Digital-marketing для студентів ФМК: short review part 2 - SMM, контекстна реклама та web-аналітика - ФМК БДЕУ
- 1. SMM: Аналіз соціальних мереж
- 2. SMM: Просування бізнесу в соціальних мережах
- 3. Контекстна реклама: Яндекс.Директ і Google.AdWords
- 4. Системи web-аналітики: Яндекс.Метрика та GoogleAnalytics
Хочете стати професіоналом в інтернет-маркетингу? Чи не боїтеся труднощів і готові вчитися? Тоді ви точно потрапили на потрібну сторінку!
Протягом останнього місяця хлопці з Digital Beards проводили безкоштовні заняття з digital-marketing. Для тих, хто знаходився в цей час під гіпнозом курсових робіт або переховувався від дедлайнів, ми публікували огляд першої частини занять, присвяченій SEO-оптимізації сайтів. Почитати можна тут: Short review part-1 . Для тих же, хто до сих пір не зміг вибратися з полону аудиторій, підручників і перездач, представляємо short review другій частині занять:
1. SMM: Аналіз соціальних мереж
Заняття по SMM проводив Женя Казімірський , Який щедро поділився з аудиторією своїми професійними секретами. Були розглянуті тенденції розвитку і ступінь популярності соціальних мереж на основі Google Trends. Кожен з учасників семінару нарешті розібрався, чим відрізняються різні типи майданчиків: особистий аккаунт, бізнес-співтовариство, закрите співтовариство і захід. Було приділено увагу і оформлення сторінок, що є одним з найважливіших етапів на шляху до ефективного SMM-просування. А як інакше? Адже якісні картинки, цікаві банери так і ваблять перегорнути стрічку все нижче і нижче, все сильніше затягуючи тебе в воронку продажів. Невеликий лайфхак для початківців SMM-щиків: якщо боїтеся фотошопа, сміливо заходите на інтернет-ресурс canva.com і створюйте унікальні зображення в кілька кліків миші!
2. SMM: Просування бізнесу в соціальних мережах
SMM-щик - це не просто фахівець з соціальних мереж, це універсальна людина, який вислуховує поради дизайнерів, контент-менеджерів, консультантів, рекламників, адміністраторів, а потім передає інформацію замовнику, уникаючи страшних термінів і незрозумілих словоформ. Хочете домогтися успіху в соціальних мережах? Розміщуйте якісний контент і придумуйте правильні заголовки!
Заняття по SMM: спікер Євген Казімірський
Формула гарного заголовка = заклик до дії + зазначення терміну отримання ефекту + сума виграшу + вказівку переваги товару
Кілька Лайфхак від Жені: для встановлення рекламних контактів і залучення передплатників аккаунта в Instagram використовуйте ресурс One Million Likes ; для збору активної аудиторії в соціальних мережах Вконтакте, Однокласники використовуйте ресурс Pepper.ninja ; для аналізу і підбору активної цільової аудиторії ВКонтакте відмінно підійде додаток Target Hunter .
3. Контекстна реклама: Яндекс.Директ і Google.AdWords
Налаштування контекстної реклами - справа тонка і відповідальна. А тому хлопчики з Digital Beards підійшли до цього завдання з особливою увагою. Учасники семінару змогли пройти всі етапи створення рекламного оголошення, а також познайомитися з особливостями кожного з інструментів зі створення пошукової реклами: Яндекс.Директ і Google.AdWords.
Приклад контекстної реклами в Google.
Хто пропустив заняття, ловите найактуальніші і розумні поради від Івана Таболо по створенню реклами в Яндекс.Директ і Goggle.Adwords:
- створюйте правильні заголовки;
- розміщуйте ключові фрази в текст оголошень;
- інформація про ціну і акціях повинна бути в описі оголошення;
- вибирайте правильні ключові слова;
- створюйте кілька варіантів оголошень під кожну групу однотипних ключових слів (потім виберіть краще);
- вказуйте посилання на сторінку, яка містить відомості про товар;
- правильно вказуйте регіони для показу реклами.
Сумніваєтеся, що зможете налаштувати контекстну рекламу самостійно? Відмітайте страхи і пробуйте!
4. Системи web-аналітики: Яндекс.Метрика та GoogleAnalytics
Якщо юний інтернет-маркетолог відмінно оптимізував сайт для пошукових машин, чудово налаштував контекстну рекламу, але конверсій і раніше немає, то щось явно пішло не так. Щоб зрозуміти, в чому причина невдач, відкривайте панель web-аналітики і аналізуйте аудиторію сайту, джерела трафіку, поведінку користувачів на сторінках ресурсу і багато іншого. Статистика, яку надають інструменти Яндекс.Метрика та GoogleAnalytics, допоможе не тільки зрозуміти, як поводиться користувач на сайті, але і виявити шляхи оптимізації та вдосконалення інтернет-ресурсу.
Невеликий бонус тим, хто дочитав до кінця: для аналізу швидкості завантаження сторінок сайту використовуйте testmysite.withgoogle.com .
Висловлюємо подяку всім, хто справно ходив на заняття і виконував домашні завдання. Ви стали на один крок ближче до професіоналів інтернет-маркетингу! Розвивайтеся і далі разом з Digital Beards і чекайте від хлопців подальшої інформації про співпрацю.
Удачі новачкам і професіоналам на просторах Всесвітньої павутини!
Путинцева Тетяна
Похожие
... smm_smo.jpg"> просунути ім'я вашого бренду (бізнесу); збільшити продажі, за рахунок проведених акцій і ...... smm_smo.jpg"> просунути ім'я вашого бренду (бізнесу); збільшити продажі, за рахунок проведених акцій і конкурсів в соц.сетях; розповісти клієнтам про Ваших НОВИХ товарах і послугах; з'ясувати думку клієнтів про вашу продукцію; адресно SMM просування бізнесу Що може бути однакового у реально існуючого бізнесу і віртуальної соціальної м...
SMM просування бізнесу Що може бути однакового у реально існуючого бізнесу і віртуальної соціальної мережі? Правильно, першому потрібні потенційні замовники, наявні в другій. І займаємося тим, що залучаємо людей з вкконтакте, однокласники, МейлРу, інстаграмм, У даній статті ділюся з вами підбіркою книг, які будуть корисні в професійній діяльності таргетолога...
У даній статті ділюся з вами підбіркою книг, які будуть корисні в професійній діяльності таргетолога як SMM - фахівця, який займається рекламою і має знати як зацікавити клієнта. 1. «Маркетинг в соціальних мережах», Халілов Дамір Книга не зовсім актуальна, але обов'язкова для ознайомлення. Вона написана просто і по справі. Автор дає конкретні ... реклама має одну вагому перевагу: дозволяє використовувати різні варіації одного і того ж ключа, за якими буд...
... реклама має одну вагому перевагу: дозволяє використовувати різні варіації одного і того ж ключа, за якими буде показуватися ваше рекламне оголошення на перших позиціях завдяки регулюванню ставок. Зробити щось подібне для органічної видачі практично неможливо, тому що для семантичного ядра підбираються запити різної частотності і їх вихід в ТОП залежить від багатьох факторів. Крім того, контекстна реклама - це відмінна можливість залучити і тим самим збільшити охоплення ... тає на ваш сайт зацікавленого відвідувача і збільшує впізнанність бренду. Користувач інтуїтивно ...
... тає на ваш сайт зацікавленого відвідувача і збільшує впізнанність бренду. Користувач інтуїтивно довіряє вибору Яндекса або Google: вже якщо пошуковик вирішив, що цей сайт краще за інших відповідає запиту, значить, варто подивитися на нього уважніше. Коли потрібно пошукове просування Сучасні методики пошукового просування пропонують кілька сценаріїв, кожен з яких має свої переваги. вартість: договірна Контекстне просування сайтів - це ефективний і перевірений інструмент. Його с...
вартість: договірна Контекстне просування сайтів - це ефективний і перевірений інструмент. Його суть досить проста. Наші фахівці складуть рекламні оголошення, в які включать посилання на просувний ресурс, а потім ці оголошення будуть показуватися в пошукових системах Яндекс і Google, на різних сайтах і порталах. Таке просування, як контекстна реклама, не вимагає Хочаце стаць прафесіяналам у інтэрнэт-маркетынгу? Ці не баіцеся цяжкасцяў і гатовыя вучыцца? Тад...
Хочаце стаць прафесіяналам у інтэрнэт-маркетынгу? Ці не баіцеся цяжкасцяў і гатовыя вучыцца? Тады вы сапраўды трапілі на патрэбную старонку! На працягу апошняга месяца хлопцы з Digital Beards праводзілі бясплатныя заняткі па digital-marketing. функції просування Просування - це будь-яка форма інформування споживачів про ваші товари, послуги і діяльності ваш...
функції просування Просування - це будь-яка форма інформування споживачів про ваші товари, послуги і діяльності вашої фірми. Фірма може передавати потрібні їй повідомлення через фірмові назви, упаковку, вітрини магазинів, персональний збут, галузеві виставки, лотереї, засоби масової інформації, прямі поштові послання, зовнішні оголошення, журнали та інші форми. Ці повідомлення можуть робити упор на інформацію, переконання, страх, товариськість, експлуатаційні Соціальні мережі стали ефективним і серйозним каналом просування кафе, ресторанів і доставки їжі. П...
Соціальні мережі стали ефективним і серйозним каналом просування кафе, ресторанів і доставки їжі. При відносно невеликих витратах на професійне ведення груп і наповнення тематичних сторінок, просування ресторану в соціальних мережах дає хорошу віддачу і щодня «піарить» ваші послуги. Продуманий дизайн, підбір тематичних картинок, спілкування із задоволеними користувачами і тролями краще довірити фахівцям. Але власнику сайту доставки варто розбиратися в основних поняттях і стратегіях просування ... татів пошуку, принаймні з точки зору факторів і змінних факторів. Проте ці два набори результатів пр...
... татів пошуку, принаймні з точки зору факторів і змінних факторів. Проте ці два набори результатів протягом багатьох років наближалися один до одного, як з точки зору інтервалу та зовнішнього вигляду. Позиція Google є цікавою, оскільки більшість їхніх відвідувачів, можливо, більше зацікавлені в органічних результатах, ніж оголошення. Виручка Google, звичайно, походить від кліків оголошень. Таким чином, хоча органічні результати (і основні дані) виступають в якості приманки для Ми пропонуємо вам повний цикл послуг - створення сайту, розкручування і просування вже готового сайт...
Ми пропонуємо вам повний цикл послуг - створення сайту, розкручування і просування вже готового сайту в мережі інтернет. Розміщення вашого сайту або сайтів на наших майданчиках в Україні, Росії, США, Німеччини. контекстна реклама Чи не боїтеся труднощів і готові вчитися?
А як інакше?
Хочете домогтися успіху в соціальних мережах?
Сумніваєтеся, що зможете налаштувати контекстну рекламу самостійно?
SMM просування бізнесу Що може бути однакового у реально існуючого бізнесу і віртуальної соціальної мережі?
Ці не баіцеся цяжкасцяў і гатовыя вучыцца?
Хочаце стаць прафесіяналам у інтэрнэт-маркетынгу?
Ці не баіцеся цяжкасцяў і гатовыя вучыцца?