Як просувати сайт в Google: SEO-розкрутка сайту в ТОП Гугл, особливості пошукової системи
- Особливості просування сайту в Google
- Просування сайту в Google: особливості внутрішньої і зовнішньої оптимізації
- Типові помилки новачків
При пошуковому просуванні сайту не варто забувати про оптимізацію під Google. Ним користується практично половина російськомовних користувачів. Можна добитися високих позицій в Гуглі і отримувати з нього левову частку трафіку. Як і будь-яка інша пошукова система, Google має свої алгоритми ранжирування сайтів в результатах видачі. Ми розглядаємо найбільш значущі з них.
Особливості просування сайту в Google
- Мобілопрігодность. В Google 60% запитів вводяться з мобільних пристроїв, частка трафіку зі смартфонів постійно зростає. Якщо ваш сайт не адаптований до сучасних гаджетів, це сильно позначиться на трафіку і позиціях.
- Любов до відео. Ви помітили, що в пошуковій видачі при запитах в Гуглі в перших результатах часто показуються спочатку відеоролики, а вже потім посилання на статті? Пошуковик веде тісну інтеграцію зі своїм сервісом YouTube і при запитах користувачів здійснює пошук і по відео.
- Видача в Google рідше змінюється. Якщо в Яндексі сьогодні ви в топ-10, а вже завтра в топ-30, то в Гуглі все більш стабільно.
- Технічна підтримка сайту. Google серйозно стежить за технічними помилками на сайтах в пошуковій видачі і знижує їх при появі порушень.
- Google певний час тримає нові сайти в «пісочниці». Молодим сайтам важко вибитися в топ за короткий проміжок часу, як і в Яндексі.
- Гугл гірше сприймає поведінкові чинники. Яндекс в цьому відношенні перевершив гіганта, аналізуючи поведінкові фактори як один з основних критеріїв ранжирування в результатах пошукової видачі.
- Контент. Якісне наповнення сайту - основна вимога Google. Особливе значення має різноманітність контенту: текстове наповнення, зображення, відеоролики. Статті можуть бути як короткими, так і великими. Останнім часом пошуковик віддає перевагу матеріалам з авторськими правами.
- Якість сторінок. Всі ваші сторінки на сайті повинні бути оптимізовані під конкретні запити. Обов'язково заповнюйте теги Description, Title, H1 - H6, Keywords.
- Швидкість завантаження. Обов'язково перевіряйте швидкість завантаження в сервісі PageSpeed Insight, оптимізуйте код, стискайте зображення, використовуйте кеш.
- Поведінкові чинники. В Google поведінкові фактори мають менший пріоритет, ніж в Яндексі, однак їх теж варто враховувати.
- Регулярність оновлення контенту. При просуванні сайту в Google регулярно оновлюйте контент, редагуйте раніше опубліковані статті і додавайте актуальну інформацію.
- Мобілопрігодность. Як ми вже згадували раніше, пошуковик вважає за краще виводити на перші позиції сайти, які коректно відображаються на мобільних пристроях. Це не тільки можливість швидко вивести сайт в топ, але і отримати цінний трафік з мобільних пристроїв.
- Перелінковка. Для Гугла перелинковка грає важливу роль при просуванні сайту. Обов'язково робіть її між сторінками сайту, використовуйте модуль схожих матеріалів, товарів.
- Голосовий пошук. У зв'язку із зростанням мобільних пристроїв на базі Android відсоток голосових запитів у пошуковій системі значно зріс, тому рекомендується оптимізувати статті під них, використовуючи точні входження фраз.
- AMP-сторінки. Технологія прискорених мобільних сторінок заснована на відкритому вихідному коді. Сторінки зберігаються в спеціальному кеші Google, тому швидше вантажаться. Технологію AMP підтримуються різноманітні платформи, включаючи Google Пошук.
- Посилальна маса. Посилальна маса для Гугла залишається одним з важливих чинників ранжирування сайтів. Підбирайте якісних і схожих по тематиці донорів, спираючись на вік, траст, заспамленності ресурсів.
- Посилання в соціальних мережах. Як і говорилося раніше, соціальна активність в Google вітається куди більше, ніж в інших пошукових системах. Завжди створюйте групи в соціальних мережах, додавайте кнопки швидкого репоста, підключайте всілякі додаткові сервіси зі своїми профілями.
- Каталоги і довідники. Додавайте сайт в каталоги і довідники, причому можна як в російські, так і в зарубіжні.
- Google My Business. Додайте вашу компанію в Google My Business. У ньому будуть відображатися дані про неї при введенні певних запитів. Тут же доступна і детальна аналітика активності користувачів.
- YouTube. Заведіть свій канал на YouTube і дублюйте відеоролики на сторінках сайту з відповідними матеріалами.
- закуповують величезну кількість посилань, ігнорують перевірку майданчиків;
- копіюють контент з інших сайтів або використовують сінонімайзери;
- не використовують відеоконтент;
- викладають матеріали на сайті без форматування;
- не використовують додаткові сервіси Google;
- відмовляються від оптимізації швидкості завантаження сторінок;
- не збирають семантичне ядро;
- не заповнюють метатеги;
- відмовляються від використання Twitter для швидкої індексації посилань;
- не підключати інструменти аналітики Google Analytics і Яндекс.Метрику;
- перенасичують статті ключовими словами;
- використовують спливаючі вікна і банери;
- відмовляються від кнопок соціальної активності.
Просування сайту в Google: особливості внутрішньої і зовнішньої оптимізації
Часто власникам сайтів не вдається домогтися високих позицій по численних помилок у внутрішній і зовнішній оптимізації. Для виходу в топ рекомендуємо дотримуватися порад, описаних нижче.
Внутрішня оптимізація
зовнішня оптимізація
Типові помилки новачків
Розкрутка сайту в Google, як і в будь-який інший пошукової системи, неможлива без численних спроб і помилок.
Часто новачки:
Список можна продовжувати до нескінченності, так як факторів, що впливають на ранжування сайтів в Google, більше 200, однак, якщо ви врахуєте ці помилки і спробуєте їх не допускати, ваші шанси на високі позиції зростуть в рази.
Похожие
... времени суток читачі infokompa"> Доброго времени суток читачі infokompa ! В інтернеті написано дуж...... времени суток читачі infokompa"> Доброго времени суток читачі infokompa ! В інтернеті написано дуже багато статей про методи просування і оптимізації сайту. Але більшість з них однотипні ... шньої посилальної маси. Ця процедура збільшує значущість вашого сайту для пошукових систем, її основне за...
... шньої посилальної маси. Ця процедура збільшує значущість вашого сайту для пошукових систем, її основне завдання - підняти авторитет веб-сайту в очах пошукових систем, наростити ТІЦ, Pr, і, як результат, - поліпшити позиції у видачі по певних ключових запитах. Зовнішня оптимізація роботи сайту включає в себе щоденну роботу по включенню ресурсу в профільні регістри і каталоги, закупівлю посилань на ресурсах, відповідних тематиці вашого сайту і інше. Для того, щоб отримати посилання на ... сайту на даний момент є найбільш затребуваною послугою, оскільки це один з найбільш фінансово доступни...
... сайту на даний момент є найбільш затребуваною послугою, оскільки це один з найбільш фінансово доступних способів залучення на сайт потенційних клієнтів. Що ж ховається під терміном SEO? Оптимізація під пошукові системи має на увазі комплекс заходів, націлених на збільшення привабливості веб сайту і відповідності його вимогам пошукових систем. Оптимізація інтернет сайту буває двох видів: внутрішня і зовнішня. Розглянемо кожну з них докладніше. Внутрішня Просування сайту - складний і трудомісткий процес. Даний вид роботи включає безліч нюансів. Чи впораєт...
Просування сайту - складний і трудомісткий процес. Даний вид роботи включає безліч нюансів. Чи впорається з цим завданням незнаючому людині не так вже й просто. Для початку потрібно почитати інформацію з даної теми, щоб мати хоч якесь уявлення. В даний час виділяються зовнішні та внутрішні фактори просування сайту ... google-i-yandex.png> Сайт в Топ Google Сайт в Топ Yandex Просування сайту в пошукових система...
... google-i-yandex.png> Сайт в Топ Google Сайт в Топ Yandex Просування сайту в пошукових системах означає, висновок вашого сайту на перші позиції в пошуковій видачі по певних пошукових ... вний інструмент пошукового маркетингу. З його допомогою ресурс може підніматися у видачі пошукових сист...
... вний інструмент пошукового маркетингу. З його допомогою ресурс може підніматися у видачі пошукових систем і отримувати органічний трафік. Для цього проводиться зовнішня і внутрішня оптимізація сайту. Складність полягає в тому, що сьогодні пошукові роботи оцінюють не тільки релевантність сайту, його юзабіліті, структуру і якості контенту, на ньому розміщеного. У цій сфері постійно змінюються алгоритми, йде боротьба з сірими і чорними методами просування, вона вимагає все більших знань і занурення. ... шньої посилальної маси. Вам необхідно розміщувати тексти виключно на тематичних ресурсах, тому як тільки ...
... шньої посилальної маси. Вам необхідно розміщувати тексти виключно на тематичних ресурсах, тому як тільки в цьому випадку лінки дійсно матимуть вагу. Значною перевагою є і те, що подібні посилання апріорі не можуть отримати статус продажних, так як вона виходить безпосередньо зі статті, тим більше тематичної. Крім усього іншого, просування сайту статтями, оптимізованими під низькочастотні ключові фрази, має ще один важливий плюс: такі тексти можуть самостійно приносити трафік на Ваш веб-ресурс. ... сайту (SEO) для просування сайту порівнянна зі значимістю пошукових систем в повсякденному житті. Інт...
... сайту (SEO) для просування сайту порівнянна зі значимістю пошукових систем в повсякденному житті. Інтернет став самим затребуваним інформаційним джерелом виключно завдяки пошуковим системам. Досить ввести в рядок пошуку запит, і вже через мить перед Вами десятки сторінок з сотнями посилань. І шукати там можуть не тільки новинки кіно, але і Вашу фірму і саме Вашу продукцію. У кожної пошукової машини є статистика частоти запитів користувачів, т.e. можна оцінити в реальних цифрах, скільки У мережі ходить приказка: «Сайт без відвідувачів - що наречена без нареченого». Так буває. З першого погляду зд...
У мережі ходить приказка: «Сайт без відвідувачів - що наречена без нареченого». Так буває. З першого погляду здається, що сайт ідеально облаштований. Красива графіка, вишуканий дизайн, грамотний контент - все на своєму місці. Так чому ж відвідувачі не заходять на такий чудовий ресурс? Чого йому не вистачає? А не вистачає сайту пошукової У вас є привабливий веб-сайт, і ви відчуваєте, що він підкреслює вашу організацію найкращим чином. Тож уявіть, що ...
У вас є привабливий веб-сайт, і ви відчуваєте, що він підкреслює вашу організацію найкращим чином. Тож уявіть, що потенційний клієнт, який шукає в Інтернеті саме те, що ви маєте запропонувати, тільки для того, щоб знайти свій конкурс, оскільки вони з'явилися на першій сторінці результатів пошуку, а ви з'явилися на третьому. ... вих систем, але лише кілька з них користуються найбільшою популярністю"> На сьогоднішній день існує декі...
... вих систем, але лише кілька з них користуються найбільшою популярністю"> На сьогоднішній день існує декілька пошукових систем, але лише кілька з них користуються найбільшою популярністю. Серед пошуковиків варто особливо відзначити такі, як Яндекс, Google і Rambler. Не дивлячись на те, що Rambler є третьою за популярністю пошуковою системою, нехтувати Ви помітили, що в пошуковій видачі при запитах в Гуглі в перших результатах часто показуються спочатку відеоролики, а вже потім посилання на статті?
Що ж ховається під терміном SEO?
Так чому ж відвідувачі не заходять на такий чудовий ресурс?
Чого йому не вистачає?