом на скріншоті нижче:

У джерелі сторінки елемент заголовка розміщений у розділі <HEAD> сторінки і виглядає так:

<title> Служба оптимізації та моніторингу вмісту ContentKing </title>

Велике правило для довжини тега заголовка

Використовуйте ці емпіричні правила, коли йдеться про довжину тега заголовка:

  • Максимальна довжина: 60 символів або 575 пікселів
  • Мінімальна довжина: 30 символів або 285 пікселів

Ці довжини діють у більшості випадків для більшості пристроїв для пошукових систем Google, Bing, Yahoo і DuckDuckGo. Ці довжини, однак, не гарантують відображення назви. Зрештою, це залежить від пошукових систем.

Синоніми для тега заголовка

Часто тег заголовка також називається заголовком сторінки, мета-заголовком або - з-за своєї релевантності SEO-заголовку SEO. Для зручності ми називаємо його тегом заголовка, коли ми звертаємося до елемента заголовка.

Як написати ідеальний тег заголовка?

Ідеальний тег заголовка складається з таких елементів:

  • Велика читабельність
  • Релевантні ключові слова
  • Заклик до дії
  • Хороша довжина
  • Унікальність

Якщо ви пам'ятаєте ці компоненти, ви отримаєте максимальну віддачу від тегів заголовків. Перш ніж зануритися в те, що створює великий тег заголовка, давайте приймемо хвилину і подивимося на приклад.

Приклад: юридична фірма Нью-Йорк

Одним із результатів, які я отримав від Google під час пошуку "юридичної фірми Нью-Йорк", є:

Цей тег заголовка може бути значно покращений. Наша оцінка тега заголовка:

  • Зчитуваність: читаність титулу така. Маючи тире (“-”) і трубу в тезі заголовка, зменшується читабельність. Крім того, назву обрізається, що також завдає шкоди читабельності.
  • Релевантні ключові слова: тег заголовка не дуже доречний - що має відношення до найпопулярніших юридичних фірм Канади з пошуковим запитом? Крім того, використання ключових слів у тезі заголовка не є гарним - відповідні ключові слова знаходяться в кінці.
  • Заклик до дії: у цьому випадку вимога заклику до дії насправді не застосовується.
  • Довжина: тег заголовка занадто довгий. Google урізав назву у наведеному вище прикладі.

Чи не буде назву тега нижче набагато краще? Ми навіть стиснули в «Нью-Йорку» як третинне ключове слово.

Майте на увазі: пишіть мітки назв для користувачів, а не для пошукових систем. Подумайте про найважливіші пошукові запити, які застосовуються до сторінки, а потім напишіть назву.

Велика читабельність

Зосередьтеся на користувачеві під час написання тегів назв: перш за все, назва повинна бути легко читається.

  • Уникайте тегів заголовків, написаних у форматі CAPITALS або лише в нижньому регістрі. Змішайте його і використовуйте великі літери, щоб підкреслити частини тега заголовка.
  • Уникайте повторення спеціальних символів, таких як тире (“-”), труби (“|”) або коми (“,”) у тегах заголовків.

Напишіть тег заголовка, який є інформативним і доступним для користувача.

Зрозуміло, тег заголовка, такий як нижній, має дуже погану читаність:

Рожеві туфлі та сині туфлі | Жовті туфлі - Взуття для чоловіків і жінок | Shoes.com

Релевантні ключові слова

Перш за все: не розміщуйте свої назви ключовими словами. Це дозволить розбавити фокус ключових слів, і ви можете в кінцевому підсумку не рейтинг для будь-якого з ключових слів взагалі. Зробіть вибір.

Використовуючи найважливіші ключові слова на початку сигналу тега заголовка для пошукових систем, що це найбільш релевантні ключові слова для даної сторінки.

В ідеалі ви використовуєте одне або два ключових слова і напишіть привабливу назву. Подумайте про ключові фрази замість окремих ключових слів. Чи є найважливіші ключові слова для вашої сторінки "Оптимізація вмісту" та "Оптимізація" (у такому порядку)? Потім об'єднайте ці ключові слова з ключовою фразою для оптимізації вмісту… замість оптимізації вмісту, служби оптимізації….

Іноді, однак, просто неможливо побудувати ключову фразу, і потрібно повернутись до загальної структури тегів заголовка, наприклад:

Приклад # 1: Головне ключове слово, вторинне ключове слово | Бренд
Приклад # 2: основне ключове слово та додаткове ключове слово - бренд

Включіть виклик до дії

Вибір відповідних ключових слів є важливим, але вибір правильних слів для решти назви є настільки ж важливим. Ретельно підібрані слова активують потенційного клієнта.

Приклади:

  • Ви працюєте в інтернет-магазині? Включіть слова Купити або Замовлення.
  • Ви керуєте консалтинговою фірмою? Включіть слово "Прокат" у тезі заголовка.
  • Ваш навчальний сайт? Включіть слово Learn.
  • Ваша сторінка про вебінар або інформаційний бюлетень? Включіть слово Підписатися.

Подумайте про слова, які активуватимуть вашу цільову групу та включати ці слова до назви.

Хороша довжина

Немає ідеальної довжини тега заголовка. Довжина тега заголовка насправді дуже складна тема, тому що потрібно враховувати різні пошукові системи, операційні системи та пристрої. У цьому розділі описано все, що потрібно знати про довжину тега заголовка.

Символи проти пікселів

Незалежно від пошукової системи, у кожній видачі є обмежена кількість місця для назви. Bing, Yahoo і DuckDuckGo радять використовувати максимальну кількість символів. Однак Google радить використовувати максимальну кількість пікселів . Це має сенс, вважаючи, що це більш точний, ніж символи. Він враховує, що такий символ, як “W”, займає набагато більше місця, ніж “!”.

Довжина тега заголовка в Google

Максимальна ширина переліку в сервісах Google - 600 пікселів. Беручи до уваги певну похибку, ми рекомендуємо дотримуватися максимальної довжини 575 пікселів . Загалом, це перекладається на 60 символів.

Якщо ваша назва занадто коротка, Google може використовувати одну з ваших заголовки замість цього. Щоб запобігти цьому, переконайтеся, що тег заголовка має бути не менше 30 символів.

У підсумку: довжина тега заголовка для Google
  • Максимальна кількість: 60 символів або 575 пікселів
  • Мінімальна сума: 30 символів або 285 пікселів

Зауважте, що версії планшетів і мобільних пристроїв Google мають більшу максимальну ширину для тега заголовка, однак не можна (досі) встановити спеціальні теги заголовків для різних пристроїв, тому ми рекомендуємо дотримуватися максимальної ширини для робочого столу, щоб переконатися, що назва теги дотримується обмежень Google, наскільки це можливо.

Довжина тега заголовка у Bing

Bing рекомендує використовувати максимальну довжину тега до 65 символів. Наші власні дослідження показали, що заголовки з 65 символами часто обмежуються в Bing, тому ми рекомендуємо зберігати його до максимум 60 символів, коли ви оптимізуєте для Bing конкретно. Якщо ваша назва занадто коротка, Bing може використовувати один із заголовків. Щоб запобігти цьому, переконайтеся, що тег заголовка має бути не менше 25 символів.

Зверніть увагу, що для Bing не існує різних правил на пристрій щодо максимальної довжини тега заголовка.

Довжина тега заголовка в Yahoo

Yahoo не дає багато поради у розділі Довідка про мінімальну і максимальну довжину тега заголовка. Наші власні дослідження показали, що Yahoo SERP дозволяє максимальну ширину 553 пікселів. Це приблизно перекладається на 65-70 символів. Однак, ми не бачили цієї повної ширини, а також не бачили тегів заголовків, на яких відображається багато символів. На практиці значну кількість тегів заголовків, що перевищують 50 символів, скорочуються, тому ми радимо дотримуватися максимальної кількості символів у 50 символів. У випадку, якщо ваш заголовок занадто короткий, Yahoo може використовувати один з ваших заголовків. Щоб запобігти цьому, переконайтеся, що тег заголовка має бути не менше 25 символів.

Зверніть увагу, що для Yahoo немає різних правил на пристрій щодо максимальної довжини тега заголовка.

Довжина тега заголовка в DuckDuckGo

Хоча DuckDuckGo не дуже інформативний про свої поради щодо оптимізації сторінок для своєї пошукової системи, наші дослідження показали, що коли ви дотримуєтесь максимум 65 символів, ви повинні бути в безпеці. Якщо ваш заголовок занадто короткий, DuckDuckGo може використовувати один з ваших заголовків. Щоб запобігти цьому, переконайтеся, що тег заголовка має бути не менше 25 символів.

Наявність дублікатів тегів заголовків є незрозумілим як для пошукових систем, так і для користувачів, оскільки назва є важливим диференціатором. Особливо в пошукових системах виникатимуть проблеми з вибором правильної сторінки для ранжування ключових слів, що часто включають лише рейтинг і відображення. Не покладайтеся на такі рішення, як канонічний URL виправити це для вас.

Оптимізуйте, промийте і повторіть

Створюючи ідеальні теги заголовків, насправді дуже важко, тому важливо не замислюватися надто довго про конкретний тег заголовка. Напишіть найкраще, на що ви можете подумати, опублікуйте його і подивіться, як він виконує. Періодично переглядайте теги заголовків. Ви отримаєте натхнення для кращих тегів заголовків.

Чому пошукові системи не показують мій тег заголовка?

Таким чином, ваш тег заголовка добре читається, він містить відповідні ключові слова і не надто довгий, і не надто короткий. Це унікальний для вашого веб-сайту. А улюблена пошукова система вирішила не показувати тег заголовка, який ви встановили вручну. Замість цього вони можуть показати одну з ваших H1-H6 заголовки , популярний якірний текст, який використовується для посилання на вашу сторінку або навіть лише декілька ключових слів і назву вашого бренда (деякі ключові слова тут - Brandname).

Сьогодні списки залежать від пошукового запиту. Коли пошукові системи вважають, що вони краще знають, вони ігноруватимуть тег заголовка, який ви заповнили, і придумали іншу назву, часто менш актуальну та корисну.

Теги заголовків дуже важливі з оптимізації пошукових систем, досвіду користувачів і точки зору соціальних медіа.

Пошукова оптимізація

Дивлячись на щорічні галузеві опитування серед інтернет-маркетологів і, зокрема, SEO-спеціалістів, тег заголовка грає і продовжує відігравати важливу роль в алгоритмах ранжирування пошукових систем. Він є фактором ранжирування номер один на сторінці. Якщо ви хочете збільшити свій рейтинг в органічних результатах пошуку, дбайте про теги назви.

Досвід користувача

Теги заголовків відіграють велику роль з точки зору користувацького досвіду:

  • Заголовки часто відображаються в результатах пошуку в пошукових системах (SERPs) і в значній мірі впливають на рейтинг кліків (CTR - відсоток людей, які натискають ваш список).
  • Браузери показують тег заголовка на вкладках веб-переглядача, і вони використовують його як назву закладок.

Назви сильно впливають на CTR

Оскільки пошукові системи часто використовують теги заголовків і Мета опис у видачах, які мають привабливі теги з назвою та мета описом збільшують рейтинг кліків для вашого списку.

Використання тегів заголовків у браузерах

Браузери використовують теги заголовків у вкладках веб-переглядача та під час закладки сторінок. Візьміть, наприклад, домашню сторінку ContentKing у Google Chrome:

При закладці домашньої сторінки ContentKing у Google Chrome це виглядає так:

Коли OpenGraph, TwitterCards і Schema.org розмітка відсутні, соціальні медіа використовують тег заголовка як заголовок, коли URL спільно використовуються. Наявність великого заголовка, коли ваша сторінка спільно використовується в соціальних мережах, значно покращить рейтинг кліків на вашому веб-сайті. Хоча ми радимо вам заповнити OpenGraph, TwitterCards і Schema.org розмітку для всіх сторінок, ви завжди повинні мати резервний план: тег заголовка.

Часті запитання щодо тегів заголовків

  1. Чи потрібно вручну визначати всі теги заголовків?
  2. Як змусити пошукові системи використовувати мітки з назвою?
  3. Я оновлював свій тег заголовка, чому пошукові системи все ще показують старий?
  4. Чи можуть пошукові системи вибрати назву, що використовується в Yahoo! Каталог?

В ідеалі ви пишете вручну кожний тег заголовка. Для веб-сайту з кількома сотнями сторінок це все ще можна виконати. Однак, коли ви запускаєте веб-магазин з тисячами продуктів, це стає трудомістким завданням, і це вже не реалістично. У цьому випадку більш практично автоматично створювати теги заголовків, які можна вручну перезаписати, якщо це буде необхідно.

2. Як змусити пошукові системи використовувати мітки з назвою?

На жаль, немає можливості змусити пошукові системи використовувати тег заголовка, який ви визначили. Пошукова система вирішує, чи вважають вони теги до назви релевантними для пошукового запиту користувача.

Однак ви, звичайно, можете налаштувати теги заголовків, щоб зробити їх більш релевантними для пошукових запитів, націлених на пошукові системи, коли ви не використовуєте теги заголовків.

3. Я оновлював свій тег заголовка, чому пошукові системи все ще показують старий?

Швидше за все, пошукові системи ще не відвідали вашу сторінку, оскільки ви внесли зміни. Пошукові системи потребують трохи часу, щоб повторно відвідати вашу сторінку та обробити зміни.

"Але як довго це займе?" Що ж, це залежить від сторінки. Авторитетні сторінки відвідуються частіше, ніж менш авторитетні сторінки. Часові рамки становлять від 2 хвилин, декількох днів або більше тижня. Це дійсно залежить від вашої сторінки.

4. Чи можуть пошукові системи використовувати назву, що використовується в Yahoo! Каталог?

Так, вони впевнені можуть. Yahoo! Довідник може бути частиною своїх планів, коли вони вважають, що ваш титул непридатний. Якщо ви цього не хочете, або якщо ви не задоволені описом у Yahoo! Каталог, у якому ви можете встановити теги нижче в розділі <HEAD>:

<meta name = ”robots” content = ”noodp” /> і <meta name = ”robots” content = ”noydir” />

Похожие

У вас є привабливий веб-сайт, і ви відчуваєте, що він підкреслює вашу організацію найкращим чином. Тож уявіть, що ...
У вас є привабливий веб-сайт, і ви відчуваєте, що він підкреслює вашу організацію найкращим чином. Тож уявіть, що потенційний клієнт, який шукає в Інтернеті саме те, що ви маєте запропонувати, тільки для того, щоб знайти свій конкурс, оскільки вони з'явилися на першій сторінці результатів пошуку, а ви з'явилися на третьому.
... довжина заголовка залежить від того, які букви включені до заголовка і чи використовуєте ви великі та ...
... довжина заголовка залежить від того, які букви включені до заголовка і чи використовуєте ви великі та малі літери. Де раніше було близько 65-67 символів для заголовка - перед тим, як Google видаляє останні символи і замість цього пише “…” - зараз це прибл. 55 символів. Основний аналіз 10 000 запитів, зроблених Moz, показує, що дотримання точно 55 символів - це ймовірність того, що всі персонажі прийдуть з найбільшим. Довжина тега заголовка тепер базується на ширині
SEO (з англійської - search engine optimization) - це комплекс заходів щодо внутрішньої і зовнішньо...
SEO (з англійської - search engine optimization) - це комплекс заходів щодо внутрішньої і зовнішньої оптимізації для підняття позицій інтернет-магазину в результатах видачі пошукових систем по певних запитах користувачів. Мета SEO - збільшення кількості потенційних клієнтів і подальша монетизація цього трафіку. Чим вище позиція сайту в результатах пошуку, тим більше зацікавлених
Починаючи просування сайту, багато веб-майстри стикаються з серйозними труднощами. Деякий з них пов'язані ...
Починаючи просування сайту, багато веб-майстри стикаються з серйозними труднощами. Деякий з них пов'язані з термінологією, з неможливість зрозуміти, про що йде мова. Непідготовленій людині такі терміни, як «SEO», «ранжування», «перелинковка», «семантичне ядро», ні про що не говорять. Але як же просувати сайт, не знаючи базової термінології? Що це таке взагалі - SEO-оптимізація?
... во вважають, що пошукова оптимізація і просування здійснюється для всіх пошукових систем однаково, і можна ідентични...
... во вважають, що пошукова оптимізація і просування здійснюється для всіх пошукових систем однаково, і можна ідентичними методами виконати просування сайтів в Google та Yandex"> Деякі помилково вважають, що пошукова оптимізація і просування здійснюється для всіх пошукових систем однаково, і можна ідентичними методами виконати просування сайтів в Google та Yandex. Насправді кожна пошукова система має свої особливості, з якими доводиться рахуватися оптимізаторів сайтів. Це стосується як
У мережі ходить приказка: «Сайт без відвідувачів - що наречена без нареченого». Так буває. З першого погляду зд...
У мережі ходить приказка: «Сайт без відвідувачів - що наречена без нареченого». Так буває. З першого погляду здається, що сайт ідеально облаштований. Красива графіка, вишуканий дизайн, грамотний контент - все на своєму місці. Так чому ж відвідувачі не заходять на такий чудовий ресурс? Чого йому не вистачає? А не вистачає сайту пошукової
Ретро-ігри · Моди для ігор · Софт для ігор · оптимізації ігор · Смішні скріншоти Assassin's Cre...
Ретро-ігри · Моди для ігор · Софт для ігор · оптимізації ігор · Смішні скріншоти Assassin's Creed · BioShock
... тега Текст тут </title> Тег заголовка є критично важливим для ваших зусиль SEO і написання ефектив...
... тега Текст тут </title> Тег заголовка є критично важливим для ваших зусиль SEO і написання ефективного контенту для тегів заголовків кожної сторінки вашого сайту може мати більш позитивний вплив на SEO, ніж будь-яка інша річ, яку ви можете зробити. Тег заголовка рідко використовується людськими істотами, але використовується в основному пошуковими системами, а це означає, що ви можете вносити зміни до нього, не будучи надто чутливими до того, як він буде виглядати вашим
На сьогоднішній день, майже всі ми маємо на увазі перше місце, де можна проконсультуватися або шукат...
На сьогоднішній день, майже всі ми маємо на увазі перше місце, де можна проконсультуватися або шукати, наприклад, google або yandex. Якщо у вас є веб-сайт, і ви
... важливим для бізнесу В епоху Інтернету та соціальних медіа, для бізнесу необхідно інвестувати в S...
... важливим для бізнесу В епоху Інтернету та соціальних медіа, для бізнесу необхідно інвестувати в SEO. Сьогодні ми шукаємо все в пошукових системах, від відповідей на наші запитання до рекомендацій і навіть розваг. SEO стала такою важливою частиною бізнес-маркетингу, що її не можна нехтувати. Для цього обов'язково знати, що таке SEO. Що таке пошукова оптимізація? Що таке SEO ? Термін SEO означає пошукові
Majestic є інструментом, який раніше побудова посилання що перевіряє і карти Інтернету, таким ...
Majestic є інструментом, який раніше побудова посилання що перевіряє і карти Інтернету, таким чином отримуючи велику комерційну базу даних посилань. Цей інструмент перебуває в режимі онлайн, і ми можемо використовувати його з веб-адреси ( https://es.majestic.com/ ). Цей інструмент можна використовувати
Що таке тег заголовка?
2. Як змусити пошукові системи використовувати мітки з назвою?
3. Я оновлював свій тег заголовка, чому пошукові системи все ще показують старий?
Каталог?
Що таке тег заголовка?
Як написати ідеальний тег заголовка?
Релевантні ключові слова: тег заголовка не дуже доречний - що має відношення до найпопулярніших юридичних фірм Канади з пошуковим запитом?
Чи не буде назву тега нижче набагато краще?
Чи є найважливіші ключові слова для вашої сторінки "Оптимізація вмісту" та "Оптимізація" (у такому порядку)?
Ви керуєте консалтинговою фірмою?