Відстеження дзвінків і локальні SEO

  1. Темна точка перетворення
  2. Швидко вперед на один рік
  3. Доказ того, що все буде добре
  4. Оптометрист
  5. Страхове агентство
  6. Стоматолог
  7. Електрик
  8. Як ми це зробили
  9. Перенесення проти DNI
  10. Поради щодо використання DNI
  11. Відстежуйте результати себе
  12. Висновок

Результати

Результати. Це все питання маркетингу. Ви можете зробити багато цікавих речей для ваших клієнтів, але якщо ви не можете показати їх результати, вони будуть рухатися далі.

Це проблема, з якою ми стикалися близько року тому, коли наше місцеве агентство з SEO почало серйозно замислюватися про відстеження викликів. Як ми могли б показати нашим клієнтам - які були в основному малі, незалежні страхові агентства в той час - що SEO варто інвестиції?

Ми знали, що це так. Ми могли бачити тенденцію до зростання в їх органічному трафіку та онлайн-запитах про цитати. Але цифри були низькими, як це було у випадку з багатьма невеликими, цегляно-мінометними компаніями в Інтернеті, і ми не думали, що ці конкретні показники розповідають всю історію.

Особа, яка зацікавлена ​​в роботі з місцевим, незалежним агентством замість загальнонаціональної компанії, як, наприклад, по всій країні, швидше за все, скоріше підніме телефон, ніж заповнить форму на веб-сайті. Вони шукають цей особистий контакт.

Це була наша гіпотеза, і нам потрібен був спосіб перевірити її.

Темна точка перетворення

Будь-який хороший веб-сайт для місцевого бізнесу матиме телефонний номер компанії, який відображатиметься на кожній сторінці сайту. Ви хочете, щоб люди все-таки викликали клієнта.

Але це означає, що принаймні одна точка переходу на кожній сторінці, яку ми не стежимо - темна точка перетворення.

Ми не могли дозволити цьому стояти! Таким чином, ми почали робити деякі дослідження з використання відстеження викликів в контексті локальної SEO. І дозвольте мені сказати вам, що це був тонкий вибір. Більшість речей було написано людьми, які займалися відстеженням дзвінків. І проти, здавалося, в основному засновані на страху, а не на фактичних експериментах.

Ми, однак, знайшли пару заохочувальних посад, які допомогли нам на ранніх стадіях. Особливо цей від асоціації маркетингу пошукових систем Міннесоти. Деякі місцеві оптимізатори використовували відстеження викликів, то чому б і не нам?

Деякі місцеві оптимізатори використовували відстеження викликів, то чому б і не нам

Швидко вперед на один рік

Ми залишимо сподівання романістам - це спрацювало. Немає проблем з послідовністю NAP. Ніякого падіння рейтингу. Відсутність органічного трафіку.

Спочатку ми почали повільно, працюючи лише з декількома бажаючими учасниками і відстежуючи результати зі збільшувальним склом.

Як тільки ми були впевнені, що наша техніка звучить, ми почали додавати її до нових сайтів, поки відстеження викликів не стало стандартною функцією наших пропозицій.

Наше агентство тепер має більше сотні місцевих клієнтів SEO, які успішно використовують відстеження дзвінків на своєму сайті, і єдине, що змінилося, тепер вони можуть виміряти всі точки конверсії на своїх веб-сайтах.

Але не вірте нашому слову. Подивіться на цифри!

Доказ того, що все буде добре

Одна з речей, яка нас найбільше турбувала на ранніх етапах дослідження, - це відсутність доказів на підтримку відстеження викликів. Жодна з статей, які ми знайшли на підтримку відстеження викликів, не мала жодних цифр для резервування своїх претензій.

Тому, перш ніж показувати, як ми використовуємо відстеження викликів, ми вважали, що ми спробуємо обґрунтувати наші претензії кількома показниками з чотирьох різних галузей.

Звичайно, у вас немає підстав повністю вірити нам. Наскільки ви знаєте, ми просто вибираємо результати, щоб довести свою точку зору. (Ми не є, але ми розуміємо страх.)

Просто знайте це - ми не зацікавлені в індустрії відстеження викликів. Якщо він почав завдати шкоди нашим локальним клієнтам SEO завтра, ми б відмовилися від відстеження викликів, як гаряча картопля. Наша мета - дати вам достатньо впевненості, щоб спробувати її для себе або для клієнта. Візьміть це за те, що це варто.

Під час збирання даних для цієї публікації ми обмежилися нашими варіантами, розробивши три вимоги:

Відстеження дзвінків повинно було працювати на сайті протягом принаймні одного року.

Нам потрібно було щонайменше один рік історичних даних перед відстеженням викликів для порівняння.

Кожен приклад повинен бути з іншої галузі.

З цими вимогами ми не могли вибирати приклади, тому що у нас було лише кілька клієнтів, які отримали кваліфікацію! Ось чому деякі з результатів є приголомшливими, а інші просто пристойними.

Ми закінчилися з чотирма різними видами клієнтів: страхове агентство, окуліст, стоматолог і електрик.

Ось що ми знайшли--

Оптометрист

  • Дата початку: 1 липня 2015 року
  • Дані виклику: загалом 1,441 дзвінків, 1,165 від органічних
  • Органічний трафік: на 155% більше, ніж у попередньому році
  • Moz Місцевий рахунок: 97% точність по всьому Інтернету

Дата початку: 1 липня 2015 року   Дані виклику: загалом 1,441 дзвінків, 1,165 від органічних   Органічний трафік: на 155% більше, ніж у попередньому році   Moz Місцевий рахунок: 97% точність по всьому Інтернету

Страхове агентство

  • Дата початку: 30 вересня 2015 року
  • Дані виклику: загалом 304 дзвінки, 219 від органічних
  • Органічний трафік: 7% збільшення порівняно з попереднім роком
  • Moz Місцева оцінка: 100% точність по всьому Інтернету

Дата початку: 30 вересня 2015 року   Дані виклику: загалом 304 дзвінки, 219 від органічних   Органічний трафік: 7% збільшення порівняно з попереднім роком   Moz Місцева оцінка: 100% точність по всьому Інтернету

Стоматолог

  • Дата початку: 28 вересня 2015 року
  • Дані виклику: загалом 797 дзвінків, 539 від органічних
  • Органічний трафік: на 18% більше, ніж у попередньому році
  • Moz Місцева оцінка: 92% точність у мережі

Дата початку: 28 вересня 2015 року   Дані виклику: загалом 797 дзвінків, 539 від органічних   Органічний трафік: на 18% більше, ніж у попередньому році   Moz Місцева оцінка: 92% точність у мережі

Електрик

  • Дата початку : 2 вересня 2015 року
  • Дані дзвінка: 550 викликів загалом, 323 від органічних
  • Органічний трафік: на 61% більше, ніж у попередньому році
  • Moz Місцевий рахунок: 99% точність по всьому Інтернету

Дата початку : 2 вересня 2015 року   Дані дзвінка: 550 викликів загалом, 323 від органічних   Органічний трафік: на 61% більше, ніж у попередньому році   Moz Місцевий рахунок: 99% точність по всьому Інтернету

Подивитися? Всі вони прекрасні. Окуліст і електрик, зокрема, чудово справляються! Але головне, жоден з цих підприємств не втратив трафік внаслідок відстеження дзвінків.

Натомість їхній органічний трафік продовжував зростати, і тепер вони мають іншу точку конверсії на своєму веб-сайті для оцінки успіху. Крім того, вони можуть відстежувати джерела дзвінків, слухати записи і навіть приймати кадрові рішення на основі щоденного та щотижневого обсягу дзвінків.

Звучить як щось, що варто спробувати, чи не так?

Як ми це зробили

Коли справа доходить до місцевих SEO, є, безумовно, неправильний спосіб зробити відстеження викликів, і він має все, що пов'язано з NAP узгодженості. Ми не будемо надто детально розповідати про послідовність NAP, тому що там багато матеріалу для читання. Але в основному, якщо номер телефону на вашому веб-сайті не відповідає номеру телефону на вашому місцевому посиланні, у вас виникнуть певні проблеми.

Існує два способи уникнути цієї проблеми:

  1. "Перенесення" номера
  2. Вставка динамічного числа (DNI)

Перенесення проти DNI

У двох словах, перенесення означає прийняття офіційного номера телефону та перетворення його у номер для відстеження. Це найбезпечніший спосіб використовувати відстеження викликів, тому що номер телефону - той, що знаходиться на веб-сайті компанії, і на місцевих цитатах - перетворюється на номер для відстеження.

Недоліком є ​​те, що ви повинні встановити новий номер у телефонній компанії, де ви можете перенаправляти виклики на номер для відстеження. Плюс, тому що це число є скрізь - включаючи друковані оголошення, радіо-місця, місцеві цитати, тощо.

Ми вирішили замість цього підійти до другого підходу: вбудовування динамічного числа (DNI). DNI використовує Javascript, щоб динамічно поміняти номер телефону, показаний на веб-сайті. Номер для відстеження фактично не закодований на сайті в будь-якому місці.

Є більше можливостей для помилок з DNI, але якщо ви зробите це правильно, отримані дані набагато більш дієві з точки зору пошукового маркетингу. І незважаючи на переважаючі побоювання, це не має жодного негативного впливу на послідовність НПД в нашому досвіді.

Вибір за вами, але наше перевагу - DNI.

Поради щодо використання DNI

Будь-яка гарна програма відстеження викликів проведе вас через етапи реалізації DNI на вашому сайті. Але крім цього, тут є декілька порад для цього:

  • Ніколи не кодуйте номер для відстеження на веб-сайті. Це дозволить Google не індексувати його. Більше 100 пошукових запитів "site:" підтверджують це.
  • Не використовуйте номер для відстеження будь-яких місцевих цитат. Використання номерів для відстеження на місцевих цитатах знищить послідовність NAP, особливо якщо ви коли-небудь вирішите його вимкнути. Ви можете налаштувати інший номер для відстеження викликів, щоб відстежувати маркетингові кампанії PPC і офлайн, але ніколи не використовуйте місцеві цитати.
  • Позначте НПД структурованими даними. Схеми для місцевого бізнесу офіційно визнані всіма основними пошуковими системами. Використовуючи Telephone itemprop, ви можете повідомити пошуковим системам: "Це мій офіційний номер телефону".
  • Зберігайте офіційний номер телефону в нижньому колонтитулі. Ми отримали цю пораду від цієї статті Міжнародною асоціацією пошуку. Ми не переконані, що це на 100% необхідно, тому що, коли ми почали нашу програму відстеження викликів, у нас не було можливості зробити це і не помітили жодних негативних наслідків. Незважаючи на це, ми зараз показуємо реальний бізнес-номер клієнта в нижньому колонтитулі як резервну копію.

Якщо ви будете дотримуватися цих порад, ваші рейтинги і трафік будуть дуже добре. Але не зупиняйтеся на цьому.

Відстежуйте результати себе

Немає абсолютно ніяких причин стрибати, перш ніж дивитися. Запустіть власний тест з парою бажаючих учасників побачити, чи відстеження дзвінків працює для вас. Ось кілька речей, які потрібно виміряти:

  • Органічний трафік. Звичайно, найважливішим місцем для аналізу є аналітика. В ідеалі виберіть тестовий предмет з даними на пару років, щоб порівняти яблука з яблуками. Створіть анотацію, щоб показати день, коли ви увімкнули відстеження викликів, і перевіряйте щотижня, щоб визначити, як трафік виглядає в порівнянні з минулим роком.
  • Рейтинг. Інша справа, на яку слід звернути увагу - ваш трекер ранжування. Це не найнадійніший показник, але він може допомогти виявити раптові, різкі зрушення в рейтингу. Обов'язково запустіть новий звіт перед тим, як увімкнути функцію відстеження викликів, щоб мати базову лінію.
  • Оцінка узгодженості. Оскільки послідовність NAP викликає велике занепокоєння, скористайтеся надійним інструментом для вимірювання узгодженості ваших цитат у основних місцевих списках. Безкоштовний Moz Local Інструмент перевірки списку робить тверду роботу.
  • "Site:" пошук. Останнє, що ми хочемо, щоб Google індексував номер для відстеження. Заохочуйте свої страхи, виконуючи звичайні "сайти": шукає номери відстеження. Приклад: "сайт: fakeurl.com 123-456-7890".

Висновок

Ми взяли розрахункову азартну гру, коли ми вперше почали реалізовувати відстеження викликів для наших клієнтів. Але це розплатилося дуже красиво.

Наші клієнти щасливіші, тому що вони мають інший КПІ для вимірювання успіху та більше даних для керування стратегічними бізнес-рішеннями. Ми щасливіші, тому що у нас є додатковий спосіб довести свою цінність до клієнтів. Це безпрограшний варіант.

Вся суть цієї статті полягає не в тому, щоб остаточно довести, що відстеження викликів є безпечним для місцевих SEO. Навпаки, наша мета полягає в тому, щоб надати іншим місцевим оптимізаторам та власникам довіри до того, щоб дати йому постріл.

Якщо ви думаєте про спробу відстеження викликів вперше, зробіть це правильно, відстежуйте результати і отримайте переваги. Ми впевнені.

Ми впевнені

Похожие

可共享的内容是新的SEO王 搜索营销和社交营销正在融合 您是否注意到Facebook正试图变得更像搜索引擎 谷歌 试图变得更加社交? 我一直在密切关注 搜索引擎大战 多年来。 曾几何时,搜索大战由Google,MSN和Yahoo!组成。 那些日子已经一去不...
可共享的内容是新的SEO王 搜索营销和社交营销正在融合 您是否注意到Facebook正试图变得更像搜索引擎 谷歌 试图变得更加社交? 我一直在密切关注 搜索引擎大战 多年来。 曾几何时,搜索大战由Google,MSN和Yahoo!组成。 那些日子已经一去不回。 今天,它归结为谷歌,Facebook和微软Bing。 当Facebook推出他们的
在拉合尔巴基斯坦的SEO服务 最佳实践为您的网站搜索引擎优化是您计划和改善您的网站,使您的网站从所有SEO角度刷新,例如物质,图片和代码是SEO精简的点。 开始您的网站搜索引擎优化的最佳时间是您的网站最近发布的新物质和图片的点,利用此培训巴基斯坦的SEO服务公司(第一个想法网站)可以获得改善定位的迹象。 我们在巴基斯坦提供最好的SEO套餐。 然而,巴基斯坦拉合尔的SEO服务公司有能力通过应用SEO专家安装方法来增强他...
在拉合尔巴基斯坦的SEO服务 最佳实践为您的网站搜索引擎优化是您计划和改善您的网站,使您的网站从所有SEO角度刷新,例如物质,图片和代码是SEO精简的点。 开始您的网站搜索引擎优化的最佳时间是您的网站最近发布的新物质和图片的点,利用此培训巴基斯坦的SEO服务公司(第一个想法网站)可以获得改善定位的迹象。 我们在巴基斯坦提供最好的SEO套餐。 然而,巴基斯坦拉合尔的SEO服务公司有能力通过应用SEO专家安装方法来增强他们的网站内容,元数据,图像,URL等,从而在搜索引擎优化中获得当前的计划网站。 然而,独特的组织试图让他们的网站在谷歌定位,但他们所有的帐户非真实的关于他们的网站实质和口碑厚度和重定向比例。 他们只需要他们的网站完成所有内容,除非他们不修改他们在网站上使用的物质。 他们通过现金进行现场规划和升级,但是,当花在内容上的时间让他们感到困惑时。 后来,当他们的网站受到Google的影响时,这种不满变成了他们的困扰。 无论如何,我只是为了正念目的而组织这个。 第一个想法网站开发,域名注册和托管公司提供最好的和
SEO სერვისები ლაჰორ პაკისტანში საუკეთესო პრაქტიკის თქვენი საიტი SEO არის წერტილი, რომელიც თქვენ გეგმავთ და...
SEO სერვისები ლაჰორ პაკისტანში საუკეთესო პრაქტიკის თქვენი საიტი SEO არის წერტილი, რომელიც თქვენ გეგმავთ და გააუმჯობესოს თქვენი საიტი, თქვენი საიტი განახლება ყველა SEO კუთხე მაგალითად ნივთიერება, სურათები და კოდი უნდა იყოს SEO გამარტივებაში. საუკეთესო დრო, რომ დაიწყოს თქვენი საიტი SEO არის წერტილი, რომელიც თქვენს საიტზე ცოტა ხნის წინ გამოქვეყნდა ახალი ნივთიერება და სურათები, გამოყენებით ამ სასწავლო SEO მომსახურება კომპანია (პირველი იდეა ვებ) პაკისტანში შეიძლება ნიშნები გაუმჯობესების პოზიციონირება.
��유 할 수있는 콘텐츠는 새로운 SEO 왕인가? ���색 마케팅 및 소셜 마케팅이 수렴하고 있습니까? 당신은 페이스 북이 어떻게 더 많은 검색 엔진과 같이되기 위해 노력하고 있는...
��유 할 수있는 콘텐츠는 새로운 SEO 왕인가? ���색 마케팅 및 소셜 마케팅이 수렴하고 있습니까? ��신은 페이스 북이 어떻게 더 많은 검색 엔진과 같이되기 위해 노력하고 있는지, 그리고 Google 더 많은 사회가 되려고 노력하고 있습니까? 나는 계속해서 검색 엔진 전쟁 몇 년 동안. 옛날 옛적에 검색 전쟁은 구글, MSN, 야후! 그 시절은 오래 전에 사라졌습니다. 오늘은 Google, Facebook 및 Microsoft Bing으로 이어집니다. 페이스 북이 시작했을 때
תוכן ניתן לשתף הוא המלך החדש SEO תוכן ניתן לשתף הוא המלך החדש SEO חיפוש שיווק ושיווק חברתי הם מת...
�וכן ניתן לשתף הוא המלך החדש SEO תוכן ניתן לשתף הוא המלך החדש SEO חיפוש שיווק ושיווק חברתי הם מתכנסים האם שמת לב איך פייסבוק מנסה להפוך יותר מנוע חיפוש כמו ו Google מנסה להיות חברתי יותר?
এসইও ভিডিও কোর্স। বিনামূল্যে এসই প্রশিক্ষণ, সার্চ ইঞ্জিন SEO অপ্টিমাইজেশান, ওয়েবসাইট প্রচার এবং প্রচার। বিনামূল্যে...
এসইও ভিডিও কোর্স। বিনামূল্যে এসই প্রশিক্ষণ, সার্চ ইঞ্জিন SEO অপ্টিমাইজেশান, ওয়েবসাইট প্রচার এবং প্রচার। বিনামূল্যে
याहू सेवाओं में एसईओ सेवा आपकी साइट एसईओ के लिए सबसे अच्छा अभ्यास वह बिंदु है जिस पर आप अपनी साइट की योजना...
याहू सेवाओं में एसईओ सेवा आपकी साइट एसईओ के लिए सबसे अच्छा अभ्यास वह बिंदु है जिस पर आप अपनी साइट की योजना और सुधार करेंगे, अपनी साइट को सभी एसईओ कोणों जैसे कि पदार्थ, चित्र और कोड को एसईओ स्ट्रीमलाइन से ताज़ा करें। आपकी साइट का एसईओ शुरू करने का सबसे अच्छा समय वह बिंदु है जिस पर हाल ही में आपकी साइट को नए पदार्थों और चित्रों के साथ प्रकाशित किया गया है, पाकिस्तान में इस प्रशिक्षण एसईओ सेवा कंपनी (पहला विचार वेब) का उपयोग करके सुधार स्थिति के संकेत मिल सकते हैं। हम पाकिस्तान में सबसे
הדרכות וידאו ב SEO אופטימיזציה וידאו קורסים על SEO. אימון
הדרכות וידאו ב SEO אופטימיזציה וידאו קורסים על SEO. אימון
关于SEO的视频课程。 免费的seo培训,搜索引擎seo优化,网站推广和推广。 要免费获得下载链接。
关于SEO的视频课程。 免费的seo培训,搜索引擎seo优化,网站推广和推广。 要免费获得下载链接。
ვიდეო კურსები SEO- ზე. უფასო SEO ტრენინგი, საძიებო სისტემა SEO ოპტიმიზაცია, ნახვა ხელშეწყობა და ...
ვიდეო კურსები SEO- ზე. უფასო SEO ტრენინგი, საძიებო სისტემა SEO ოპტიმიზაცია, ნახვა ხელშეწყობა და ხელშეწყობა.
Το περιεχόμενο που είναι κοινόχρηστο είναι ο νέος βασιλιάς SEO Το μάρκετινγκ αναζήτησης και το κοινωνικό μ...
Το περιεχόμενο που είναι κοινόχρηστο είναι ο νέος βασιλιάς SEO Το μάρκετινγκ αναζήτησης και το κοινωνικό μάρκετινγκ συγκλίνουν Έχετε παρατηρήσει πώς το Facebook προσπαθεί να γίνει περισσότερο μηχανή αναζήτησης και όπως Google προσπαθεί να γίνει πιο κοινωνική; Έχω παρακολουθήσει στενά το πόλεμοι μηχανών
Як ми могли б показати нашим клієнтам - які були в основному малі, незалежні страхові агентства в той час - що SEO варто інвестиції?
Деякі місцеві оптимізатори використовували відстеження викликів, то чому б і не нам?
Звучить як щось, що варто спробувати, чи не так?
?�유 할 수있는 콘텐츠는 새로운 SEO 왕인가?
?�색 마케팅 및 소셜 마케팅이 수렴하고 있습니까?
?�유 할 수있는 콘텐츠는 새로운 SEO 왕인가?
?�색 마케팅 및 소셜 마케팅이 수렴하고 있습니까?
?신은 페이스 북이 어떻게 더 많은 검색 엔진과 같이되기 위해 노력하고 있는지, 그리고 Google 더 많은 사회가 되려고 노력하고 있습니까?
?וכן ניתן לשתף הוא המלך החדש SEO תוכן ניתן לשתף הוא המלך החדש SEO חיפוש שיווק ושיווק חברתי הם מתכנסים האם שמת לב איך פייסבוק מנסה להפוך יותר מנוע חיפוש כמו ו Google מנסה להיות חברתי יותר?