Підтримка користувачів

  1. Коротко про функціональність SEO-модуля
  2. Навіщо потрібні SEO-параметри?
  3. Тема (Title)
  4. Опис (Description)
  5. Ключові слова (Keywords)
  6. наскрізний текст
  7. Два режиму роботи SEO-модуля
  8. 2. Свій шаблон - ручний режим
  9. Використання змінних в SEO-шаблонах
  10. Приклад використання шаблону зі змінними
  11. Перелік доступних змінних
  12. Детальна довідка по використанню змінних і складання власного SEO-шаблону

SEO-модуль дозволяє вам налаштовувати SEO-параметри сторінок на сайті компанії, а саме - вказувати текст HTML-заголовка і опису, а також додавати ключові слова і наскрізний текст за заздалегідь заданими SEO-шаблонами. Робота з SEO-модулем доступна всім платним компаніям.

Перевага використання SEO-модуля - можливість централізовано, швидко і просто управляти SEO-параметрами усіх продавців сторінок. За допомогою SEO-модуля в и можете управляти всіма SEO-параметрами самостійно або передати функцію пошукового оптимізатора на поспіль сторонньому SEO-фахівця. Про те, як налаштувати доступ до Кабінету компанії для SEO-спеціаліста см. Документ « Мультидоступ в кабінет компанії ».

Увага! Використовуйте SEO-модуль з обережністю! SEO-настройки сторінок вашого сайту за замовчуванням вже оптимізовані фахівцями Prom.ua. Рекомендуємо вам довіряти їх настройку тільки професійним SEO-фахівцям. Неправильно зазначені метатеги можуть нашкодити вашому сайту.

Імпортувати налаштування SEO-модуля через YML файл можна.

Коротко про функціональність SEO-модуля

SEO-модуль дозволяє зробити налаштування для наступних сторінок:

  • Головна сторінка сайту
  • Сторінки груп товарів
  • Сторінки брендів (або виробників)
  • сторінки тегів
  • Сторінки товарів / послуг

В SEO модулі можлива настройка таких SEO-параметрів:

  • Title
  • Description
  • Keywords
  • наскрізного тексту

Навіщо потрібні SEO-параметри?

SEO-параметри - Заголовок (title), Опис (description), Ключові слова (keywords) і наскрізний текст допомагають «просувати» сторінки вашого сайту в пошукових системах.

Тема (Title)

У кожної сторінки в Інтернет є тег Title, інакше кажучи - заголовок сторінки. Саме він відображається в заголовку браузера і у вигляді посилання в результатах пошуку. Цей тег - один з найважливіших для пошукових систем: він відображається в заголовку вікна браузера і використовується більшістю пошукових систем в якості одного з ключових чинників для ранжирування результатів пошуку.

У тезі Title рекомендуємо вам використовувати:

  1. Назва товару з його особливостями, якщо вони існують
    Наприклад, у товару «Ноутбук Asus K52J» існує безліч модифікацій, за якими ноутбуки однієї «лінійки» відрізняються один від одного. Тому необхідно писати назву товару з урахуванням цих модифікацій - не просто «Asus K52J», а «Asus K52J 165KXD». Так ви відразу дасте точну відповідь тим користувачам, які знають, що вони хочуть, а значить - вони будуть більш підготовлені до скоєння замовлення. Зверніть увагу на те, що дублювання Title для різних товарів на одному і тому ж сайті неприпустимо. Для пошукових систем кілька товарів з однаковими Title - негативний ознака.
  2. Додаткові слова, які вказують на тип вашої діяльності
    Якщо ви займаєтеся продажами, необхідно включити слова типу «купити, ціна, інтернет-магазин» в Title, якщо ви займаєтеся ремонтом - використовуйте слова «ремонт, сервіс» і т.д. Ще раз відзначимо, ці слова потрібно включати саме в Title, а не в саму назву товару. Не вмикайте в Title слова, які не належать до нашої діяльності, наприклад «ми не займаємося ремонтом». При додаванні подібних слів ваш сайт все одно будуть знаходити по запросу «ремонт», проте не знайшовши потрібних товарів - просто йти з вашого сайту. Крім цього, враховуйте сам спосіб формування Title - іноді він може формуватися некоректно, так, що навіть з першого місця в результатах пошуку ваш сайт не отримає відвідувань. наприклад:

наприклад:

  1. Назва регіону
    Ми рекомендуємо вам вказувати назву конкретного регіону в Title тільки в тому випадку, якщо ви працюєте в даному конкретному регіоні.

  2. Ключові слова
    Ви можете використовувати ключові слова в Title, проте уникайте їх простого перерахування через кому - це не дасть вам SEO-переваг. Неправильно: «Купити соковижималку, соковижималки, соковижималка Київ, соковижималка недорого». Правильно: «Соковижималки - купити недорого в Києві в Інтернет-магазині 'Світ побутової техніки'»

Відносно довжини Title ми рекомендуємо не вводити заголовки довше 12-ти слів або 70-ти символів. Різні пошукові системи беруть різну кількість слів з Title для формування пошукових результатів.

Опис (Description)

Зміст цього HTML-тега являє собою короткий опис сторінки. Description безпосередньо на сайті не відображається (непомітний відвідувачеві, можна побачити тільки в режимі перегляду вихідного коду сторінки), проте його бачать і використовують пошукові роботи, індексуючі ваш сайт. Іноді текст Description формує так званий «сніпет» в результатах пошукової видачі - «сірий текст» з коротким описом після посилання на сторінку. Сам Description на результати пошуку не впливає, проте зміст тексту Description може вплинути на рішення користувача перейти або не перейти по посиланню на ваш сайт. Опис ні в якому разі не повинно просто повторювати зміст Title. Ідеальний варіант - зробити Description смисловим продовженням Title.

У тезі Description рекомендуємо вам використовувати:

  1. Короткий опис сторінки, на яку потрапить користувач
    Текст Description повинен відповідати на головне питання: «Що побачить користувач при переході на дану сторінку?»

  2. Основні переваги покупки у вашій компанії
    Вкажіть в Description основні ваші переваги - можливість отримати подарунок із замовленням, безкоштовна або швидка доставка і інші переваги, які виділяють вас на тлі конкурентів. Ці дані збільшать кількість переходів на ваш сайт з пошукових систем.

  3. Контактні дані компанії
    Ви можете вказувати тут телефон або вашу адресу - в цьому випадку клієнтам не потрібно буде навіть заходити до вас на сайт, щоб зателефонувати. Цей спосіб працює в основному на збільшення кількості прямих контактів в основному для сервісних компаній і компаній, які надають термінові послуги (наприклад, виклик евакуатора або таксі).

  4. Спеціальні символи
    Ви можете додати в Description спецсимволи, які допоможуть вам виділити ваш сайт в пошуковій видачі на тлі конкурентів. Вибрати варіанти відповідних символів можна, наприклад, тут http://unicode-table.com . Намагайтеся не перевантажувати текст опису такими символами - невідповідні за змістом спецсимволи або їх надлишок можуть відштовхнути потенційних клієнтів.

Ключові слова (Keywords)

На поточний момент ключові слова не використовуються пошуковими системами для ранжирування сайту. Ключові слова виводяться на сторінці (тег Keywords можна побачити тільки в режимі перегляду вихідного коду сторінки). Слова, додані в Keywords практично не впливають на просування в пошукових системах, проте все ж іноді використовується для інших цілей.

Наприклад, якщо ви займаєтеся продажем мобільних телефонів в Україні, то ключові слова в тезі Keywords для сторінки з вашими товарами будуть такими: «мобільні телефони, Україна, продаж, роздріб». Одним ключовим словом може бути як одне слово, так і фраза, що складається з декількох слів. Проте, в якості ключових слів рекомендується використовувати саме окремі слова.

наскрізний текст

Наскрізний текст, доданий в SEO-модулі буде показаний на всіх відповідних сторінках сайту вашої компанії в нижній частині сторінки (над футером). Наскрізний текст в SEO-модулі може бути заданий для відображення на Головній сторінці сайту компанії, а також на сторінках груп товарів, брендів, тегів, а також на сторінках товарів і послуг. В оформленні наскрізного тексту можна використовувати просте форматування та посилання.

Ми рекомендуємо використовувати цей текст для інформування користувачів про регіонах доставки, якщо ви працюєте по всій Україні.

Наприклад, ви можете в цьому полі: «Товар доставляється в: Київ, Харків, Дніпропетровськ, Львів ....». В цьому випадку наскрізний текст допоможе підвищити релевантність сторінки пошуковому запиту типу «назва товару» + регіон.

Увага! Неоптимальний наскрізний текст може негативно позначитися на пошукової оптимізації. Любіть свого користувача, виконуйте на своєму сайті тільки корисне і якісне SEO. За додатковою інформацією щодо використання даного поля звертайтеся до SEO-фахівцям.

Детальніше про наскрізному тексті дивіться документ « Наскрізний текст на сайті компанії ».

Два режиму роботи SEO-модуля

1. Автоматичний режим роботи - встановлені шаблони

Рекомендованим режимом роботи SEO-модуля є вибір одного з попередньо встановлений нашими SEO-фахівцями шаблонів. Для кожного типу сторінок ви можете використовувати один з декількох шаблонів, налаштованих для сторінок саме цього виду:

Приклад вибору автоматичних встановлених налаштувань
Приклад вибору автоматичних встановлених налаштувань

2. Свій шаблон - ручний режим

Щоб використовувати свій шаблон для виведення заголовка, опису або ключових слів, виберіть пункт «користувача значення з використанням шаблонів» і додайте в текстове поле свій текст шаблону. Використовуйте змінні, описані в цій довідці нижче, щоб отримати потрібний SEO-текст. Врахуйте, що SEO-текст повинен бути унікальним для всіх сторінок обраного виду - кожна група товарів, кожна сторінка бренду, сторінка тега, товар або послуга в підсумку повинні володіти унікальними Title і Description. Досягти цього можна лише при правильному використанні ключових слів і SEO-змінних.

Досягти цього можна лише при правильному використанні ключових слів і SEO-змінних

Використання змінних в SEO-шаблонах

Змінні - це назви товарів, бендів, груп і інші параметри, які будуть додані за вказаною шаблоном індивідуально, в Title, Description і Keywords конкретних сторінок сайту компанії. Додаються такі змінні в SEO-модулі, в поле «користувача значення з використанням шаблонів». Змінні відрізняються наявністю квадратних дужок «[]».

Приклад використання шаблону зі змінними

Текст, введений в поле «користувача значення з використанням шаблонів» на вкладці "Групи / теги» для опису (Description): «[Група] купити в [Регіоні] - ціни в інтернет-магазині [Компанія]. [Група] - опис, характеристики, фото. "

Текст Description, який буде виведений для сторінки групи «Іграшки на сонячних батареях» на сайті компанії: "Іграшки на сонячних батареях купити в Києві - ціни в інтернет-магазині« Техніка для дому ». Іграшки на сонячних батареях - опис, характеристики, фото. "

Приклад виведення опису (Description) для сторінки групи «Іграшки на сонячних батареях» (в режимі перегляду і східного коду сторінки)

Перелік доступних змінних

Змінні для головної сторінки сайту компанії:

  • [Компанія] - назва компанії;
  • [Телефон] - номер телефону компанії;
  • [Регіон] - регіон компанії.

Змінні для груп товарів і сторінок тегів:

  • [Компанія] - назва компанії;
  • [Регіон], в [Регіоні] - регіон компанії в місцевому відмінку;
  • [Група] - ім'я групи товарів;
  • [Верхня група] - ім'я кореневої групи;
  • [Телефон] - номер телефону компанії.

Змінні для сторінок товарів і послуг:

  • [Компанія] - назва компанії;
  • [Група] - ім'я групи товарів;
  • [Регіон], в [Регіоні] - регіон компанії в місцевому відмінку;
  • [Товар] - ім'я товару;
  • [Ціна] - значення ціни товару або ціни зі знижкою;
  • [Виробники] - виробник товару.

Для сторінок виробників (брендів) можна використовувати тільки одну змінну:

Детальна довідка по використанню змінних і складання власного SEO-шаблону

Детальна довідка зі складання власного шаблону, що містить інформацію про відміну значень змінних, доступна в SEO-редакторі за посиланням «Параметри користувацьких шаблонів» при виборі пункту «користувача значення з використанням шаблонів»:

Перелік доступних змінних дещо відрізняється для Title, Description і Keywords, тому довідка в форматі PDF для кожного з цих полів різна.

Завантажити цю довідку можна за прямими посиланнями:

Дивіться також

Похожие

... зміст тега title відбивається в результатах пошуку, то воно повинно бути інформативним і, повторюся, - п...
... зміст тега title відбивається в результатах пошуку, то воно повинно бути інформативним і, повторюся, - привабливим для користувачів. Тепер про можливу довжині тега. На скріншоті з видачею Google не складно підрахувати кількість символів для першого сайту - 50. Максимальна довжина заголовка, яку я виявив у Google - 59 символів з пробілами. Тепер звернемося до результатів видачі Яндекса:
... вому веб-сайті, і ви, мабуть, виминетеся з нудьги між відвідувачами"> Спостерігайте за трафіком на новому веб-сайті, і ви,...
... вому веб-сайті, і ви, мабуть, виминетеся з нудьги між відвідувачами"> Спостерігайте за трафіком на новому веб-сайті, і ви, мабуть, виминетеся з нудьги між відвідувачами. Отже, як великі сайти збільшують трафік з 0 до тисяч, або навіть сотень тисяч унікальних відвідувачів на день? Оптимізація пошукової системи (SEO) це маркетингова практика, яка допомагає збільшити видимість в органічних (не оплачуваних) результатах пошукової системи
Інструмент ключових слів Google покаже вам всі цінні відомості для ваших ключових слів На даний момент ви по...
Інструмент ключових слів Google покаже вам всі цінні відомості для ваших ключових слів На даний момент ви побачите, наскільки популярним або непопулярним
... використання тегів Title, Description, Keywords і H1. На нашому блозі теж є стаття про внутрішні ф...
... використання тегів Title, Description, Keywords і H1. На нашому блозі теж є стаття про внутрішні фактори оптимізації , Але там не сказано де знайти і як відредагувати ці теги, про це ми зараз і дізнаємося. Не дивлячись на те, що ці теги дійсно дуже важливі для оптимізації, багато розробників сайтів їх не заповнюють, а деякі теги навіть фізично відсутні в коді сторінок. Можливо це робиться спеціально, щоб
Починаючи просування сайту, багато веб-майстри стикаються з серйозними труднощами. Деякий з них пов'язані ...
Починаючи просування сайту, багато веб-майстри стикаються з серйозними труднощами. Деякий з них пов'язані з термінологією, з неможливість зрозуміти, про що йде мова. Непідготовленій людині такі терміни, як «SEO», «ранжування», «перелинковка», «семантичне ядро», ні про що не говорять. Але як же просувати сайт, не знаючи базової термінології? Що це таке взагалі - SEO-оптимізація?
... зміст цих атрибутів потрібно робити якомога більш привабливим для потенційних відвідувачів. Давайте порівняємо дв...
... зміст цих атрибутів потрібно робити якомога більш привабливим для потенційних відвідувачів. Давайте порівняємо два сниппета по якомусь запиту, наприклад, «доставка піци». Сніппет №1: Сніппет № 2
... вання сайтів та інтернет ресурсів. Саме для цього існує сео-оптимізація, яка дозволяє вивести ресурс ...
... вання сайтів та інтернет ресурсів. Саме для цього існує сео-оптимізація, яка дозволяє вивести ресурс на лідируючі позиції. На ринку представлена величезна кількість компаній, які надають свої послуги в даному напрямку. Кращий варіант для вибору - якісне співвідношення ціни і якості.
SEO (з англійської - search engine optimization) - це комплекс заходів щодо внутрішньої і зовнішньо...
SEO (з англійської - search engine optimization) - це комплекс заходів щодо внутрішньої і зовнішньої оптимізації для підняття позицій інтернет-магазину в результатах видачі пошукових систем по певних запитах користувачів. Мета SEO - збільшення кількості потенційних клієнтів і подальша монетизація цього трафіку. Чим вище позиція сайту в результатах пошуку, тим більше зацікавлених

Якщо ви вирішили перетворити заняття рукоділлям в бізнес, вам доведеться активно просувати себе і свої роб...
Якщо ви вирішили перетворити заняття рукоділлям в бізнес, вам доведеться активно просувати себе і свої роботи. Або найняти кого-то, хто буде вас просувати. Самі собою клієнти перед вашими дверима в чергу, не вишикуються. Якщо ви початківець майстер і поки не знаєте, де продавати вироби ручної роботи, то раджу вам звернути увагу на Ярмарок майстрів. Про те, чим гарний цей ресурс для дизайнерів і як просуватися там за допомогою Галереї колекцій я розповіла в
... змогуць убачыць каля старонкі ў выніках пошуку старонак (Выдача)"> Тэг загалоўка варта лічыць першым, ...
... змогуць убачыць каля старонкі ў выніках пошуку старонак (Выдача)"> Тэг загалоўка варта лічыць першым, што вашыя патэнцыйныя наведвальнікі змогуць убачыць каля старонкі ў выніках пошуку старонак (Выдача). Памятаеце, што ваша мэта складаецца ў тым, каб знайсці, але як толькі вы знайшлі ў выніках пошуку, вы хочаце знайсці наведвальніка націснуць на вашы вынікі і тэг загалоўка з'яўляецца першым, што яны ўбачаць. Назва павінна быць даўжынёй больш за 30 сімвалаў і ўтрымліваць ключавыя фразы.
Отже, як великі сайти збільшують трафік з 0 до тисяч, або навіть сотень тисяч унікальних відвідувачів на день?
Але як же просувати сайт, не знаючи базової термінології?
Що це таке взагалі - SEO-оптимізація?