Інструменти трейд-маркетингу. Стратегія трейд-маркетингу.

  1. Вступ.
  2. Стратегії трейд-маркетингу.
  3. Основні інструменти трейд-маркетингу.
  4. мотивація продавців .
  5. Робота з торговими посередниками.
  6. Організація виставок і презентацій продуктів.
  7. Організація семінарів та тренінгів для торгових посередників.
  8. Використання POS матеріалів.
  9. Мотивація кінцевого покупця.
  10. Ділові зустрічі та конференції.
  11. Використання Indoor реклами.
  12. Використання ефективної рекламної компанії.
  13. Висновок.

Інструменти   трейд-маркетингу   дозволяють істотно збільшити збут і продажу Інструменти трейд-маркетингу дозволяють істотно збільшити збут і продажу. У цій статті продовжимо розмову про трейд-маркетинг, про його стратегіях і використовуваних їм інструментах. Актуальні і вчасно проведені стратегії торгового маркетингу здатні звернути увагу цільової аудиторії на тільки що з'явився, новий, маловідомий продукт, зробити його затребуваним і популярним. Головне, знайти потрібні інструменти трейд-маркетингу і правильно їх використовувати в стратегії просування продукту.

Вступ.

В умовах сучасного ринку з його надвисокої конкуренцією практично у всіх нішах, будь-який виробник, який прагне успішно працювати (а який бізнес не хоче успішно працювати?), Повинен безумовно, орієнтуватися на якість і актуальність продукції, що випускається. Без якісної продукції будь-якої бізнес приречений на провал.

Але не тільки на якість продукції, що випускається, і її своєчасної доставки споживачеві необхідно піклуватися бізнесу. Дуже важливе значення на сучасному ринку набувають методи просування продуктів, їх впізнаваність. Саме ці завдання і вирішує трейд-маркетинг. Тому стратегія і інструменти трейд-маркетингу набувають останнім часом все більшої актуальності.

Правильно підібрана стратегія та інструменти трейд-маркетингу має таке ж значення для успішного продажу продукції, як і його якість.

Стратегії трейд-маркетингу.

Стратегії трейд-маркетингу найчастіше є частиною загальної маркетингової стратегії бізнесу і покликані її вдало доповнювати. І спрямовані, перш за все, на отримання максимальних економічних результатів - підвищення обсягів продажів і прибутковості бізнесу). При цьому самі стратегії повинні бути максимально економічні, застосовуючи для досягнення цілей обмежені фінансові ресурси.

Функціонально стратегії трейд-маркетингу можуть мати кілька основних напрямків.

1) Стратегії взаємодії з усіма представниками товаропровідна ланцюга. Головна мета цих стратегій - налагодити і забезпечити надійну роботу всіх ланок товаропровідної ланцюга від виробника до кінцевого споживача.

2) Стратегії співробітництва зі споживачем, з цільовою аудиторією. Є важливою складовою торгового маркетингу. Включають в себе розробку різних акцій, лотерей, аукціонів, систем знижок і т.д.

3) Стратегії мерчендайзингу. Основу їх становить розробка рекомендацій за поданням продуктів на кожному етапі реалізації. Практичне значення даних стратегій полягає в грамотному складанні оптимального асортименту продуктів з урахуванням їх індивідуальних якостей. Ці стратегії дозволяють правильно вибрати місце продукту в торговій точці і сформувати мінімально необхідні запаси продуктів.

Практично, стратегії трейд-маркетингу повинні передбачати в своїх діях:

- аналіз ситуації на ринку або в його сегменті;

- прагнути передбачати нові, нестандартні рішення просування продукту;

- аналізувати і вдосконалювати роботу всієї товаропровідної ланцюга;

- прагнення забезпечувати лідируюче положення своїх продуктів на ринку;

- контролювати і передбачати дії конкурентів;

- контроль і перевірку виконуваності стратегії на всіх етапах її реалізації.

Стратегія трейд-маркетингу вважається правильною тільки в тому випадку, коли застосування всіх її складових, призводить до реального зростання обсягів продажів і збільшення прибутку.

Основні інструменти трейд-маркетингу.

Інструментарій торгового маркетингу дуже широкий. Постійно з'являються все нові і нові інструменти трейд-маркетингу. Пов'язано це, перш за все, з постійною появою нових технічних можливостей. Ми ж розглянемо кілька найбільш поширених інструментів трейд-маркетингу, грунтовно перевірених практикою.

мотивація продавців .

Найчастіше виробник не має можливості спілкуватися з представниками своєї цільової аудиторії безпосередньо, а робить це виключно через посередників або продавців. І помітну роль в успішних продажах має стимулювання продавців. Метод стимулювання продавців заснований на їх мотивації за допомогою бонусів, подарунків, премій, винагород за виконання поставленого плану продажів, які допомагають підвищити продажі або вивести новий товар на ринок.

Робота з торговими посередниками.

Полягає в матеріальному стимулюванні учасників посередницької товаропровідної ланцюга. Стимулювання зазвичай проводиться постачальником продуктів і організовується у формі різних акцій, які спрямовані на збільшення обсягу закупівель. Наприклад, зниженням закупівельної ціни, при придбанні певної кількості продукту, або надання продукту безкоштовно, при придбанні певної кількості продукту (наприклад 10 + 1) і т.д.

Акції можуть бути постійні, одноразові (наприклад, при купівлі великої партії товару), індивідуальні (можуть заохочуватися окремі посередники), сезонні і, навіть особисті, засновані на особистих взаєминах постачальника зі споживачем.

Торгові посередники можуть заохочуватися і при виконанні ними окремих завдань, наприклад при виставленні нового продукту в потрібних кількостях місць збуту або при виконанні умов з викладення продукту в місцях збуту.

Організація виставок і презентацій продуктів.

Здається, описувати тут особливо нічого. Звичайно, організувати виставку одному малому бізнесу не під силу. Але брати участь в тематичних виставках, або організувати виставку силами кількох малих бізнесів, цілком можливо.

Організація семінарів та тренінгів для торгових посередників.

Навчання торгових посередників і безпосередніх учасників процесу збуту продуктів дуже важливо. Навчений персонал продає в рази більше і, крім того, істотно підвищує лояльність клієнтів торгової марки.

Використання POS матеріалів.

POS-матеріали (POS materials, POS - point of sales - місце продажу) - це матеріали супутні оформлення місць продажів. Наприклад проспекти, цінники, светоінформаціонние пристрої, рекламні щити, що сприяють просуванню продукту в місцях продажів. До POS-матеріалів можна віднести і сувеніри з логотипами, що сприяють просуванню продукту або торгової марки - брелоки, календарі, листівки, ручки і. т.д. POS-матеріали інформують покупця та призначена тільки для залучення його уваги.

Мотивація кінцевого покупця.

Інструментів і методів заохочень кінцевого споживача безліч, наприклад, подарунків при покупці, розіграші призів, додаткові купони і т.д. Питання це настільки широкий, що для його освітлення необхідно написати окрему статтю.

Ділові зустрічі та конференції.

Періодичні зустрічі представників постачальника і найважливіших торгових посередників, на яких підбиваються підсумки, обговорюються подальші перспективи співпраці, виявляються проблеми і обговорюються шляхи їх вирішення. Такі заходи зазвичай властиві великому бізнесу. Але і в малому бізнесі, при наявності декількох учасників товаропровідної ланцюга, буває корисно періодично зустрічатися і разом вирішувати виникаючі питання.

Використання Indoor реклами.

Indoor реклама - це реклама, розміщена в приміщенні. Зазвичай розміщується в місцях з великою прохідністю - торгових центрах, розважальних центрах, супермаркетах, в аеропортах і т.д. Часто розміщується безпосередньо в місцях продажів і сприяє збільшенню продажів продукту.

Використання ефективної рекламної компанії.

Для того, щоб з продуктом познайомилося якомога більше потенційних споживачів, крім внутрішньої реклами, необхідно раціональне використання всіх доступних видів і методів реклами, щоб вона, при мінімальних фінансових витратах, сприяла збільшенню клієнтської бази. Це можуть бути традиційні види реклами - друк, радіо, рекламні щити, інтернет і т.д.

Висновок.

У цій статті наведені основні стратегії та інструменти, за допомогою яких необхідно вирішувати важливі завдання, покладені на трейд маркетинг. І перш за все вирішувати головне завдання трейд маркетингу - управляти збутом продуктів і постійно вдосконалювати торгово-технологічні процеси, для підвищення обсягу продажів.

Рішення про використання тих чи інших інструментів трейд-маркетингу приймається для себе кожним конкретним бізнесом. Застосування кожного з інструментів визначається в першу чергу особливостями конкретної ситуації і можливостями бізнесу. Дуже важливо визначити для себе саме ті стратегії та інструменти, які при мінімальних витратах принесуть бажаний результат.

Похожие

... вання сайту дуже впливає на місце веб-сайту в пошуковій видачі. Стратегію просування сайту підбирают...
... вання сайту дуже впливає на місце веб-сайту в пошуковій видачі. Стратегію просування сайту підбирають виходячи з безлічі параметрів, включаючи тип сайту клієнта. Може йтися про корпоративному сайті, інтернет-магазині, соціальної мережі, веб-порталі та т.п .. У кожного з типів сайту є свої завдання і шляхи просування. З огляду на тип веб-сайту в веб-студії Seo Solution готові запропонувати кілька варіантів просування. Seo Solution - це команда професіоналів з Харкова, кожен співробітник
... зацікавлені в тому, щоб стати покупцями. Але і цю ситуацію можна переломити, якщо залучати аудиторію, вик...
... зацікавлені в тому, щоб стати покупцями. Але і цю ситуацію можна переломити, якщо залучати аудиторію, використовуючи непоісковой трафік. Наприклад, це можуть бути кліки з Facebook. Застосування цього підходу на практиці дозволило отримати непоганий результат в лічені місяці. І це за умови, що робота велася з
Шукаєте компанію Майамі, яка є прозорою, чесною, авторитетною і відомою для досягнення чудових результатів? Якщ...
Шукаєте компанію Майамі, яка є прозорою, чесною, авторитетною і відомою для досягнення чудових результатів? Якщо так, то WebFindYou - ваша відповідь. Чи це ваша перша спроба SEO або у вас вже є поганий досвід з іншими компаніями SEO бути будьте впевнені, що ви, нарешті, знайшли право компанії Майамі SEO для ваших потреб - запитайте будь-якого з наших клієнтів, і вони скажуть вам те ж саме.
Найкраще в місцевих SEO компаній Через інтенсивний рівень конкуренції, нелегко затьмарити вашу конкуренц...
Найкраще в місцевих SEO компаній Через інтенсивний рівень конкуренції, нелегко затьмарити вашу конкуренцію в області глобального Інтернету. Якщо ви хочете мати дуже хороший інтернет-бізнес, ви повинні використовувати найкращі методи пошукової оптимізації. Без належного SEO методи, ваш інтернет-сайт, безсумнівно, страждають. Для того, щоб ви почали отримувати рейтинги за ключовими словами, варто відзначити, що 91% клієнтів не натискають жодної сторінки за результатами пошуку.
... я 2017 р Які маркетингові інструменти ви використовуєте для просування своїх подій? А як щодо прис...
... я 2017 р Які маркетингові інструменти ви використовуєте для просування своїх подій? А як щодо присутності в соціальних мережах? Якщо вас там немає, то радимо виправитися! Якщо ваша аудиторія користується соцмережами, значить і ви неодмінно повинні бути там. В середньому сучасні інтернет-користувачі заходять перевірити свої профілі по 17 раз в день, за даними досліджень Protoplan. Безперечно, зараз соціальні мережі представляють величезну кількість сервісів і можливостей
... вання сайту в Інтернеті? В даний час є досить значна кількість способів, придатних для того, щ...
... вання сайту в Інтернеті? В даний час є досить значна кількість способів, придатних для того, щоб просувати сайти в Інтернеті. Найбільш затребуваними є такі способи, як: реклама (контекстна і медійна); просування і оптимізація, в тому числі контентне просування; PR статті; спам; розсилки. Але бажаний результат може бути досягнутий лише при комплексному використанні зазначених способів.
Найпростішим методом заробітку в інтернеті є заробіток на перегляд реклами: кліки, читання рекламних л...
Найпростішим методом заробітку в інтернеті є заробіток на перегляд реклами: кліки, читання рекламних листів, серфінг, автосерфінг, відвідування сайтів. Також у Вас є можливість збільшити свій дохід за рахунок перегляду відео в YouTube і підписки на канали. Вам будуть платити за лайки, репости, вступ до групи, відгуки та коментарі в соціальних мережах (ВКонтакте, Instagram, Однокласники, Twitter, Facebook та інші). Власники
На сьогоднішній день, майже всі ми маємо на увазі перше місце, де можна проконсультуватися або шукат...
На сьогоднішній день, майже всі ми маємо на увазі перше місце, де можна проконсультуватися або шукати, наприклад, google або yandex. Якщо у вас є веб-сайт, і ви
Ретро-ігри · Моди для ігор · Софт для ігор · оптимізації ігор · Смішні скріншоти Assassin's Cre...
Ретро-ігри · Моди для ігор · Софт для ігор · оптимізації ігор · Смішні скріншоти Assassin's Creed · BioShock
... яць Ми створимо для вас унікальний соціальний контент і опублікуємо його 6 днів на тиждень"> Ріве...
... яць Ми створимо для вас унікальний соціальний контент і опублікуємо його 6 днів на тиждень"> Рівень 1 Опис - $ 98 / місяць Ми створимо для вас унікальний соціальний контент і опублікуємо його 6 днів на тиждень! Ви можете вибрати з 3-х платформ для публікації щодня (Facebook, Twitter, Google+ і LinkedIn). Дописи дотримуються повністю зміненого календаря вмісту. Від статей, до залучення фотографій, переконливих рекламних матеріалів, провокації галузевих
... вського міського педагогічного університету спільно з Центром інформаційних технологій І-гра в пар...
... вського міського педагогічного університету спільно з Центром інформаційних технологій І-гра в партнерстві з компанією Begun , Першим російським сервісом контекстної реклами, запрошують на незабутній дводенний семінар SEO-марафон"> Інститут математики та інформатики Московського міського педагогічного університету спільно з Центром інформаційних технологій "І-гра" в партнерстві з компанією Begun , Першим російським
А який бізнес не хоче успішно працювати?
Шукаєте компанію Майамі, яка є прозорою, чесною, авторитетною і відомою для досягнення чудових результатів?
Які маркетингові інструменти ви використовуєте для просування своїх подій?
Які маркетингові інструменти ви використовуєте для просування своїх подій?
А як щодо присутності в соціальних мережах?
Вання сайту в Інтернеті?
Вання сайту в Інтернеті?