ᐅ оптимізація веб-магазину
- 1. Структура сторінки пошукової системи
- 2. Домашня сторінка веб-магазину
- 3-я сторінка навігації та структура меню
- 4. Категорія сторінок у веб-магазині
- 4.1. Вміст - "Над складанням"
- 4.2. Кількість статей на сторінках категорій
- 4,3. Правильна назва статті з точки зору пошукової оптимізації
- 5. Сторінки продукту в інтернет-магазині
- 6. Дубльований вміст
- 6.1. Використання rel = "canonical"
- 7. Назва та опис
- 8. Сила зображень
- 9. Використання метатегів "noindex"
- 10. Зміст блогу - це король
- моніторинг
Веб-магазин виключно і виключно вимірюється тим, скільки прибутку він генерує. Окрім зручності та оптимізації рейтингу конверсій, важливим фактором успіху є пошукова оптимізація (SEO).
Юзабілітіт відноситься до зручності, тобто, як знайти свій шлях у інтернет-магазині. Рейтинг конверсій - це перехід відвідувача на платного клієнта.
Пошукова оптимізація (SEO) приводить веб-магазин до використання певних пошукових термінів в передніх регіонах органічних хітів і, таким чином, є фактором прийняття рішень щодо успіху або невдачі.
Мистецтво SEO полягає в узгодженні цих факторів, але завжди слід знати про один вирішальний момент:
Немає відвідувачів у веб-магазині, немає клієнтів, незалежно від того, наскільки ідеально зручно чи оптимізація конвертації була зроблена.
У даній статті ми розглядаємо найважливіші критерії пошукової оптимізації Webshop OnPage , починаючи з побудови дружньої структури пошукової системи над проблемою дубльованого вмісту до правильного виконання заголовка та опису.
1. Структура сторінки пошукової системи
Структура сторінки повинна бути якомога більш рівною, щоб не тільки клієнт міг знайти бажані продукти якомога швидше, а й робот пошукових систем при скануванні інтернет-магазину не повинен заглиблюватися в глибину. Рівна структура сторінки спрощує багаторазову оптимізацію веб-магазину.
Чим глибше проходить навігація по сайту, тим важче відновити скарб (продукти) з цих глибин (див. Діаграму). Це основне правило завжди слід дотримуватися на початку планування веб-магазину. Намагайтеся максимально охопити колективні терміни і уникайте довгострокових структур меню.
Потужність веб-сайту, в даному випадку веб-магазин, завжди поширюється зверху вниз. Це означає, що головна сторінка є найважливішою сторінкою, флагманом дизайну, і чим глибше ви повинні потрапити в інтернет-магазин для оптимізації, тим більше втрачається сила. Сторінка категорії або сторінка продукту на другому або третьому рівні меню може бути набагато простіше і, насамперед, швидше поміщати в рейтинги пошукових систем, використовуючи пошукову оптимізацію, як якщо б ці сторінки знаходилися на четвертому, п'ятому або навіть шостому рівні структури сторінки. Особливо у стартапів слід зазначити, що спочатку потужність посилання веб-магазину зосереджена на домашній сторінці.
2. Домашня сторінка веб-магазину
Як вже згадувалося, головна сторінка - флагман, найважливіша точка контакту для потенційних клієнтів, а також для пошукових систем.
Налаштовує вміст домашньої сторінки веб-магазину максимум на два-три пошукових терміни і ретельно вибирає ці ключові слова. Вони повинні бути найважливішими клієнтами і приносити необхідний оборот. Ключові слова для веб-магазину повинні генерувати продажі та прибутки, все інше не має значення. Але завжди майте на увазі: трафік не такий же, як конверсія!
При контенті слід зазначити, що це не створюється і не оптимізується за відомим принципом щільності ключових слів, а після зважування і оптимізації spa (WDF * IDF). Тільки тексти, які дійсно висвітлюють тему, мають широкі шанси на хороші рейтинги.
Кожен вихідний зв'язок коштує потужність посилання, незалежно від того, встановлено чи "nofollow" чи ні.
Переконайтеся, що кількість посилань на домашній сторінці вашої Інтернет-магазину є якомога нижчою, незалежно від того, чи встановлено вони до rel = "nofollow" чи ні. Кожне посилання на початковій сторінці обчислює потужність зв'язку, подібну до відра, заповненого водою. Якщо я просвердлю невеликі отвори в цьому ковші, він втрачає воду. Чим більше отворів, тим більше втрати води. Звучить просто, це теж!
3-я сторінка навігації та структура меню
Структура меню в інтернет-магазині повинна, як уже згадувалося вище, бути максимально рівною. При розробці меню, ви повинні продати окуляри SEO на короткий час і більше дивитися на зручність використання, внаслідок чого сфери зручності та пошукової оптимізації плавно вписуються один в одного. Спробуйте знайти колективні терміни, які в кращому випадку також містять важливі ключові слова і завжди тримайте число сім у фоновому режимі!
Юзабіліті і число сім
Доведено, що люди можуть запам'ятати до семи частин інформації (плюс / мінус два) дуже швидко і одночасно. З цього моменту він стає набагато важче. У нашому випадку це означає, що з восьмого пункту меню зменшується увага і концентрація. Розгляньте це з числом пунктів меню.
4. Категорія сторінок у веб-магазині
Найбільш важливими сторінками біля початкової сторінки є сторінки категорій з точки зору пошукової оптимізації. Сторінки категорій пропонують багато можливостей для веб-магазину, але ви також можете зробити багато помилок у цих областях.
4.1. Вміст - "Над складанням"
Термін "над складовою", спочатку виходить з виробництва друкованих ЗМІ, перекладається як "над складовою" і описує область веб-сайту, яка читається без прокрутки. Ця область не тільки важлива для відвідувача інтернет-магазину, але й для пошукових систем ця частина сторінки має особливе значення.
У пошуковій оптимізації сторінок категорій, ця область "над складанням" повинна бути забезпечена відповідним вмістом. Це, звичайно, означає, що цей текст знаходиться над оглядом статей, але ви також можете зробити це за допомогою зображень і змістовного опису (cloud cloud) наступних статей таким чином, щоб він мав реальну додаткову цінність для клієнта.
Найчастіше спостерігається варіант простого розміщення вмісту сторінки категорії під оглядом статей - вчорашня пошукова оптимізація. Вміст, який неможливо прочитати без прокручування, має набагато нижчий сенс для пошукових систем, ніж просто вміст, який є читабельним і видимим на перший погляд.
Статистично, в СЕРПАХ Google, перші вісім хіт-сайтів, які розмістили свій тематичний релевантний контент "Над лоном".
Слід також зауважити, що лише близько шести відсотків користувачів прокручують назад після прокрутки смуги прокрутки.
Не втрачайте терпіння, якщо на початку пошукової оптимізації під-сторінки, як правило, нижче рейтингу. Ціль має бути сторінка категорії, і це буде показано раніше або пізніше, якщо ви залишитеся вірними своїй лінії, особливо в області оптимізації сторінок. Не починає змінювати цілі посилання та, можливо, вибрати сторінку продукту як цільову сторінку. Спосіб оптимізації пошукових систем завжди веде зверху вниз (див. Малюнок "флагман"), і якщо цей продукт колись більше не буде в діапазоні, цінна зв'язок переходить у нірвану.
4.2. Кількість статей на сторінках категорій
Завжди враховуйте надзвичайно важливий фактор при визначенні кількості продуктів на сторінці категорії веб-магазину:
Чим більше статей ви бачите, тим менше вплив ваш вміст на сторінку. Статті змінюються, тому імена та кількість ключових слів змінюються. Крім того, якщо кількість переглядів продукту занадто велика, щільність ключових слів може перевищити рекомендовану величину. Досвід показав, що рекомендується близько десяти статей з цих категорій. Для клієнта це число легко керується, і його зміст залишається в основному незмінним, навіть якщо статті змінюються.
4,3. Правильна назва статті з точки зору пошукової оптимізації
Назва назви є дуже важливим фактором, коли мова йде про веб-магазин пошукової оптимізації.
Ніхто не шукає номерів статей або скорочень. Будьте в курсі іменування продуктів і намагайтеся переконатися, що ви використовуєте торгові марки або пошукові терміни як назви при встановленні каталогу продукції. Особливо в текстильному секторі дуже часто шукають дуже спеціальні продукти. Більше про це під пунктом 8, потужність малюнків.
5. Сторінки продукту в інтернет-магазині
Знову ж таки, застосовується принцип "вище". Спробуйте включити елементи пошукової оптимізації в необхідну оптимізацію перетворення. Навіть якщо важливий зміст SEO пересуне кнопку "Заклик до дії", ви завжди повинні встановлювати пріоритети в цих випадках.
Опишіть вашу статтю не з будь-якою інформацією 0815 або текстами, які також можна знайти на безлічі інших веб-магазинів. Також використовує фактор якості "Унікальний контент" в описі статті і запобігає чистому переліку продуктів, кольорів або розмірів. Знову ж таки, застосовується "Вміст короля".
При перехресних продажах переконайтеся, що не перехресно пов'язуйте всі можливі сайти. Як новий веб-магазин з низьким числом зворотних посилань, ви повинні з обережністю обробляти владу зв'язку.
6. Дубльований вміст
Поточна проблема в пошуковій оптимізації веб-магазину - страшний дубльований контент (DC).
Але є й можливі шляхи вирішення цієї проблеми.
6.1. Використання rel = "canonical"
Дуже хороший спосіб запобігти внутрішньому DC забезпечує функцію rel = "canonical", з якою я можу повідомити Google, що існує кілька сторінок з однаковим або подібним вмістом, канонічна сторінка, тому сторінку, на яку слід звертатися переважно.
Додавши елемент - атрибут rel = "canonical" до розділу неканонічної версії сторінки, я даю Google підказку, що серед усіх сторінок з подібним або однаковим вмістом ця сторінка є найбільш корисною.
Більш детальну інформацію та детальні відомості про точне технічне виконання тегу rel = "canonical" можна знайти тут: Google Webmaster
Слід зазначити, однак, що ця функція не повинна використовуватися при розбитті сторінок. Любіть нас Олівер Хаузер (SEO Koryphäe з Австрії та організатор SEOkomm у Зальцбурзі) підтвердили, що Canonical Tag часто вважається "помилкою" при розбиранні сторінок Google і таким чином не запобігає дублюванню контенту.
У цьому випадку, наприклад, якщо сторінка категорії складається з декількох підсторінок, скористайтеся функцією rel = "next" і rel = "prev" у Google.
Більш детальну інформацію та детальні відомості про те, що відбувається теги rel = "next" та rel = "prev" можна знайти тут: Google Webmaster
7. Назва та опис
При виборі назви та опису завжди враховуйте, що ці компоненти визначають рейтинг кліків (CTR). У частці секунди користувач пошукової системи вирішує, який сайт вибрати для подальшого покупок, і все, що він повинен підтримувати прийняття рішень, - це назва та опис у видачах.
Не рідко чути заяви від веб-дизайнерів, такі як "Назва та опис не є важливими", і дуже часто ви бачите повністю необгрунтовані пояснення цих або автоматизованих записів, які закінчуються невизначеною серією слів.
Пошукові терміни, які відображаються в назві та описі, відображаються жирним шрифтом у результатах пошуку (див. Малюнок). Використовуйте цей фактор, щоб підкреслити свій інтернет-магазин у видачах.
Головним недоліком у назві є включення на перше місце назви компанії. Ніхто не шукає вашого імені, особливо якщо ви невідома компанія. Використовуйте заголовок для розміщення важливих ключових слів і покладіть їх на перше місце.
Домашня сторінка Mustermann - FALSE
Меблі з масиву від столяра 8010 Graz - RICHTIG
Незалежно від того, як підприємець називається Mustermann або Müller, користувач пошукової системи не дбає, він шукає меблі з масиву дерева в районі Граца. Звичайно, це не стосується брендів, тобто створених брендів, які також визнані Google як такі.
Ні в якому разі не використовується рядок простих пошукових термінів як опис. Опис повинен бути змістовним і змістовним. Знову поставте важливі ключові слова на фронт.
Ця стаття широко розглядає цю тему: Наскільки важливими є назва та опис?
Дуже корисна функція керування в цьому контексті, Google Webmaster Tools. Вони надають детальний огляд виконання тегів заголовків і опис на всьому сайті.
8. Сила зображень
Використовує фотографії, вони говорять більше тисячі слів, а також дотримується правил пошукової оптимізації при включенні цих зображень у веб-магазин. Ім'я файлу, атрибути alt та описи зображень є цінним SEO-озброєнням у боротьбі за хороші рейтинги. Крім того, пошук зображень є дуже важливим постачальником трафіку для веб-магазину.
Ніхто не шукає зображення, використовуючи абревіатуру або номер статті. Навіть ім'я файлу зображення слід вибирати обережно з включенням пошукових термінів.
Наш приклад показує взуття Adidas із серії "Франц Беккенбауер".
Оновлення 2018 року:
Використовує дефіс назви файлу, а не підкреслення, як показано нижче. Google спрощує інтерпретацію імені файлу, якщо замість підкреслення використовується дефіс.
Час завантаження (Pagespeed) сторінки стає все більш важливим, тому зверніть увагу на розмір файлу. Крім того, ви підтримуєте робота Google під час сканування, коли фотографії та відео також позначені розміткою. ключове слово: schema.org ,
І останнє, але не менш важливе, не забувайте карти сайту та завантажуйте його за допомогою консолі пошуку Google.
9. Використання метатегів "noindex"
Усі підсторінки Інтернет-магазину, які не підходять для пошукових систем, повинні бути заблоковані мета-тегом для робота. Крім того, можливості робота для сканування веб-сайту обмежені, а для того, щоб максимально використати свої ресурси, ви повинні не тільки зробити шлях веб-магазину максимально простим, але й заблокувати сторінки, які не цікаві пошуковим системам.
Типовими сторінками "noindex" є, наприклад, відбиток або нумерація сторінок блогу.
У цьому контексті є також robots.txt. Robots.txt надає веб-майстрам можливість блокувати певні області веб-сайту для пошукових систем або запобігати індексації окремих сторінок. Не слід покладатися на те, чи справді вони на заблокованих сторінках robots.txt дійсно не проіндексовані.
10. Зміст блогу - це король
З останніх оновлень від Google шлях все більше і більше в бік "контенту короля".
Як веб-сайт без контенту, що має відношення до теми з доданою вартістю для користувача, в ці часи у вас немає абсолютно ніяких шансів на перше місце в індексі Google, незалежно від того, наскільки добре чи погано була здійснена пошукова оптимізація.
Цю проблему можна вирішити дуже добре з блога. Пишіть про свої статті, новини про ринок або про вашу компанію. Якщо ви потім внутрішні посилання цих статей внутрішньо і голосувати на пошукових системах, вони можуть бути великою допомогою в пошуковій оптимізації і доставити цінні трафіку за відносно короткий час.
моніторинг
Останнім, але не менш важливим є моніторинг. Моніторинг впливу моєї роботи з пошукової оптимізації є важливим для успішного веб-магазину. Використовуйте наявні дані, щоб дізнатися, які ключові слова вже залучають трафік на ваш веб-сайт. За допомогою цієї інформації ви можете внести цінні поліпшення та підкатегорії каналів. Використовує інструменти для веб-майстрів Google і Google Analytics. За допомогою цих інструментів один отримує безкоштовну цінну інформацію для успішної та тривалої пошукової оптимізації.
Те, що ви все ще можете зацікавити: Основи Пошукова оптимізація
Що відсутнє в будь-якому інтернет-магазині: оптимізація конверсії
Похожие
... сторінки за допомогою пошукових систем і користувачів"> Тег заголовка є одним з найважливіших мета-те...... сторінки за допомогою пошукових систем і користувачів"> Тег заголовка є одним з найважливіших мета-тегів, який може мати значний вплив на ефективність вашої сторінки за допомогою пошукових систем і користувачів. Тег мета опису містить короткий опис або резюме веб-сторінки. Наступне керівництво надасть вам інформацію про оптимізацію назви та опису в BoldGrid Easy SEO. Індикатори стану для розділу "Назва" та "Опис" включають коригування тега заголовка та опису мета, щоб відповідати Пошукова оптимізація покращує видимість вашого сайту. Це полегшує пошук потенційних клієнтів. Якщо...
Пошукова оптимізація покращує видимість вашого сайту. Це полегшує пошук потенційних клієнтів. Якщо у вас більше потенційних клієнтів, які відвідують ваш сайт, це збільшує ймовірність конвертації дзвінків у дію та прямих запитів у продаж. На жорстко конкурентному ринку та з майже мільярдом веб-сайтів, що працюють в Інтернеті, ... вмісту, розробка метатегів, створення і розміщення мап, створення вхідних / вихідних посилань, а тако...
... вмісту, розробка метатегів, створення і розміщення мап, створення вхідних / вихідних посилань, а також оптимізація HTML. Ці клієнти одержують щомісячні звіти, що містять аналітику, нашу діяльність та результати. Зателефонуйте за додатковою інформацією. Зв'яжіться з нами * Джерела: Коледж маркетингу , Журнал ... тановки гри непогано буде зробити дефрагментацію гвинта"> До установки гри непогано буде зробити дефрагме...
... тановки гри непогано буде зробити дефрагментацію гвинта"> До установки гри непогано буде зробити дефрагментацію гвинта. Регулярне чищення жорсткого диска і реєстру від сміття теж допомагають. Для вивільнення пам'яті приберіть зайві програми з автозавантаження і вимкніть непотрібні служби (див. тут, як це зробити) ... стині слів, ви збираєтеся сказати щось неправильно, щось відбувається неправильно, програмне забезпечен...
... стині слів, ви збираєтеся сказати щось неправильно, щось відбувається неправильно, програмне забезпечення nicomedia, особливо клієнти електронної комерції для обслуговування першого слова в цільовому слові дає гарантію. Хоча ми пропонуємо послуги SEO для наших клієнтів безкоштовно для електронної комерції, ми отримуємо послуги SEO від багатьох людей і організацій, які придбали послуги електронної комерції за високими цінами
У мережі ходить приказка: «Сайт без відвідувачів - що наречена без нареченого». Так буває. З першого погляду зд...
У мережі ходить приказка: «Сайт без відвідувачів - що наречена без нареченого». Так буває. З першого погляду здається, що сайт ідеально облаштований. Красива графіка, вишуканий дизайн, грамотний контент - все на своєму місці. Так чому ж відвідувачі не заходять на такий чудовий ресурс? Чого йому не вистачає? А не вистачає сайту пошукової ... вміст, то все вище сказане не матиме сенсу. Особисто я свій блог зміг прискорити завдяки оптим...
... вміст, то все вище сказане не матиме сенсу. Особисто я свій блог зміг прискорити завдяки оптимізації бази даний MySQL і установки плагіна Hyper Cache (Кешування сторінок). Зовнішня оптимізація сторінок сайту Зовнішня оптимізація полягає в отриманні сторонніх посилань ... таження Windows 7? Хтось досягає цього покупкою сучасних комплектуючих провідних компаній з чудо...
... таження Windows 7? Хтось досягає цього покупкою сучасних комплектуючих провідних компаній з чудовими технічними параметрами, які коштують шалені гроші. Комусь подобається займатися оверлокінгом, тобто розгоном параметрів компонентів комп'ютера до максимально можливих значень. Це, до речі кажучи, теж може коштувати чималих матеріальних вкладень. Адже при неправильному оверлокінгом розганяється комплектує може просто-напросто вийти з ладу. Я ж пропоную абсолютно безкоштовний і безпечний ... статті спробую коротко описати принцип оптимізації сторінок сайту під НЧ запити. Якщо у вас не було в школі сер...
... статті спробую коротко описати принцип оптимізації сторінок сайту під НЧ запити. Якщо у вас не було в школі серйозних проблем з творами з російської літератури, то і з цим проблем не буде. Низькочастотні запити - це запити в пошуковій системі, мають вузьку спрямованість. При використанні схеми перілінковкі сайту під низькочастотні запити досить просто просунути молодий у видачі в топ 10 без великої підручник по seo Досить давно зіткнувся з цим підручником на одному з форумів з пошукової оптимізації (...
підручник по seo Досить давно зіткнувся з цим підручником на одному з форумів з пошукової оптимізації (SEO). Підручник по суті є і довідником і енциклопедією разом. Розділений на 3 рівні складності: новачок просунутий профі У цьому офігенно підручнику дуже докладно і зрозуміло Ця стаття широко розглядає цю тему: Наскільки важливими є назва та опис?
Так чому ж відвідувачі не заходять на такий чудовий ресурс?
Чого йому не вистачає?
Аження Windows 7?
Аження Windows 7?