Як працює маркетинг у соціальних мережах?
Опубликовано: 01.06.2022
Social Media Marketing - це підрозділ інтернет-маркетингу, у фокусі якого просування виключно на просторах соціальних мереж. Facebook, Instagram, Twitter, YouTube – це майданчики для ефективної рекламної діяльності у розумінні SMM.
Сьогодні роль такого поступу неможливо переоцінити. У 2021 році користувачі соцмереж склали 53,6% населення планети. За рік аудиторія зросла на 13%.
Які SMM-стратегії існують?
Знаючи, як просувати компанію у соціальних мережах, можна досягти вражаючих результатів: покращити репутацію, розширити клієнтську базу, підняти продажі та збільшити прибуток. Домогтися цього дозволяють інструменти SMM, головний із яких – стратегія просування бренду. У кожній компанії та під кожен майданчик вона своя, але виділити ключові риси можна.
- Дослідження цільової аудиторії. Складається портрет ЦА: вік, стать, рід занять тощо.
- Вивчення конкурентів. Успішні тактики, як і помилки, – на всьому можна вчитися.
- Вибір соціальних майданчиків для просування. Охопити все не вийде та й не потрібно.
- Складання контент-плану. Що, коли, де та як публікувати.
- Затвердження KPI. Аналітика потрібна, щоб розуміти, наскільки ефективним є просування.
- Автоматизація публікацій. Автопостинг заощаджує купу часу і допомагає не заплутатися.
- Коректування та доопрацювання. По ходу майже завжди виникає потреба в апгрейдах.
< /p>
Це лише частина того, чим займається менеджер SMM. Обов'язки, як бачимо, великі, але водночас і цікаві. Хочете займатися цим? Записуйтесь на курси СММ в Одесі у комп'ютерній школі Hillel та починайте будувати кар'єру в новому напрям: цікавий, затребуваний, перспективний.
Просування у Facebook – що потрібно знати?
Ми вже говорили, що кожен майданчик має свої особливості. Поговоримо про специфіку реклами у Facebook, адже це найпопулярніша соцмережа сьогодні. Аудиторія сервісу перевищує 2 млрд., майже 1,5 млрд. користувачів відвідують його щодня.
Головна особливість “Фейсбуку” – низьке органічне охоплення. Власники компанії зробили все, щоб ефективною була тільки платна реклама, так що СММщик має як слід вивчити даний функціонал майданчика. Також варто враховувати велику конкуренцію. З іншого боку, саме Facebook приносить найзначніші результати щодо маркетингу.
Щоб освоїти механіку просування у Fb, потрібно опанувати ряд професійних навичок. Ці знання та вміння ви отримаєте на професійних курсах.
Зацікавлює інша сфера? Ви можете пройти навчання за будь-якою програмою айти-спрямованості, наприклад курси IT-рекрутингу< /a>.
Просування в Instagram – фішки
SMM ведення "Інстаграма" також має свої особливості. Соцмережа переважно використовується молодою аудиторією, звідси і вимоги до контенту. Він має бути динамічним, яскравим, цікавим, актуальним. Хорошими ідеями для посту в Інстаграм будуть, наприклад, оригінальні фотосесії, корисна інфографіка, живі знімки без фільтрів, життєві історії. Особливої популярності останнім часом набули сториз.
За матеріалами: https://odessa.ithillel.ua/