Чим відрізняється Seo для пошукової системи Яндекс від Seo для Google.

  1. Різниця Seo для Яндекс від Google.
  2. частота апдейтів
  3. Використання посилань
  4. Анкор посилань.
  5. Просування під різні ПС
  6. Розподіл посилальних мас по регіонах.
  7. Керівництво сниппета.
  8. Вікова категорія сайту.
  9. Частота оновлення контенту
  10. Поведінкові чинники.
  11. регіональність запиту
  12. Просування в карткової видачі.
  13. Унікальність контенту.
  14. переоптімізацію контенту
  15. Внутрішня перелінковка
  16. Внутрішня оптимізація.
  17. Ранжування з інформаційних / транзакційних запитам
  18. машинне навчання
  19. час на просування сайту

Різниця Seo для Яндекс від Google.

Боротьба гігантів. Чому не можна бути в ТОПі 2-х систем одночасно? Чим відрізняється просування Гугла від просування Яндекса? У чому особливості кожної з пошукової системи?

Пошукова система і обробка інформації в Google відрізняється від тих же параметрів в Яндексі. Інтерес до цих відмінностей виявляють багато оптимізаторів, так як ці дані дозволяють домогтися успіху в просуванні сайтів .

Інтерес до цих відмінностей виявляють багато оптимізаторів, так як ці дані дозволяють домогтися успіху в   просуванні сайтів

Спочатку необхідно розібратися в особливостях розподілу інформації в пошуковій системі.

В першу чергу, необхідно дати розшифровку поняття - Seo?

Англійською мовою звучить як «Search Engine Optimization», перекладається як «пошуково-машинна оптимізація», - це способи просування позиції сайту, а також методи усунення недосконалостей його алгоритму.

частота апдейтів

Важливим показником є ​​частота апдейтів.

Апдейтом в пошукових системах називається зміна алгоритмів розподілу сайтів при видачі, а також додавання в індекс нових об'єктів. Завдяки тому, що при оновленні алгоритму позиція сайту може істотно змінитися, мають величезне значення такі параметри, як частота, розуміння призначення і вид апдейта.

Система Google працює з використання алгоритму Caffeine, зміна видачі здійснюється в цьому випадку в режимі реального часу. Пошукова видача системи Яндекс оновлюється після зміни апдейтів.

В системі Яндекс використовується три типи основних апдейтів:

1. Нормативний ;

2. текстовий ;

3. Апдейт поведінкових факторів.

Зробивши аналіз пошукових систем, можна зробити висновок про те, що незважаючи на використання апдейтів пошукова видача Яндекса оновлюється набагато швидше, ніж Google.

Відстежити зміни пошукової видачі Яндекса можливо при використанні сайту tools.promosite.ru, Google - algoroo.com. Також для виконання аналізу зміни можна скористатися такими програмами, як SeoLib і Seobudget.

Використання посилань

Пошукова система Яндекс більш лояльно ставиться до використання посилань, тоді як Google виявляє активну участь в боротьбі з використанням покупних посилань: для цього використовуються ручні і автоматичні механізми.

У світі пошукових систем став відомий дивний факт: представники Google говорять про те, що не збираються відключати ранжирування посилань, тоді як представники Яндекса говорять про поступове скасування посилального розподілу. Це своєрідне протиріччя. На яку ж пошукову систему в даному випадку посилатися оптимізаторів, щоб домогтися успіху в просуванні ресурсів ?

Анкор посилань.

В даний момент посилання використовуються і в Яндексі. Щоб домогтися максимальної користі від впровадження посилань , Необхідно використовувати певну кількість прямих входжень ключових слів в анкорах посилань. Безанкорние посилання неефективні для даного пошукача, на практиці вони використовуються для підвищення ваги сторінки.

Якщо говорити про пошукову систему Googlе, в ній чудово функціонують безанкорние і брендові посилання, а впровадження анкоров призводить до величезного ризику в просуванні сайту .

Просування під різні ПС

Пріоритетність у виборі ПС

Яким чином досягти успіху в просуванні мережевого ресурсу в обох пошукових системах?

Для початку варто виділити авторитетну пошукову систему. У Росії такий є Яндекс, в Україні- Google.

Якщо ж сайт був створений нещодавно, варто віддати пріоритет Google, так як він швидше сприймає появу нових сайтів, на відміну від Яндекса. У ньому простіше зайняти успішну позицію в найкоротші терміни. Як тільки ви досягнете хороших результатів в Google, можна переключитися на Яндекс, так як він вже буде ранжувати сайт.

У будь-якому випадку, щоб домогтися успішного просування сайту в будь-якій пошуковій системі, необхідно його грамотно оптимізувати і збагатити якісними посиланнями.

Розподіл посилальних мас по регіонах.

Регіональність посилання в пошуковій видачі Google практично не має значення. Посилання, створені в доменній зоні США, прекрасно впливають на розподіл сайтів в країнах СНД. Однак того ж не можна сказати про пошуковій системі Яндекс, тут регіональність грає важливу роль. Про це показнику ні в якому разі не можна забувати.

Керівництво сниппета.

Для початку необхідно розібратися з поняттям сниппета. Кожен пошукової запит у видачі містить таку інформацію, як заголовок, опис та іншу інформацію на знайдений ресурс. Опис цього ресурсу в пошуковому запиті називається сніпетів. дивіться « Як правильно розмістити статтю «.

Сніппет може містити наступну інформацію: посилання з сайту; дату створення інформації, що цікавить або кількість коментар до неї; превью відеоролика, якщо такий є і інша необхідна інформація.

У сучасному світі мережева конкуренція розвивається з кожним днем. Оптимізатором доводитися боротися за кожного відвідувача сайту. Це основна причина, по якій пошуковій сниппет повинен бути особливо інформативним і цікавим для користувачів. Якщо ваш сайт має якісний і цікавий сниппет відвідувачів сайту буде більш ніж достатньо, навіть якщо позиція сайту не найкраща.

Однак не все так просто, керувати сниппета досить важко. Google вибирає сниппет з мета-тега description.

Використання розширених фрагментів допустимо лише в обмеженій кількості тематик. Це стосується і одного, і іншого пошукача. У пошуковій системі Google застосовується на практиці кілька типів мікроразметок. Яндекс розробив і планує в недалекому майбутньому використовувати власну платформу «Острова», функціонал якої приблизно той же.

Вікова категорія сайту.

Новим сайтам досить складно зайняти хорошу позицію в пошуковій видачі системи Яндекс. Аналізуючи запити в Яндексі по ВК-запитам, видно що молоді сайти практично не займають успішних позицій, але це зовсім не означає, що старі сайти містять кращі і більш унікальні відповіді на поставлене запитання. Просто Яндекс з ними довше знаком.

Частота апдейтів і вік сайтів в Яндексі відіграють найважливішу роль в просуванні сайту.

Google же не цікавиться віком сайту, для нього важлива інформативність і користь сайту для відвідувачів. В Google молодому сайту легше отримати гідну позицію і розвиток.

Частота оновлення контенту

Чим частіше оновлюється контент на сайті, тим вище у цього мережевого ресурсу авторитет в пошуковій системі Google. Яндекс в даному випадку віддає перевагу більш старим ресурсів, але враховує їх унікальність.

В принципі, обидві пошукові системи добре сприймають появу нового і унікального контенту. Однак коли мова йде про Рунеті, Google враховує частоту оновлень сайту новими унікальними текстами, а Яндекс - важливість розміщеної інформації. Яндекс добре знайомий з російською морфологією і легко визначає якість розміщеного ресурсу.

Поведінкові чинники.

Творці Google ніколи не говорили про важливість поведінкових факторів при розподілі сайтів в пошуковій видачі.

Про поведінкових чинниках думки часто розходяться і важливість їх впливу на ранжування ніхто визначити не може. Однак ті, хто особисто експериментував з поведінковими чинниками в пошуковій видачі систем, стверджують, що на Яндекс набагато легше впливати зміною поведінкових факторів сайту.

Google же вміє боротися з маніпулюванням за рахунок зміни поведінкових факторів. І, як правило, в Google ніяк не можна вплинути на результати ранжирування цим шляхом.

регіональність запиту

В Яндексі регіон пошуку, на відміну від Google, має більш важливу роль. У вітчизняному пошуковику досить важко підвищити ранжування за рахунок геозалежних запитів, перебуваючи в іншому регіоні. Так як пошукові видачі різних регіонів помітно відрізняються, особливо після установки в пошуковій системі Яндекс алгоритму «Артемівськ».

В Google цей показник відіграє другорядну роль, тут враховується трастових сайтів.

Просування в карткової видачі.

Обидві системи пошуку мають карткову видачу, використовувану для геозалежних запитів. Алгоритми розподілу картки Google популярні і ними дуже просто керувати, тоді як вплинути на картку Яндекса дуже непросто, практично неможливо.

Унікальність контенту.

Яндекс перевершив всі пошукові системи в розпізнанні російськомовних слів і текстів. У цьому з ним ніхто зрівнятися не може.

У мережевих ресурсах досить часто згадують про те, що для Google запит слів «Двері» та «Двері» є різні запити. Це не правда, і це легко довести. Достатньо лише ввести запит цих слів в обох пошукових системах і порівняти результат. Він практично нічим не буде відрізнятися.

Те, що Яндекс краще розпізнає російську мову, було підтверджено відсотком сайтів, які постраждали від Яндекс АГС і від Google Panda. Ці алгоритми були створені для боротьби зі спамом. Панда є загрозою лише для тих, сайтів, де розміщено занадто багато неунікальний текстів чи їх повна відсутність. Від АГС може ж постраждати навіть сайт, на якому розміщені тексти після простого рерайта. Див. «Написання унікального тексту»

переоптімізацію контенту

Існує кілька типів основного переспама сайтів.

Переоптімізацію контенту в даному випадку полягає в переоптімізаціі текстів. Фільтр за Переспа набагато частіше використовується в Яндексі. Ця пошукова система пессімізірует тексти за часте використання ключів.

Google не так суворо ставиться до частого використання ключів.

Внутрішня перелінковка

Використання внутрішньої перелинковки в Яндексі, як правило, не приносить ніякого результату. В Google правильно використана перелинковка дозволить підвищити позицію сайту і трафіку по низькочастотних і високочастотних запитах.

Внутрішня оптимізація.

Яндекс досить строго учітавет якість сторінок. Якщо молодий сайт містить неунікальний контент, Яндекс навряд чи додасть його в індекс. В Google ці сторінки враховуються або в основному індексі, або в supplemental results.

Презентація Яндекса на тему: «Вирішення проблеми індексації сайтів».

Пошукова система Google завжди розпізнає лише одне посилання на URL зі сторінки, тоді як в Яндексі вага перерозподіляється між усіма посиланнями, що може привести вихід на одну сторінку через кілька запитів.

У пошуковій системі Яндекс досить складно відбувається склеювання заркала сайту (з www і без www). Для цього створена окрема директива Host: - в файлі robots.txt.

Ранжування з інформаційних / транзакційних запитам

У пошуковій системі Яндекс транзакційні запити здійснюються за рахунок впровадження нової технології «Спектр». Вона дозволяє врахувати потреби користувачів і додати в видачу різні типи інформації, яка запитується. В Google розподіл транзакційних запитів відбувається за рахунок пріоритетності документів в пошуковій системі. Також Google іноді привласнює інший тип такого роду запитам. Може вивести його як інформаційний.

Недолік Google полягає в тому, що він досить часто невірно визначає тип запиту. З цієї причини досить складно підвищити позицію комерційних запитів. Коли мова йде про пошукову систему Яндекс ситуація змінюється, тут часто інформаційний запит містить комерційні посилання.

машинне навчання

В Яндексі в 2009 році був впроваджений алгоритм машинного навчання, який дозволяє пошуковій системі самостійно вибудовувати моделі, які вміють навчати і будувати свої алгоритми роботи. Цей алгоритм називається Матрикснет. Таке навчання здійснюється за статистикою оцінок ассесоров. Ассесора - це люди, які дають оцінку корисності використання тих чи інших пошукових видач. В Google ж не вітається використання машинного навчання.

час на просування сайту

В Google сайти просуваються набагато швидше, ніж в Яндексі. Причиною цього, як було сказано вище, є вік сайту, частота апдейтів, а також популярність ресурсу для російського пошукача.

Якщо якісь ключові відмінності ранжирування пошукових систем Google Яндекс не були згадані в цій статті, коментарі та питання можна задати тут

Похожие

এসইও ভিডিও কোর্স। বিনামূল্যে এসই প্রশিক্ষণ, সার্চ ইঞ্জিন SEO অপ্টিমাইজেশান, ওয়েবসাইট প্রচার এবং প্রচার। বিনামূল্যে...
এসইও ভিডিও কোর্স। বিনামূল্যে এসই প্রশিক্ষণ, সার্চ ইঞ্জিন SEO অপ্টিমাইজেশান, ওয়েবসাইট প্রচার এবং প্রচার। বিনামূল্যে
ვიდეო კურსები SEO- ზე. უფასო SEO ტრენინგი, საძიებო სისტემა SEO ოპტიმიზაცია, ნახვა ხელშეწყობა და ...
ვიდეო კურსები SEO- ზე. უფასო SEO ტრენინგი, საძიებო სისტემა SEO ოპტიმიზაცია, ნახვა ხელშეწყობა და ხელშეწყობა.
... seo-you-hua-xia-zai-de-shi-pin-jiao-cheng-1.jpg> 关于SEO的视频课程。 免费的seo培训,搜索引擎seo优化,网站推广和推广。 要免费获得下载链接。 Tactic Workshop...
... seo-you-hua-xia-zai-de-shi-pin-jiao-cheng-1.jpg> 关于SEO的视频课程。 免费的seo培训,搜索引擎seo优化,网站推广和推广。 要免费获得下载链接。 Tactic Workshop
הדרכות וידאו ב SEO אופטימיזציה וידאו קורסים על SEO. אימון
הדרכות וידאו ב SEO אופטימיזציה וידאו קורסים על SEO. אימון
可共享的内容是新的SEO王 搜索营销和社交营销正在融合 您是否注意到Facebook正试图变得更像搜索引擎 谷歌 试图变得更加社交? 我一直在密切关注 搜索引擎大战 多年来。 曾几何时,搜索大战由Google,MSN和Yahoo!组成。 那些日子已经一去不...
可共享的内容是新的SEO王 搜索营销和社交营销正在融合 您是否注意到Facebook正试图变得更像搜索引擎 谷歌 试图变得更加社交? 我一直在密切关注 搜索引擎大战 多年来。 曾几何时,搜索大战由Google,MSN和Yahoo!组成。 那些日子已经一去不回。 今天,它归结为谷歌,Facebook和微软Bing。 当Facebook推出他们的
在拉合尔巴基斯坦的SEO服务 最佳实践为您的网站搜索引擎优化是您计划和改善您的网站,使您的网站从所有SEO角度刷新,例如物质,图片和代码是SEO精简的点。 开始您的网站搜索引擎优化的最佳时间是您的网站最近发布的新物质和图片的点,利用此培训巴基斯坦的SEO服务公司(第一个想法网站)可以获得改善定位的迹象。 我们在巴基斯坦提供最好的SEO套餐。 然而,巴基斯坦拉合尔的SEO服务公司有能力通过应用SEO专家安装方法来增强他...
在拉合尔巴基斯坦的SEO服务 最佳实践为您的网站搜索引擎优化是您计划和改善您的网站,使您的网站从所有SEO角度刷新,例如物质,图片和代码是SEO精简的点。 开始您的网站搜索引擎优化的最佳时间是您的网站最近发布的新物质和图片的点,利用此培训巴基斯坦的SEO服务公司(第一个想法网站)可以获得改善定位的迹象。 我们在巴基斯坦提供最好的SEO套餐。 然而,巴基斯坦拉合尔的SEO服务公司有能力通过应用SEO专家安装方法来增强他们的网站内容,元数据,图像,URL等,从而在搜索引擎优化中获得当前的计划网站。 然而,独特的组织试图让他们的网站在谷歌定位,但他们所有的帐户非真实的关于他们的网站实质和口碑厚度和重定向比例。 他们只需要他们的网站完成所有内容,除非他们不修改他们在网站上使用的物质。 他们通过现金进行现场规划和升级,但是,当花在内容上的时间让他们感到困惑时。 后来,当他们的网站受到Google的影响时,这种不满变成了他们的困扰。 无论如何,我只是为了正念目的而组织这个。 第一个想法网站开发,域名注册和托管公司提供最好的和
Το περιεχόμενο που είναι κοινόχρηστο είναι ο νέος βασιλιάς SEO Το μάρκετινγκ αναζήτησης και το κοινωνικό μ...
Το περιεχόμενο που είναι κοινόχρηστο είναι ο νέος βασιλιάς SEO Το μάρκετινγκ αναζήτησης και το κοινωνικό μάρκετινγκ συγκλίνουν Έχετε παρατηρήσει πώς το Facebook προσπαθεί να γίνει περισσότερο μηχανή αναζήτησης και όπως Google προσπαθεί να γίνει πιο κοινωνική; Έχω παρακολουθήσει στενά το πόλεμοι μηχανών
... SEO 왕인가? ���색 마케팅 및 소셜 마케팅이 수렴하고 있습니까? 당신은 페이스 북이 어떻게 더 많은 검색 엔진과 같이되기 위해 노력하고 있는지, 그리고 Goog...
... SEO 왕인가? ���색 마케팅 및 소셜 마케팅이 수렴하고 있습니까? ��신은 페이스 북이 어떻게 더 많은 검색 엔진과 같이되기 위해 노력하고 있는지, 그리고 Google 더 많은 사회가 되려고 노력하고 있습니까? 나는 계속해서 검색 엔진 전쟁 몇 년 동안. 옛날 옛적에 검색 전쟁은 구글, MSN, 야후! 그 시절은 오래 전에 사라졌습니다. 오늘은 Google, Facebook 및 Microsoft Bing으로 이어집니다. 페이스 북이 시작했을 때
למעלה SEO ספרים שלום חברים! מציאת ספרים SEO כדאי באמת לא קל. העובדה היא כי מנועי החיפוש מתקדמי...
למעלה SEO ספרים שלום חברים! מציאת ספרים SEO כדאי באמת לא קל. העובדה היא כי מנועי החיפוש מתקדמים במהירות רבה, יותר ויותר אלגוריתמים חדשים החיפוש מופיעים. מה אתמול מותר לאתר להיכנס TOP, היום לא יכול לעבוד. בתנאים אלה, גם בעת פרסום ספר חדש, המידע המוצג בו אינו יכול להיות רלוונטי לחלוטין. באינטרנט ישנם שני ספרים גדולים על אופטימיזציה למנועי חיפוש, אשר מתעדכנים כל הזמן מעודכן. שניהם חופשיים
SEO სერვისები ლაჰორ პაკისტანში საუკეთესო პრაქტიკის თქვენი საიტი SEO არის წერტილი, რომელიც თქვენ გეგმავთ და...
SEO სერვისები ლაჰორ პაკისტანში საუკეთესო პრაქტიკის თქვენი საიტი SEO არის წერტილი, რომელიც თქვენ გეგმავთ და გააუმჯობესოს თქვენი საიტი, თქვენი საიტი განახლება ყველა SEO კუთხე მაგალითად ნივთიერება, სურათები და კოდი უნდა იყოს SEO გამარტივებაში. საუკეთესო დრო, რომ დაიწყოს თქვენი საიტი SEO არის წერტილი, რომელიც თქვენს საიტზე ცოტა ხნის წინ გამოქვეყნდა ახალი ნივთიერება და სურათები, გამოყენებით ამ სასწავლო SEO მომსახურება კომპანია (პირველი იდეა ვებ) პაკისტანში შეიძლება ნიშნები გაუმჯობესების პოზიციონირება.
याहू सेवाओं में एसईओ सेवा आपकी साइट एसईओ के लिए सबसे अच्छा अभ्यास वह बिंदु है जिस पर आप अपनी साइट की योजना...
याहू सेवाओं में एसईओ सेवा आपकी साइट एसईओ के लिए सबसे अच्छा अभ्यास वह बिंदु है जिस पर आप अपनी साइट की योजना और सुधार करेंगे, अपनी साइट को सभी एसईओ कोणों जैसे कि पदार्थ, चित्र और कोड को एसईओ स्ट्रीमलाइन से ताज़ा करें। आपकी साइट का एसईओ शुरू करने का सबसे अच्छा समय वह बिंदु है जिस पर हाल ही में आपकी साइट को नए पदार्थों और चित्रों के साथ प्रकाशित किया गया है, पाकिस्तान में इस प्रशिक्षण एसईओ सेवा कंपनी (पहला विचार वेब) का उपयोग करके सुधार स्थिति के संकेत मिल सकते हैं। हम पाकिस्तान में सबसे
Чим відрізняється просування Гугла від просування Яндекса?
У чому особливості кожної з пошукової системи?
В першу чергу, необхідно дати розшифровку поняття - Seo?
На яку ж пошукову систему в даному випадку посилатися оптимізаторів, щоб домогтися успіху в просуванні ресурсів ?
SEO 왕인가?
?�색 마케팅 및 소셜 마케팅이 수렴하고 있습니까?
SEO 왕인가?
?�색 마케팅 및 소셜 마케팅이 수렴하고 있습니까?
?신은 페이스 북이 어떻게 더 많은 검색 엔진과 같이되기 위해 노력하고 있는지, 그리고 Google 더 많은 사회가 되려고 노력하고 있습니까?