Оптимізація тексту на сайті: як правильно зробити SEO-оптимізацію?

  1. Що таке SEO-оптимізація тексту? Розглянемо докладніше
  2. Розберемося в термінах!
  3. Основні правила оптимізації текстів на сайті
  4. Як написати оптимізований текст?
  5. Два підходу до SEO-оптимізації тексту на практиці
  6. Алгоритм підготовки оптимізованого тексту
  7. Як зробити карту використання ключових фраз в тексті?
  8. 1. Складаємо тезовий план
  9. 2. Придумуємо реальні підзаголовки
  10. 3. Складаємо карту використання ключових фраз
  11. резюме

Оптимізація текстів на сайті необхідна для просування в пошукових системах. Завдання оптимізації - гармонійно вписати до статті певні ключові слова і фрази потрібне число раз. В ідеальній ситуації читач не повинен це помічати. Контент повинен виглядати природно, не містити штучних конструкцій, які ускладнюють сприйняття інформації.

Що таке SEO-оптимізація тексту? Розглянемо докладніше

Власникам сайтів потрібно, щоб їх проекти знаходили в пошукових системах по певних запитах. Наприклад, власник піцерії хоче бачити свій сайт в пошуку за запитом «замовити піцу».

Для цього на сайті необхідно розмістити текст, в якому зазначена фраза буде зустрічатися певне число раз в Title і мета-тегах , В заголовках, короткий зміст і самому тексті. Процес додавання ключових фраз в контент згідно з технічним завданням та є SEO-оптимізацією тексту на сайті.

Розберемося в термінах!

Щоб продовжити майстер-клас, нам необхідно розібратися в термінах.

Просування сайту - комплекс дій, метою якого є виведення сайту на високі позиції по певних запитах в пошукових системах для залучення на інтернет-проект нових відвідувачів з числа цільової аудиторії проекту.

Ключове слово або фраза - слово або фраза, по якій сайт просувається в пошукових системах.

Частота ключової фрази - число раз, яке дану фразу задавали в пошукову систему за певний період. Як правило, місяць. Ви можете подивитися статтю, як визначити частоту ключових фраз , Щоб розібратися в темі докладніше.

Видача - сторінка з результатами пошуку в пошукових системах.

ТОП-10 - перша сторінка видачі, на якій, як правило, виводиться десять сайтів.

Пряме входження - використання в тексті ключового слова або фрази «як є», без зміни порядку слів, відмінка, числа і т.д.

Входження в пасажі - спрощено входженням в пасаж можна вважати ситуацію, коли всі слова з ключової фрази зустрічаються в одному реченні.

Основні правила оптимізації текстів на сайті

  1. Текст можна оптимізувати під одну або кілька ключових фраз. У разі оптимізації тексту під кілька ключових фраз серед них необхідно виділити високо-, середньо- і низькочастотні фрази.
  2. Високочастотні фрази необхідно додати в тег Title, мета-тег Description, H1 (заголовок тексту). Середньочастотні фрази - обов'язково використовувати на початку тексту і короткий зміст (H2, H3).
  3. Високочастотні фрази повинні зустрічатися в тексті частіше, середньочастотні - бути на другому місці за популярністю, низькочастотні фрази можна використовувати 1-2 рази або в пасажах.
  4. Слова з ключових фраз повинні входити в число найпопулярніших на сторінці. Інакше кажучи, мати найбільшу щільність в тексті (не рахуючи службові слова - прийменники, сполучники). Перевірити щільність ключових слів можна за допомогою різних сервісів, наприклад, Istio.com .
  5. Щільність самого популярного слова в тексті не повинна перевищувати 3-4%. Більш часте використання слова в тексті може виглядати спамние.
  6. Ключові слова і фрази повинні використовуватися в тексті рівномірно. При цьому необхідно уникати ситуацій, коли ключові слова і фрази зустрічаються в сусідніх реченнях або зосереджені в 1-2 абзацах тексту і не зустрічаються в інших частинах статті.
  7. Якщо структура ключової фрази порушує правила російської мови, фразу необхідно використовувати в тексті відповідно до правил. Наприклад, ключову фразу «холодильник купити в Москві» необхідно вписувати в текст так: «купити холодильник в Москві». Інакше текст буде виглядати неприродним.
  8. Додавайте в текст синоніми слів, що входять до складу ключових фраз.

Як написати оптимізований текст?

Важливо, щоб ключові слова використовувалися в тексті природно і не привертали до себе увагу читача, не виділялися. Поради нижче допоможуть розібратися, як краще оптимізувати текст:

  • Ключові слова з питальними займенниками (як, що, чому і т.д.) можна вписувати в підзаголовки і назви таблиць. Наприклад, зробити підзаголовок: «10 порад, як вибрати хороший телевізор».
  • Однак не варто робити підзаголовки тільки з ключових фраз, інакше текст вийде «сеошним». Додавайте до ключовими словами сенс! Наприклад, у вас є фраза «де купити пилосос». Замість підзаголовка «Де купити пилосос», зробіть підзаголовок: «10 порад щодо вибору магазину, де купити пилосос». Він виглядає привабливіше для читача, несе сенс, фраза в ньому «захована» і гармонійно вписана.
  • Не використовуйте в текстах конструкції виду: «Багато хто думає, як купити хороший телевізор?» Або «Ви запитаєте: як купити хороший телевізор?» По-перше, такі фрази виглядають неприродно в тексті. По-друге, в звичайних, не оптимізованих текстах, такі фрази не зустрічаються.
  • Не використовуйте ключові фрази близько один до одного, особливо якщо в даних фразах є однакові слова. Нагромадження ключових фраз сприймається неприродно, і ключові фрази починають привертати до себе увагу читача. Ви помітили, як зараз кинулися вам в очі слова «ключові» і «фраза»? Не варто так робити.
  • Довгі і неприродні ключові фрази варто вписувати в другiй половинi тексту. До цього моменту у читача притупиться увагу і він не «спіткнеться» про цю фразу. Приклад «некрасивою» фрази: «купити холодильник недорого в Москві».
  • Якщо технічне завдання допускає якісь вольності, можна з «некрасивою» ключової фрази зробити якийсь слоган в кінці тексту, наприклад: «Магазин Домашній - купите холодильник недорого в Москві. І доставка за наш рахунок! »

Чи можна змінювати порядок слів, закінчення?

Краще уточнити цей момент у замовника. ряд SEO-фахівців допускають зміни порядку слів у ключових фразах і закінчень у слів. Деякі забороняють це робити і вимагають вписувати ключові слова в текст в тому ж вигляді, в якому вони дані в технічному завданні.

Два підходу до SEO-оптимізації тексту на практиці

Існує два підходи до оптимізації текстів на сайті:

  1. Оптимізувати текст в процесі написання.
  2. Оптимізувати текст після написання, тобто спочатку зробити текст, а потім думати, куди додати ключові слова.

Кожен підхід має свої плюси і мінуси.

Плюси і мінуси оптимізації тексту в процесі написання

плюси Мінуси
  • Дві завдання - написання тексту і оптимізація - вирішуються відразу.
  • Якщо заздалегідь продумати розміщення ключових фраз в тексті, не виникне ситуації, коли якусь фразу не виходить вписати через відсутність відповідного фрагмента в тексті.

Плюси і мінуси SEO-оптимізації тексту після його написання

плюси Мінуси
  • На етапі оптимізації може виявитися, що деякі фрази не вписуються в текст. Буде потрібно допрацьовувати контент, щоб додати в нього потрібні ключі.
  • Після оптимізації текст може виявитися сеошним, не природним.
  • Складно розмістити ключові фрази оптимально, тому що під час написання тексту копірайтер не думав, де і які фрази він буде використовувати.

Кращий підхід до оптимізації текстів сайту - це поєднувати обидва підходи. Тобто заздалегідь продумувати, де ви будете розміщувати основні ключові слова, а після підготовки контенту акуратно додавати в текст залишилися ключі.

Алгоритм підготовки оптимізованого тексту

  1. Отримати технічне завдання на оптимізацію від SEO-фахівця.
  2. Уточнити у SEO-фахівця, чи потрібно вписувати ключові фрази саме так, як вони зазначені в завданні, або можна змінювати порядок слів, закінчення, число і т.д.
  3. Виділити серед ключових фраз основні, як правило, високо-і середньочастотні запити.
  4. Скласти план тексту так, щоб високо- і середньо частотні запити виходило вписати в підзаголовки. При цьому сам текст виглядав природно, мав сенс і був корисним читачеві.
  5. Продумати, де і в якій частині тексту будуть використані інші ключові фрази. Для цього буває корисно скласти карту використання ключових фраз в тексті. Приклад карти я дам в кінці статті.
  6. В процесі написання тексту вписати в нього основні ключові фрази.
  7. Після підготовки тексту додати в нього залишилися ключові фрази.
  8. Перевірити текст на відповідність технічним завданням.
  9. Зробити паузу мінімум 1-2 години.
  10. Переглянути текст свіжим поглядом і виправити ті частини контенту, які здаються неприродними, надмірно оптимізованими.

Як зробити карту використання ключових фраз в тексті?

Карта допомагає оптимізувати текст в процесі його написання і значно знизити навантаження на копірайтера. Щоб скласти карту, дотримуйтесь інструкції:

  1. Складіть тезовий план тексту.
  2. Для кожної частини тексту придумайте реальний підзаголовок, який ви будете використовувати в тексті.
  3. Нижче підзаголовків вкажіть ключові фрази, які потрібно використовувати в даній частині тексту.

Щоб вам було простіше освоїти техніку, давайте розберемо її на прикладі. Нам потрібно написати текст про вибір комп'ютера для підлітка з наступними ключовими фразами:

Жирним шрифтом виділені основні ключові фрази, які необхідно вписати в підзаголовки.

1. Складаємо тезовий план

Припускаємо, що такі запити задають батьки, які бажають придбати комп'ютер своїй дитині. Виходячи з цього, визначаємо план статті:

2. Придумуємо реальні підзаголовки

У нас виходить такий список:

Зверніть увагу, що далеко не всі підзаголовки включають ключові фрази. Текст ми пишемо не для пошукових систем, а для реальних людей. Тому на першому місці - зробити статтю корисною для читача.

3. Складаємо карту використання ключових фраз

Мінуси Потрібно входжень входження фактично 1 Навіщо підлітку PC? комп'ютер для підлітка 1 як вибрати комп'ютер для підлітка 1 2 Яким параметрам повинні бути біля комп'ютера для підлітка? ігровий комп'ютер для підлітка 1 3 Комп'ютер або ноутбук для підлітка: що вибрати? комп'ютер для підлітка 2 4 Как вибрати ігровий ноутбук для підлітка? ноутбук для підлітка 2 ігровий ноутбук для підлітка 1 як вибрати ігровий ноутбук для підлітка 1 5 Рейтинг кращих ігрових ноутбуків який ігровий ноутбук краще 1

Курсивом дані ключові фрази, які потрібно використовувати в певній частині тексту. У правій частині таблиці знаходяться два стовпці, в яких вказується, скільки разів потрібно використовувати фразу, і скільки разів вона вписана фактично.

Дану таблицю можна вставити в файл, в якому пишете статтю, щоб вона була перед очима. У міру підготовки тексту фіксувати число входжень ключових слів.

резюме

SEO оптимізація тексту - це цікавий і захоплюючий процес. Важливо вписати в контент певні слова так, щоб вони були не помітні читачеві і сприяли зростанню позицій сайту в пошукових системах.

Освоївши систему роботи з картами ключових слів, ви зможете писати складні з точки зору оптимізації статті швидше і простіше, що підвищить вашу цінність як фахівця на ринку копірайтингу .

Корисні статті по темі:

Рекомендуємо

Дана стаття - заключна в курсі копірайтингу. У ній ми розповімо, як почати працювати копірайтером, навіть якщо у Вас поки немає досвіду і портфоліо.

Піст - це інформаційне повідомлення, розміщене в стрічці групи або паблік. Метою постів є підтримка і розвиток інтересу учасників до ...

Похожие

... зація? Говорячи простими словами, SEO-оптимізація сайту - це ряд заходів, спрямованих на підвищення...
... зація? Говорячи простими словами, SEO-оптимізація сайту - це ряд заходів, спрямованих на підвищення позицій сайту по тим чи іншим запитам в певній пошуковій
... монетизація цього трафіку. Чим вище позиція сайту в результатах пошуку, тим більше зацікавлени...
... монетизація цього трафіку. Чим вище позиція сайту в результатах пошуку, тим більше зацікавлених відвідувачів переходить на нього з пошукових систем. При аналізі ефективності SEO оцінюється вартість цільового відвідувача з урахуванням часу виведення сайту на зазначені позиції і конверсії сайту. SEO включає в себе кілька етапів: Підготовчий - збір семантичного ядра, аналіз конкурентів, складання стратегії просування
... відвідувачів - що наречена без нареченого». Так буває. З першого погляду здається, що сайт ідеаль...
... відвідувачів - що наречена без нареченого». Так буває. З першого погляду здається, що сайт ідеально облаштований. Красива графіка, вишуканий дизайн, грамотний контент - все на своєму місці. Так чому ж відвідувачі не заходять на такий чудовий ресурс? Чого йому не вистачає? А не вистачає сайту пошукової оптимізації - настройки під
17 Кві 2014 | Автор: admin | Рубрика: Новини Не секрет, що сайти знайомств користуються в інтернеті ...
17 Кві 2014 | Автор: admin | Рубрика: Новини Не секрет, що сайти знайомств користуються в інтернеті величезною популярністю. Так чому б не створити власне своєрідне віртуальне
Робимо 302 redirect Раз вже я написав про 301 редирект , То було б неправильно обійти сторон...
Робимо 302 redirect Раз вже я написав про 301 редирект , То було б неправильно обійти стороною і 302-е перенаправлення - moved temporarily. Тут все набагато простіше. Даний спосіб перенаправлення аналогічний 301-му (з точки зору відвідувачів сайту) - адже браузеру
... зації ігор · Смішні скріншоти Assassin's Creed · BioShock · Crysis · Fallout 3 ...
... зації ігор · Смішні скріншоти Assassin's Creed · BioShock · Crysis · Fallout 3 · Gothic 3 · Mass Effect
... мовлень за допомогою сайту? За рахунок зростання його позицій в пошукових системах. Зараз ми пого...
... мовлень за допомогою сайту? За рахунок зростання його позицій в пошукових системах. Зараз ми поговоримо про те, як оптимізувати сайт просто і швидко. Для початку давайте подивимося, навіщо взагалі потрібно оптимізувати сайт для пошукових систем? По-перше, щоб підвищити його позиції в пошуку. Відповідно, коли підвищується видимість сайту в пошуку, то підвищується його відвідуваність. Кількість цільового трафіку, цільових відвідувачів на сайті. А це веде до підвищення
... вас є привабливий веб-сайт, і ви відчуваєте, що він підкреслює вашу організацію найкращим чином"> У вас є прива...
... вас є привабливий веб-сайт, і ви відчуваєте, що він підкреслює вашу організацію найкращим чином"> У вас є привабливий веб-сайт, і ви відчуваєте, що він підкреслює вашу організацію найкращим чином. Тож уявіть, що потенційний клієнт, який шукає в Інтернеті саме те, що ви маєте запропонувати, тільки для того, щоб знайти свій конкурс, оскільки вони з'явилися на першій сторінці результатів пошуку, а ви з'явилися на третьому. Так багато для цього великого пошуку сайту ... тепер що? SEO, ось
На сьогоднішній день, майже всі ми маємо на увазі перше місце, де можна проконсультуватися або шукат...
На сьогоднішній день, майже всі ми маємо на увазі перше місце, де можна проконсультуватися або шукати, наприклад, google або yandex. Якщо у вас є веб-сайт, і ви
... оптимізації сайту (SEO) для просування сайту порівнянна зі значимістю пошукових систем в повсякденн...
... оптимізації сайту (SEO) для просування сайту порівнянна зі значимістю пошукових систем в повсякденному житті. Інтернет став самим затребуваним інформаційним джерелом виключно завдяки пошуковим системам. Досить ввести в рядок пошуку запит, і вже через мить перед Вами десятки сторінок з сотнями посилань. І шукати там можуть не тільки новинки кіно, але і Вашу фірму і саме Вашу продукцію. У кожної пошукової машини є статистика частоти запитів користувачів, т.e. можна оцінити в реальних цифрах,
... зація? Кожен більш-менш просунутий користувач інтернету чув цей термін, але не всі знають його значення...
... зація? Кожен більш-менш просунутий користувач інтернету чув цей термін, але не всі знають його значення, беручи за своєрідний "сленг". Насправді абревіатура SEO розшифровується як Search Engines Optimization - оптимізація під пошукові системи. Це офіційний термін, використовуваний для визначення робіт, що проводяться агентствами для розкрутки сайту в інтернеті. У мережі також прижилося і поняття "SEO оптимізація", по суті має те ж саме значення. І якщо кілька років тому про SEO знали тільки
Що таке SEO-оптимізація тексту?
Що таке SEO-оптимізація тексту?
Як написати оптимізований текст?
Не використовуйте в текстах конструкції виду: «Багато хто думає, як купити хороший телевізор?
» Або «Ви запитаєте: як купити хороший телевізор?
Ви помітили, як зараз кинулися вам в очі слова «ключові» і «фраза»?
Як зробити карту використання ключових фраз в тексті?
Зація?
Зація?
Так чому ж відвідувачі не заходять на такий чудовий ресурс?