Легке керівництво SEO для аудиту вашого власного сайту без використання будь-яких інструментів

  1. Назва

Ніхто не любить аудит. Будь-який вид аудиту! І коли мова йде про аудит SEO, фахівці з цифрового маркетингу мають тенденцію до надкомплексування речей.

Правда полягає в тому, що більшість великогабаритних товарів, що впливають на ваш SEO, є речами, які ви можете легко переглядати самостійно, щоб побачити, де ви стоїте, і що вам потрібно зробити, щоб привести ваш сайт до номіналу. Вам потрібно знати метадані з вашого повідомлення, але вам не потрібно бути цифровим ніндзя / гуру / маг.

Ніхто не любить аудит

Ось 6 найважливіших факторів, на які слід звернути увагу в основному аудиті SEO.

Я сказав, що буде легко. Я не сказав, що це не буде трохи нудним! Так, ви повинні дивитися на ці речі для кожної сторінки, яку ви збираєтеся перевірити.

Назви сторінок, описи та URL-адреси відображаються в Google, Bing або інших сторінках результатів пошуку.

Назва

  1. Це від 40 до 70 символів?
  2. Чи є він інформативним (Чи адекватно він описує, що робить бізнес, чи зміст цієї сторінки)?
  3. Чи включає він ключові слова, за якими ви бажаєте займатися?

Опис

  1. Це між 120-155 символами?
  2. Чи є це інформативним?
  3. Чи включає він ключові слова, за якими ви бажаєте займатися?
  4. Чи інтригує шукач натиснути на результат пошуку?

URL

  1. Це HTTPs? HTTPs є кращим, ніж HTTP на всьому сайті.
  2. Чи є це інформативним?
  3. Чи всі символи в нижньому регістрі?
  4. Ви використовуєте дефіси замість підкреслення? Переважними є розгалуження.
  5. Чи вільний він від будь-яких нетрадиційних символів?
  6. Чи всі URL-адреси на сайті вільні від несумісних параметрів?

Ключові слова є початком. Але є більше, щоб якість змісту SEO, ніж попадання в потрібні ключові слова. Релевантність, послідовність і цінність для читача - це всі критичні елементи хорошого змісту SEO. Під час аудиту вмісту шукайте такі фактори якості:

  1. Чи існує послідовне використання ключових слів на сайті та в тегах?
  2. Чи є хороша щільність ключових слів?
  3. Чи існує як динамічний, так і статичний вміст?
  4. Чи є зміст відповідним для галузі / продукту / послуги?
  5. Чи є вміст гідним?
  6. Чи є вміст приводом для читача?
  7. Ви націлюєте певну кількість ключових слів і набік ключових слів?

Кількість унікального вмісту на вашому сайті також є фактором.

  1. Чи існує хороша кількість тексту на кожній сторінці?
  2. Чи є хороше співвідношення тексту до коду?
  3. Чи існує різноманітність показу вмісту?
  4. Ви використовуєте текст, PDF, відео, зображення, слайди тощо?

Ми переїжджаємо на більш технічну територію, але все тут досить просте, щоб заглянути в нього без будь-яких химерних інструментів.

  1. Чи правильно відображені сторінки, публікації та властивості?
  2. Чи є чиста і актуальна карта сайту?
  3. Чи існує на місці відповідний підхід до взаємозв'язку? (тобто посилання на інші сторінки та публікації на вашому сайті.)
  4. Чи правильно ви використовуєте файл robots.txt? Найкращий спосіб перевірити - це ввести www.yourdomain.com/robots.txt в адресний рядок. Цей файл покаже вам, якщо ви випадково деіндексируете свій сайт.
  5. Чи не містить сайт пошкоджених посилань? Непрацюючі посилання є ознакою того, що ваш сайт може потребувати технічної оптимізації.
  1. Чи кожна сторінка швидко завантажується? Щоб перевірити, чи щось уповільнює ваш сайт, спробуйте Тест Google Insight.
  2. Чи не містить сайт пошкоджених посилань?
  3. Чи правильно завантажується все на сайті? (зображення, відео, форми, меню тощо)
  4. Чи є сайт мобільним дружнім? Щоб перевірити, спробуйте спробувати тест Google для мобільних пристроїв: https://search.google.com/search-console/mobile-friendly

Нарешті, але не в останню чергу, переконайтеся, що ваш сайт простий у використанні.

  1. Чи зручно орієнтуватися на сайті?
  2. Чи існує відповідний внутрішній зв'язок?
  3. Чи є заклик до дії та / або чітке повідомлення на сайті?
  4. Чи можуть відвідувачі легко і швидко зрозуміти, про що ваш бізнес?
  5. Чи є у вас найважливіші елементи на вашому сайті вище рази?

Вам не обов'язково потрібен спеціаліст або набір про-інструментів для аудиту вашого сайту. Все, що вам потрібно, це увага до деталей, трохи часу і знання, де шукати. Час, коли ви інвестуєте в свій аудит, і будь-які оптимізації, засновані на ваших висновках, окупляться, великий час. Якщо ви маєте намір взяти речі на наступний рівень, то розглянути питання про наймання SEO експерта.

Якщо ви шукаєте більше консультацій щодо того, як перевірити ваш сайт, не забудьте звернутися до нього :)

Електронна пошта: [email protected]

Twitter: @tarekriman

Похожие

תוכן ניתן לשתף הוא המלך החדש SEO תוכן ניתן לשתף הוא המלך החדש SEO חיפוש שיווק ושיווק חברתי הם מת...
תוכן ניתן לשתף הוא המלך החדש SEO תוכן ניתן לשתף הוא המלך החדש SEO חיפוש שיווק ושיווק חברתי הם מתכנסים האם שמת לב איך פייסבוק מנסה להפוך יותר מנוע חיפוש כמו ו Google מנסה להיות חברתי יותר?
可共享的内容是新的SEO王 搜索营销和社交营销正在融合 您是否注意到Facebook正试图变得更像搜索引擎 谷歌 试图变得更加社交? 我一直在密切关注 搜索引擎大战 多年来。 曾几何时,搜索大战由Google,MSN和Yahoo!组成。 那些日子已经一去不...
可共享的内容是新的SEO王 搜索营销和社交营销正在融合 您是否注意到Facebook正试图变得更像搜索引擎 谷歌 试图变得更加社交? 我一直在密切关注 搜索引擎大战 多年来。 曾几何时,搜索大战由Google,MSN和Yahoo!组成。 那些日子已经一去不回。 今天,它归结为谷歌,Facebook和微软Bing。 当Facebook推出他们的
এসইও ভিডিও কোর্স। বিনামূল্যে এসই প্রশিক্ষণ, সার্চ ইঞ্জিন SEO অপ্টিমাইজেশান, ওয়েবসাইট প্রচার এবং প্রচার। বিনামূল্যে...
এসইও ভিডিও কোর্স। বিনামূল্যে এসই প্রশিক্ষণ, সার্চ ইঞ্জিন SEO অপ্টিমাইজেশান, ওয়েবসাইট প্রচার এবং প্রচার। বিনামূল্যে
ვიდეო კურსები SEO- ზე. უფასო SEO ტრენინგი, საძიებო სისტემა SEO ოპტიმიზაცია, ნახვა ხელშეწყობა და ...
ვიდეო კურსები SEO- ზე. უფასო SEO ტრენინგი, საძიებო სისტემა SEO ოპტიმიზაცია, ნახვა ხელშეწყობა და ხელშეწყობა.
याहू सेवाओं में एसईओ सेवा आपकी साइट एसईओ के लिए सबसे अच्छा अभ्यास वह बिंदु है जिस पर आप अपनी साइट की योजना...
याहू सेवाओं में एसईओ सेवा आपकी साइट एसईओ के लिए सबसे अच्छा अभ्यास वह बिंदु है जिस पर आप अपनी साइट की योजना और सुधार करेंगे, अपनी साइट को सभी एसईओ कोणों जैसे कि पदार्थ, चित्र और कोड को एसईओ स्ट्रीमलाइन से ताज़ा करें। आपकी साइट का एसईओ शुरू करने का सबसे अच्छा समय वह बिंदु है जिस पर हाल ही में आपकी साइट को नए पदार्थों और चित्रों के साथ प्रकाशित किया गया है, पाकिस्तान में इस प्रशिक्षण एसईओ सेवा कंपनी (पहला विचार वेब) का उपयोग करके सुधार स्थिति के संकेत मिल सकते हैं। हम पाकिस्तान में सबसे
关于SEO的视频课程。 免费的seo培训,搜索引擎seo优化,网站推广和推广。 要免费获得下载链接。
关于SEO的视频课程。 免费的seo培训,搜索引擎seo优化,网站推广和推广。 要免费获得下载链接。
在拉合尔巴基斯坦的SEO服务 最佳实践为您的网站搜索引擎优化是您计划和改善您的网站,使您的网站从所有SEO角度刷新,例如物质,图片和代码是SEO精简的点。 开始您的网站搜索引擎优化的最佳时间是您的网站最近发布的新物质和图片的点,利用此培训巴基斯坦的SEO服务公司(第一个想法网站)可以获得改善定位的迹象。 我们在巴基斯坦提供最好的SEO套餐。 然而,巴基斯坦拉合尔的SEO服务公司有能力通过应用SEO专家安装方法来增强他...
在拉合尔巴基斯坦的SEO服务 最佳实践为您的网站搜索引擎优化是您计划和改善您的网站,使您的网站从所有SEO角度刷新,例如物质,图片和代码是SEO精简的点。 开始您的网站搜索引擎优化的最佳时间是您的网站最近发布的新物质和图片的点,利用此培训巴基斯坦的SEO服务公司(第一个想法网站)可以获得改善定位的迹象。 我们在巴基斯坦提供最好的SEO套餐。 然而,巴基斯坦拉合尔的SEO服务公司有能力通过应用SEO专家安装方法来增强他们的网站内容,元数据,图像,URL等,从而在搜索引擎优化中获得当前的计划网站。 然而,独特的组织试图让他们的网站在谷歌定位,但他们所有的帐户非真实的关于他们的网站实质和口碑厚度和重定向比例。 他们只需要他们的网站完成所有内容,除非他们不修改他们在网站上使用的物质。 他们通过现金进行现场规划和升级,但是,当花在内容上的时间让他们感到困惑时。 后来,当他们的网站受到Google的影响时,这种不满变成了他们的困扰。 无论如何,我只是为了正念目的而组织这个。 第一个想法网站开发,域名注册和托管公司提供最好的和
הדרכות וידאו ב SEO אופטימיזציה וידאו קורסים על SEO. אימון
הדרכות וידאו ב SEO אופטימיזציה וידאו קורסים על SEO. אימון
SEO სერვისები ლაჰორ პაკისტანში საუკეთესო პრაქტიკის თქვენი საიტი SEO არის წერტილი, რომელიც თქვენ გეგმავთ და...
SEO სერვისები ლაჰორ პაკისტანში საუკეთესო პრაქტიკის თქვენი საიტი SEO არის წერტილი, რომელიც თქვენ გეგმავთ და გააუმჯობესოს თქვენი საიტი, თქვენი საიტი განახლება ყველა SEO კუთხე მაგალითად ნივთიერება, სურათები და კოდი უნდა იყოს SEO გამარტივებაში. საუკეთესო დრო, რომ დაიწყოს თქვენი საიტი SEO არის წერტილი, რომელიც თქვენს საიტზე ცოტა ხნის წინ გამოქვეყნდა ახალი ნივთიერება და სურათები, გამოყენებით ამ სასწავლო SEO მომსახურება კომპანია (პირველი იდეა ვებ) პაკისტანში შეიძლება ნიშნები გაუმჯობესების პოზიციონირება.
Το περιεχόμενο που είναι κοινόχρηστο είναι ο νέος βασιλιάς SEO Το μάρκετινγκ αναζήτησης και το κοινωνικό μ...
Το περιεχόμενο που είναι κοινόχρηστο είναι ο νέος βασιλιάς SEO Το μάρκετινγκ αναζήτησης και το κοινωνικό μάρκετινγκ συγκλίνουν Έχετε παρατηρήσει πώς το Facebook προσπαθεί να γίνει περισσότερο μηχανή αναζήτησης και όπως Google προσπαθεί να γίνει πιο κοινωνική; Έχω παρακολουθήσει στενά το πόλεμοι μηχανών
공유 할 수있는 콘텐츠는 새로운 SEO 왕인가? 검색 마케팅 및 소셜 마케팅이 수렴하고 있습니까? 당신은 페이스 북이 어떻게 더 많은 검색 엔진과 같이되기 위해 노력하고 있는...
공유 할 수있는 콘텐츠는 새로운 SEO 왕인가? 검색 마케팅 및 소셜 마케팅이 수렴하고 있습니까? 당신은 페이스 북이 어떻게 더 많은 검색 엔진과 같이되기 위해 노력하고 있는지, 그리고 Google 더 많은 사회가 되려고 노력하고 있습니까? 나는 계속해서 검색 엔진 전쟁 몇 년 동안. 옛날 옛적에 검색 전쟁은 구글, MSN, 야후! 그 시절은 오래 전에 사라졌습니다. 오늘은 Google, Facebook 및 Microsoft Bing으로 이어집니다. 페이스 북이 시작했을 때
Чи є він інформативним (Чи адекватно він описує, що робить бізнес, чи зміст цієї сторінки)?
Чи включає він ключові слова, за якими ви бажаєте займатися?
Чи є це інформативним?
Чи включає він ключові слова, за якими ви бажаєте займатися?
Чи інтригує шукач натиснути на результат пошуку?
Чи є це інформативним?
Чи всі символи в нижньому регістрі?
Ви використовуєте дефіси замість підкреслення?
Чи вільний він від будь-яких нетрадиційних символів?
Чи всі URL-адреси на сайті вільні від несумісних параметрів?