Чи є усереднене Google Органічний пошук кліків через ставки Корисні?

  1. Використання даних про швидкість кліків
  2. Збір необроблених даних CTR
  3. Клікніть за результатами оцінки швидкості
  4. Що ми дізналися?
  5. Натисніть "Дані про ставку"
  6. Як Keylime Toolbox робить персоналізовані дані CTR більш корисними
  7. Середній рейтинг кліків за допомогою сегмента запитів
  8. Натискайте через тенденції рейтингу з часом
  9. Використання CTR для прогнозування рентабельності інвестицій в SEO
  10. Використання CTR для розрахунку ринкових можливостей
  11. Що про персоніфіковані кліки через ваш сайт? Дізнайтеся з безкоштовним випробуванням Keylime Toolbox!

Розуміння тарифів кліків вашого сайту - скільки пошукачів натискає список ваших сайтів під час перегляду в результатах пошуку - може бути ключовим фактором SEO. Але чи варто використовувати веб-сайти чи середні показники середнього рівня промисловості?

Ми проаналізували 4 896 866 ключових слів з квітня 2015 року, щоб дізнатися, що можна дізнатися про фірмові чи небрендовані пошуки, галузеві відмінності та середні показники щодо показників, специфічних для сайту.

Нижня лінія? Ми виявили, що середні показники, навіть якщо вони сегментовані за типом запиту, не надають значущих даних для певного сайту. Коли ми порівнювали середні показники з даними конкретного сайту, ми не знайшли багато подібного.

Проте ми виявили, що середні показники кліків на сайті, як правило, тримаються досить стійко, тому використання фактичних середніх ставок кліків для вашого власного сайту може бути дуже корисним для таких обставин, як розрахунок ринкових можливостей нових інвестицій у вміст, оцінка впливу рейтингів зміни, а також виявлення проблем із списками сайтів на сторінці результатів пошуку.

Використання даних про швидкість кліків

Ви можете використовувати дані про рейтинг кліків для всіх видів речей, наприклад:

  • вимірювання впливу поліпшень на відображення результатів пошуку (кращі назви та описи, багаті фрагменти тощо)
  • відстеження того, як зміни Google (наприклад, Oneboxes та Graph знань) впливають на трафік вашого сайту
  • розрахунок рентабельності інвестицій у SEO (яке збільшення трафіку можна очікувати від покращення рейтингу?)
  • визначення ринкових можливостей розширення вмісту (який відсоток пошукачів буде натискати на ваш сайт, якщо ви почнете ранжування для нових тематичних областей?)

Збір необроблених даних CTR

Консоль пошуку Google надає індивідуальні показники кліків за запитами та середню частоту кліків для всього сайту, однак може бути набагато кориснішим сегментувати запити на теми для більш глибоких показників, наприклад:

  • відстеження CTR для фірмових і небрендованих пошукових запитів окремо (пошук для вашого бренду майже завжди має вищий рейтинг кліків).
  • порівняння CTR для логічних тематичних областей і моніторингу тенденцій CTR (особливо, оскільки сторінка результатів пошуку змінюється для різних типів запитів через різне використання Google Oneboxes тощо).

Клікніть за результатами оцінки швидкості

Ми проаналізували 4,896,866 ключових слів з квітня 2015 року і сегментували ці ключові слова за темами. Дані Keylime Toolbox постачаються з консолі пошуку Google, тому ці показники базуються на журналах запитів Google. Рейтинг кліків обчислюється як відсоток від загальної кількості зареєстрованих кліків, поділених на загальну кількість показів.

Ми також сегментували кожну тему за допомогою фірмових та небрендованих запитів. (Фірмові запити - це для певної компанії чи доменного імені.)

Як правило, ми бачимо, що показники кліків для фірмових пошукових запитів можуть бути значно вищими, ніж для недієвих пошуків (це має сенс, оскільки ті, хто спеціально шукає вас, частіше натискатиме вашу компанію, незалежно від позиції рейтингу). Наприклад, коли ці дані використовуються для прогнозування ринкових можливостей, краще використовувати CTR з пошукових запитів без марок, щоб отримати більш точне наближення.

Що ми дізналися?

  1. Середні показники кліків не дуже корисні для застосування до конкретних ситуацій. Конкретні ставки CTR для сайту можуть сильно відрізнятися від середніх показників у промисловості, але залишатися досить постійними з плином часу для цього конкретного сайту. Це має сенс. Деякі бренди є більш сильними, ніж інші, тому, коли шукачі бачать їх у результатах, вони частіше натискатимуть. Деякі сайти краще створюють вражаючі списки оголошень із багатими фрагментами, великими заголовками та описами тощо.

    Наприклад, середня частота кліків для недієвих запитів, пов'язаних з фінансами на позиції три, становить 7%, але тут наведені деякі конкретні приклади сайтів і запитів:

    • Середній показник сайту - 12%
    • Середня оцінка сайту - 20%
    • Запит 1 - 38,5%
    • Запит 2 - 9,3%
  2. Позиція номер один не завжди отримує клік. Загалом, чим вище рейтинг, тим вищий показник кліку, але майже всі сегменти, які ми проаналізували, мають ставки кліків менше 50% на позиції номер один.

Звичайно, багато конкретних запитів у кожному сегменті мали набагато вищий рейтинг кліків, але високий рейтинг не гарантує клік (тому, що користувач може натискати на оголошення або Oneboxes, і тому, що нижчі результати можуть бути більш переконливими).

Наприклад, середня швидкість кліків для недієвих пошукових запитів, пов’язаних з модою, на позиції 1 становить 17%, але тут наведено конкретний приклад.

  • Середній показник кліку на веб-сайті А становить 24% для недієвих пошукових запитів, пов'язаних із модою.
  • Запит із набору, який зайняв перше місце, що приніс найбільшу кількість трафіку, мав швидкість переходу по кліку на рівні 25%.

Дивлячись на результати пошуку для цього запиту, який має комерційний намір (шукач шукає купити одяг), у верхній частині сторінки розташовано торговельний Onebox, за яким слідують дві об'яви. Тому не дивно, що найкращий органічний результат отримав лише 25% кліків (а загальний середній показник навіть нижчий).

Натисніть "Дані про ставку"

Якщо вам цікаво, що ми знайшли, коли переглядають середні показники кліків за тематикою, тут наведені дані як для фірмових, так і для марочних пошуків.

Фірмовий пошук за темою

Рейтинг Технологія Харчова мода Фінанси подорожей 1 46% 58% 21% 21% 26% 2 21% 20% 16% 16% 21% 3 17% 14% 9% 9% 9% 4 3% 5% 17% 17% 4% 5 4% 8% 18% 18% 6% 6 9% 15% 18% 18% 3% 7 7% 20% 16% 16% 3% 8 9% 17% 16% 16% 4% 9 4% 8% 12 % 12% 3% 10 2% 7% 15% 15% 7% Рейтинг Автомобільна комерція Здоров'я Освіта Маркетинг 1 27% 18% 13% 34% 31% 2 31% 17% 3% 8% 42% 3 14% 23% 2 % 15% 26% 4 16% 25% 3% 12% 21% 5 18% 18% 4% 5% 14% 6 7% 22% 3% 3% 15% 7 16% 23% 2% 13% 14% 8 15% 22% 2% 25% 14% 9 6% 10% 4% 3% 13% 10 1% 8% 4% 6% 17%

Небрендований пошук за темою

Рейтинг Технологія Харчова мода Фінанси подорожей 1 42% 33% 17% 17% 32% 2 25% 25% 12% 12% 20% 3 19% 18% 9% 9% 7% 4 17% 13% 8% 8% 7% 5 13% 9% 6% 6% 5% 6 9% 7% 4% 4% 3% 7 7% 5% 4% 4% 2% 8 5% 4% 3% 3% 2% 9 4% 4% 3 % 3% 1% 10 3% 3% 3% 3% 1%

Рейтинг Автомобільна Комерція Здоров'я Освіта Маркетинг 1 24% 26% 24% 18% 23% 2 13% 18% 14% 8% 4% 3 7% 15% 6% 6% 1% 4 5% 12% 5% 7% 3% 5 3% 11% 4% 4% 2% 6 3% 8% 3% 3% 2% 7 2% 6% 2% 3% 2% 8 2% 3% 2% 2% 2% 9 2% 3% 2 % 2% 1% 10 2% 3% 2% 2% 1%

  • Ці дані є за один місяць, тому не відображає сезонних змін.
  • Ці дані в усьому світі.
  • Рейтинг кліків (CTR) агрегується у ціле число. Проте, консоль пошуку Google відображає середнє значення як десяткове число з однією цифрою. Ми округлили рейтинги (1,0-1,4 округлено до 1; 1,5-2,4 округлено до 2 і т.д.).

Як Keylime Toolbox робить персоналізовані дані CTR більш корисними

Keylime Toolbox може агрегувати дані запиту будь-яким способом і показувати усереднені показники кліків для кожного сегмента, а також тенденції з плином часу. Потім він використовує ці дані у розрахунках рентабельності інвестицій для покращення впливу рейтингу та надає дані, які можна використовувати для розрахунку ринкових можливостей.

Панель інструментів Keylime Натисніть діаграми "Швидкість через" показувати усереднений CTR за місцем для кожного визначеного сегмента (на додаток до сегментації фірмових і немарочних). Ви можете переглядати ці дані для будь-якого діапазону дат (день, тиждень, місяць або рік) і переглядати тенденції з часом.

Keylime Toolbox також містить a Прогноз ринкових можливостей який використовує спеціальну дату рейтингу кліків вашого сайту для розрахунку збільшення трафіку, який отримає ваш сайт від покращеного рейтингу.

Середній рейтинг кліків за допомогою сегмента запитів

Можна переглянути дані про рейтинг CTR усереднено для всіх позицій рейтингу для кожного сегмента запиту або на кожну позицію рейтингу за сегментом (для будь-якого діапазону дат). Це дає змогу отримати уявлення про те, як користувачі взаємодіють зі списками вашого сайту на сторінці результатів і порівнюють тематичні області.

Натискайте через тенденції рейтингу з часом

Якщо трафік вашого сайту з органічного пошуку Google відхилився, можна негайно прийняти проблему рейтингу та розпочати розслідування можливих покарань та інших речей, які можуть зашкодити рейтингу. Але, можливо, Google змінив сторінку результатів пошуку, і тепер рейтинг вашого сайту на першому місці нижче. Або, можливо, ваш сайт мав технічний збій і втратив усі назви сторінок і описи. Keylime Toolbox може показувати вам, де шукати спочатку одним клацанням миші.

На графіку нижче показано, що сталося з рейтингом кліків для безлічі місцевих запитів, які належать до числа перших для певного сайту. Всі ці запити продовжували займати перше місце, але менше пошукачів натискали на ці списки.

Всі ці запити продовжували займати перше місце, але менше пошукачів натискали на ці списки

Також можна відстежувати загальну кількість кліків за часом (за тематикою):

Використання CTR для прогнозування рентабельності інвестицій в SEO

The Keylime Toolbox Прогнозовані можливості ринку моделей впливу змін рейтингу за допомогою:

  • Розрахунковий загальний трафік для сегмента (з використанням розподілу надані запити та загальний обсяг трафіку Google
  • Покази, трафік і рейтинг кліків для всіх запитів у сегменті
  • Відсоток переходів і середній дохід на конверсію для сегмента (якщо його введено)

Розрахунковий загальний трафік   для сегмента (з використанням розподілу   надані запити   та загальний обсяг трафіку Google   Покази, трафік і рейтинг кліків для всіх запитів у сегменті   Відсоток переходів і середній дохід на конверсію для сегмента (якщо його введено)

З цих даних Keylime Toolbox обчислює оціночний вплив рейтингів на збільшення або зменшення.

З цих даних Keylime Toolbox обчислює оціночний вплив рейтингів на збільшення або зменшення

Використання CTR для розрахунку ринкових можливостей

При проведенні дослідження ключових слів і аналізу розривів можна використовувати усереднені рейтинги кліків за допомогою веб-сайту. Як тільки у вас є набір досліджень ключових слів, завантажте дані запиту для вашого сайту (відповідно до тривалості дослідження ключового слова; якщо ви використовуєте, наприклад, Google Ad Planner, ви б завантажили місяць даних) для цього Тематична область за допомогою Інструмент користувацького сегментації Keylime Toolbox .

Потім можна використати a VLOOKUP в Excel щоб дізнатися, з яких запитів ваш сайт не отримує трафік Google. Обсяг пошуку з цих "розривних" запитів є загальним розміром ринку, але не є ринковою можливістю для вашого сайту, оскільки ви не будете отримувати 100% кліків, навіть якщо ви ранжируєте для кожного терміну.

Ви можете використовувати середню частоту кліків для пошуку без марок або з подібної тематичної області, оскільки цей відсоток враховує як поточний розподіл запитів по позиціях рейтингу, так і рейтинг кліків на кожній з цих позицій. (Середній рейтинг кліків для сегмента можна знайти у всіх позиціях рейтингу з Огляд SEO метрик звіт.)

Помножте обсяг пошуку запитів на розрив на середню частоту кліків (12% у наведеному вище прикладі) для потенційної ринкової можливості цих запитів.

Що про персоніфіковані кліки через ваш сайт? Дізнайтеся з безкоштовним випробуванням Keylime Toolbox!

Хочете перевірити дані свого сайту? Налаштування безкоштовна пробна версія Keylime Toolbox Complete Edition . Дотримуйтеся легкого контрольного списку, щоб інтегрувати консоль пошуку Google і дані Google Analytics, і ви отримаєте корисну, точну ставку кліків для вашого сайту всього за кілька кліків.

Похожие

可共享的内容是新的SEO王 搜索营销和社交营销正在融合 您是否注意到Facebook正试图变得更像搜索引擎 谷歌 试图变得更加社交? 我一直在密切关注 搜索引擎大战 多年来。 曾几何时,搜索大战由Google,MSN和Yahoo!组成。 那些日子已经一去不...
可共享的内容是新的SEO王 搜索营销和社交营销正在融合 您是否注意到Facebook正试图变得更像搜索引擎 谷歌 试图变得更加社交? 我一直在密切关注 搜索引擎大战 多年来。 曾几何时,搜索大战由Google,MSN和Yahoo!组成。 那些日子已经一去不回。 今天,它归结为谷歌,Facebook和微软Bing。 当Facebook推出他们的
在拉合尔巴基斯坦的SEO服务 最佳实践为您的网站搜索引擎优化是您计划和改善您的网站,使您的网站从所有SEO角度刷新,例如物质,图片和代码是SEO精简的点。 开始您的网站搜索引擎优化的最佳时间是您的网站最近发布的新物质和图片的点,利用此培训巴基斯坦的SEO服务公司(第一个想法网站)可以获得改善定位的迹象。 我们在巴基斯坦提供最好的SEO套餐。 然而,巴基斯坦拉合尔的SEO服务公司有能力通过应用SEO专家安装方法来增强他...
在拉合尔巴基斯坦的SEO服务 最佳实践为您的网站搜索引擎优化是您计划和改善您的网站,使您的网站从所有SEO角度刷新,例如物质,图片和代码是SEO精简的点。 开始您的网站搜索引擎优化的最佳时间是您的网站最近发布的新物质和图片的点,利用此培训巴基斯坦的SEO服务公司(第一个想法网站)可以获得改善定位的迹象。 我们在巴基斯坦提供最好的SEO套餐。 然而,巴基斯坦拉合尔的SEO服务公司有能力通过应用SEO专家安装方法来增强他们的网站内容,元数据,图像,URL等,从而在搜索引擎优化中获得当前的计划网站。 然而,独特的组织试图让他们的网站在谷歌定位,但他们所有的帐户非真实的关于他们的网站实质和口碑厚度和重定向比例。 他们只需要他们的网站完成所有内容,除非他们不修改他们在网站上使用的物质。 他们通过现金进行现场规划和升级,但是,当花在内容上的时间让他们感到困惑时。 后来,当他们的网站受到Google的影响时,这种不满变成了他们的困扰。 无论如何,我只是为了正念目的而组织这个。 第一个想法网站开发,域名注册和托管公司提供最好的和
למעלה SEO ספרים שלום חברים! מציאת ספרים SEO כדאי באמת לא קל. העובדה היא כי מנועי החיפוש מתקדמי...
למעלה SEO ספרים שלום חברים! מציאת ספרים SEO כדאי באמת לא קל. העובדה היא כי מנועי החיפוש מתקדמים במהירות רבה, יותר ויותר אלגוריתמים חדשים החיפוש מופיעים. מה אתמול מותר לאתר להיכנס TOP, היום לא יכול לעבוד. בתנאים אלה, גם בעת פרסום ספר חדש, המידע המוצג בו אינו יכול להיות רלוונטי לחלוטין. באינטרנט ישנם שני ספרים גדולים על אופטימיזציה למנועי חיפוש, אשר מתעדכנים כל הזמן מעודכן. שניהם חופשיים
��유 할 수있는 콘텐츠는 새로운 SEO 왕인가? ���색 마케팅 및 소셜 마케팅이 수렴하고 있습니까? 당신은 페이스 북이 어떻게 더 많은 검색 엔진과 같이되기 위해 노력하고 있는...
��유 할 수있는 콘텐츠는 새로운 SEO 왕인가? ���색 마케팅 및 소셜 마케팅이 수렴하고 있습니까? 당신은 페이스 북이 어떻게 더 많은 검색 엔진과 같이되기 위해 노력하고 있는지, 그리고 Google 더 많은 사회가 되려고 노력하고 있습니까? 나는 계속해서 검색 엔진 전쟁 몇 년 동안. 옛날 옛적에 검색 전쟁은 구글, MSN, 야후! 그 시절은 오래 전에 사라졌습니다. 오늘은 Google, Facebook 및 Microsoft Bing으로 이어집니다. 페이스 북이 시작했을 때
תוכן ניתן לשתף הוא המלך החדש SEO תוכן ניתן לשתף הוא המלך החדש SEO חיפוש שיווק ושיווק חברתי הם מת...
תוכן ניתן לשתף הוא המלך החדש SEO תוכן ניתן לשתף הוא המלך החדש SEO חיפוש שיווק ושיווק חברתי הם מתכנסים האם שמת לב איך פייסבוק מנסה להפוך יותר מנוע חיפוש כמו ו Google מנסה להיות חברתי יותר?
এসইও ভিডিও কোর্স। বিনামূল্যে এসই প্রশিক্ষণ, সার্চ ইঞ্জিন SEO অপ্টিমাইজেশান, ওয়েবসাইট প্রচার এবং প্রচার। বিনামূল্যে...
এসইও ভিডিও কোর্স। বিনামূল্যে এসই প্রশিক্ষণ, সার্চ ইঞ্জিন SEO অপ্টিমাইজেশান, ওয়েবসাইট প্রচার এবং প্রচার। বিনামূল্যে
याहू सेवाओं में एसईओ सेवा आपकी साइट एसईओ के लिए सबसे अच्छा अभ्यास वह बिंदु है जिस पर आप अपनी साइट की योजना...
याहू सेवाओं में एसईओ सेवा आपकी साइट एसईओ के लिए सबसे अच्छा अभ्यास वह बिंदु है जिस पर आप अपनी साइट की योजना और सुधार करेंगे, अपनी साइट को सभी एसईओ कोणों जैसे कि पदार्थ, चित्र और कोड को एसईओ स्ट्रीमलाइन से ताज़ा करें। आपकी साइट का एसईओ शुरू करने का सबसे अच्छा समय वह बिंदु है जिस पर हाल ही में आपकी साइट को नए पदार्थों और चित्रों के साथ प्रकाशित किया गया है, पाकिस्तान में इस प्रशिक्षण एसईओ सेवा कंपनी (पहला विचार वेब) का उपयोग करके सुधार स्थिति के संकेत मिल सकते हैं। हम पाकिस्तान में सबसे
הדרכות וידאו ב SEO אופטימיזציה וידאו קורסים על SEO. אימון
הדרכות וידאו ב SEO אופטימיזציה וידאו קורסים על SEO. אימון
关于SEO的视频课程。 免费的seo培训,搜索引擎seo优化,网站推广和推广。 要免费获得下载链接。
关于SEO的视频课程。 免费的seo培训,搜索引擎seo优化,网站推广和推广。 要免费获得下载链接。
ვიდეო კურსები SEO- ზე. უფასო SEO ტრენინგი, საძიებო სისტემა SEO ოპტიმიზაცია, ნახვა ხელშეწყობა და ...
ვიდეო კურსები SEO- ზე. უფასო SEO ტრენინგი, საძიებო სისტემა SEO ოპტიმიზაცია, ნახვა ხელშეწყობა და ხელშეწყობა.
Το περιεχόμενο που είναι κοινόχρηστο είναι ο νέος βασιλιάς SEO Το μάρκετινγκ αναζήτησης και το κοινωνικό μ...
Το περιεχόμενο που είναι κοινόχρηστο είναι ο νέος βασιλιάς SEO Το μάρκετινγκ αναζήτησης και το κοινωνικό μάρκετινγκ συγκλίνουν Έχετε παρατηρήσει πώς το Facebook προσπαθεί να γίνει περισσότερο μηχανή αναζήτησης και όπως Google προσπαθεί να γίνει πιο κοινωνική; Έχω παρακολουθήσει στενά το πόλεμοι μηχανών
Але чи варто використовувати веб-сайти чи середні показники середнього рівня промисловості?
Нижня лінія?
Ке збільшення трафіку можна очікувати від покращення рейтингу?
Кий відсоток пошукачів буде натискати на ваш сайт, якщо ви почнете ранжування для нових тематичних областей?
Що ми дізналися?
Що про персоніфіковані кліки через ваш сайт?
Хочете перевірити дані свого сайту?
?�색 마케팅 및 소셜 마케팅이 수렴하고 있습니까?
?�유 할 수있는 콘텐츠는 새로운 SEO 왕인가?
?�색 마케팅 및 소셜 마케팅이 수렴하고 있습니까?