Оцінка вартості тегів HTML

  1. HTML-опис Мета-теги
  2. Підвищення зручності використання та відповідності
  3. Мета-теги для ключових слів HTML
  4. Ключові слова Мета теги: Pro і Con
  5. Навіщо оцінювати цінність?
Оцініть значення мета-тегів, щоб визначити їх пріоритет у плані вмісту.

Захоплюйтеся! Ми говоримо про мета-теги HTML. Так, сьогодні ці дратівливі деталі, які ми любимо ігнорувати, є фронтом і центром.

Метадані не є сексуальною темою для більшості людей, а мета-теги HTML - менше. Але вони знаходяться в нашому контрольному списку веб-контенту - або вони повинні бути, так що давайте маємо план.

Мета-теги HTML використовуються для інформування пошукових систем про вміст веб-сторінки. Що таке ця сторінка (елемент опису мета), і які суб'єкти (елемент мета-ключових слів)?

Хоча мета-теги HTML не містять значення, яке вони використовували раніше - завдяки більш розумним пошуковим системам і практикам, які займаються SEO-спамом - вони все ще є важливим фактором для стратегії веб-вмісту. Ось чому.

HTML-опис Мета-теги

Мета-тег опису HTML призначений для надання короткого реферату (зазвичай 150–160 символів) вашої веб-сторінки для результатів пошуку.

<meta name = "description" content = "Хоча мета-теги HTML не містять значення, яке вони використовували раніше, вони все ще є важливим фактором для стратегії веб-вмісту. Ось чому.">

Хоча популярні пошукові системи не потребують метаописів для результатів пошуку, вони є корисними та важливими для забезпечення чіткого резюме вмісту сторінки.

При цьому Google і багато інших пошукових систем не завжди використовують мета-опис; іноді вони витягують відповідні ключові слова та навколишній текст з тіла веб-сторінки. Це не обов'язково погано. Однак, якщо він узгоджується з критеріями пошуку користувача, то краще чіткий опис краще для вас і для користувача, оскільки він більш точно передасть ваше значення.

Підвищення зручності використання та відповідності

Для Google мета опис не впливає на рейтинг пошукової системи. Але це впливає на зручність і релевантність, тому Google використовує їх, коли вважає, що опис корисний для глядачів.

Хороший SEO йде рука в руку з юзабіліті. Немає значення, якщо ваші цільові умови пошуку стають високими, якщо ніхто не натискає посилання на вашу сторінку. Мета описи підтримують зручність використання, підвищуючи ясність і актуальність. Вони дозволяють користувачам легше зрозуміти, чи є результат пошуку корисним і доречним.

Метадані часто є першим вмістом, який люди бачать на вашому веб-сайті . Важливо враховувати, як інші додатки, крім пошукових систем - наприклад, Facebook - використовують метатег опису.

Мета-теги для ключових слів HTML

Мета-тег ключових слів HTML призначений для інформування пошукових систем про пошукові терміни, що стосуються вашої веб-сторінки.

<meta name = "keywords" content = "аудиторія, брендинг, комунікації, створення контенту, редагування">

Мета-тег ключового слова HTML за своїм прямим призначенням є абсолютно марним.

Як повідомив інженер з програмного забезпечення Google Метт Каттс у 2009 році, Google не використовує мета-тег ключових слів у веб-рейтингу . І з того часу інші основні пошукові системи виявили те ж саме (з деякими суперечками) .

Більшість фахівців з SEO та контенту знищують плечі на цю тему. Мета-тег ключових слів не впливає на рейтинг сторінок або покращує зручність використання. Проте і це не зашкодить цим зусиллям. Якщо, наприклад, ваша CMS автоматично включає мета-тег ключових слів, вам не потрібно турбуватися про те, що це негативно впливає на пошук.

Ключові слова Мета теги: Pro і Con

Хоча мета-тег ключових слів не має явного значення SEO, ось про та роздуми для розгляду.

  • Pro: Хоча Google і інші великі пошукові системи, безумовно, домінують на ринку веб-пошукових систем, вони не єдині пошукові системи. Це не зашкодить рейтингу, щоб включити мета-тег ключових слів, і це може поліпшити рейтинг для деяких пошукових систем або веб-додатків. Мета-тег ключових слів як і раніше є стандартним HTML-кодом, і навіть наймудріший SEO-мудрець не може передбачити, як всі пошукові системи визначатимуть і визначатимуть результати пошуку в майбутньому.
  • Con: Використання мета-тега ключових слів може полегшити конкуренцію для оцінки та "крадіжки" ваших цільових ключових слів. Це справедливе занепокоєння. Проте люди, які мають достатньо розуміння, щоб використати це на свою користь, також мають набагато кращі методи дослідження та інструменти.

Навіщо оцінювати цінність?

Мета-теги потенційно вимагають багато часу для створення та підтримки. Оцінюючи їхню цінність, ви можете визначити пріоритети їх у своєму плані вмісту.

Як ти гадаєш? Чи вважає ваша установа мета-тегами HTML, або ця тема проходить під килимом?

Джерела

Похожие

... вих слів Google покаже вам всі цінні відомості для ваших ключових слів На даний момент ви побач...
... вих слів Google покаже вам всі цінні відомості для ваших ключових слів На даний момент ви побачите, наскільки популярним або непопулярним є кожне ключове слово, бачачи, скільки пошуків виконується для кожного ключового слова на місяць"> Інструмент ключових слів Google покаже вам всі цінні відомості для ваших ключових слів На даний момент ви побачите, наскільки популярним або непопулярним є кожне ключове слово, бачачи, скільки пошуків виконується для кожного ключового слова на місяць.
... теги . Теги допомагають пошуковій системі зрозуміти, про що йде моє відео. Додайте теги на осно...
... теги . Теги допомагають пошуковій системі зрозуміти, про що йде моє відео. Додайте теги на основі пошукових запитів, знайдених під час фази пошуку за ключовими словами. Далі ми покажемо приклад того, як вибрати правильний список тегів. Додати карти . Карти розроблені, щоб допомогти збільшити час перегляду каналу вашим каналом або перевезти його на ваш сайт. Використовуйте їх, щоб перевести користувача на відповідне відео або негайно перетворити його на ведучого або
... HTML-документа: <HTML> <HEAD> Определения заголовка. Не отображается </ HEA...
... HTML-документа: <HTML> <HEAD> Определения заголовка. Не отображается </ HEAD> <BODY> Инструкции HTML Это то, что увидит пользователь. </ BODY> </ HTML> Давайте проанализируем различные элементы <HEAD> и <BODY>:

Насправді, етапу підбору ключових слів, передує інший, у вигляді вибору бізнес ніші, в якій належит...
Насправді, етапу підбору ключових слів, передує інший, у вигляді вибору бізнес ніші, в якій належить зайняти своє місце новоствореному і просувається сайту. Однак, даний етап, не пов'язаний безпосередньо з пошуковою оптимізацією і виходить за рамки нашого дослідження. Отже, припустимо, що ніша обрана, цілі ясні, тепер необхідно підібрати ключові слова (пошукові запити, за якими планується просування сайту), найбільш значущі в даній ніші. Найбільш значущими ключовими словами, в даному
... вленный в меню «Настройки - SEO», позволяет вам управлять тегами социальных сетей для обмена контенто...
... вленный в меню «Настройки - SEO», позволяет вам управлять тегами социальных сетей для обмена контентом, публикуемым на вашем сайте. Управление тегами в социальных сетях : позволяет вам включать или отключать
Починаючи просування сайту, багато веб-майстри стикаються з серйозними труднощами. Деякий з них пов'язані ...
Починаючи просування сайту, багато веб-майстри стикаються з серйозними труднощами. Деякий з них пов'язані з термінологією, з неможливість зрозуміти, про що йде мова. Непідготовленій людині такі терміни, як «SEO», «ранжування», «перелинковка», «семантичне ядро», ні про що не говорять. Але як же просувати сайт, не знаючи базової термінології? Що це таке взагалі - SEO-оптимізація?
... html"> інтернет-магазину в результатах видачі пошукових систем по певних запитах користувачів. Ме...
... html"> інтернет-магазину в результатах видачі пошукових систем по певних запитах користувачів. Мета SEO - збільшення кількості потенційних клієнтів і подальша монетизація цього трафіку. Чим вище позиція сайту в результатах пошуку, тим більше зацікавлених відвідувачів переходить на нього з пошукових систем. При аналізі ефективності SEO оцінюється вартість цільового відвідувача з урахуванням часу виведення сайту на зазначені позиції і конверсії сайту. SEO включає в
... оцінка ефективності просування і витрачених на нього грошей. Як оцінити витрачені на пошукове пр...
... оцінка ефективності просування і витрачених на нього грошей. Як оцінити витрачені на пошукове просування кошти і зрозуміти чи є результати? Як можна самому оцінити якість роботи компанії, що займається просуванням? Є кілька нескладних методів аналізу. 1. Оцінка відвідуваності Результат просування це найголовніше питання, навіть якщо дій фахівців з просування не видно, це ще не привід розривати договір, адже нам в першу чергу потрібна не імітація бурхливої ​​діяльності,
Коли ви добираєтеся, щоб говорити про тактику SEO і на вашому веб-сайті малого бізнесу, неминуче ви потрапит...
Коли ви добираєтеся, щоб говорити про тактику SEO і на вашому веб-сайті малого бізнесу, неминуче ви потрапите в частину процесу, де ви досліджуєте кращі ключові фрази для використання на сторінках вашого сайту і в блогах. The SEO дослідження ключових слів в цьому процесі, де багато людей беруть неправильний поворот , на жаль. Є добрий намір, але помилкове переконання, що вам потрібно зробити тонну
... вжина мета опису може покращити або перешкодити ефективності сторінки в результатах пошуку"> Довжина мета опису ...
... вжина мета опису може покращити або перешкодити ефективності сторінки в результатах пошуку"> Довжина мета опису може покращити або перешкодити ефективності сторінки в результатах пошуку. Пошукові системи не ранжують сторінку вище через мета-опис. Вони просто показують його у власних результатах пошуку, коли вважають, що це актуально. Що впливає на результати, це спосіб, у який шукач читає і реагує на мета опис. Надто тривалий опис
Що таке ця сторінка (елемент опису мета), і які суб'єкти (елемент мета-ключових слів)?
Навіщо оцінювати цінність?
Як ти гадаєш?
Чи вважає ваша установа мета-тегами HTML, або ця тема проходить під килимом?
Але як же просувати сайт, не знаючи базової термінології?
Що це таке взагалі - SEO-оптимізація?
Як оцінити витрачені на пошукове просування кошти і зрозуміти чи є результати?
Як можна самому оцінити якість роботи компанії, що займається просуванням?